Naiseus hukassa

Heip!
Mikä neuvoksi? Kaipaan kovasti huomiota mieheltäni siis sänkykamarin puolella..Nettiseksi ym. kiinnostaa ja luuleekin harrastavansa sitä tietämättäni. Miehelläni ei ole tapana kehua, sanoa kauniiksi tai muutenkaan osoittaa että voisi haluta JUURI miinua. Eipä paljon enää itselläkään ole haluja hypätä vällyjen väliin kun tietää, etä toinen hoitelee minut omien fantasioidensa voimalla. Valitanko turhasta, onko itsetuntoni todellakin niin heikko vai olisiko minulla pienen lapsen äidillä oikeus tuntea itseni haluttavaksi???? :(
 
hukka
vanha viisaus on että nainen on yhtä hyvän näköinen kuin hän oli mielestään katsoessaan peiliin. eli nauti itsestäsi ja mieti miten tuntisit itsesi naiseksi.

älä väheksy uuden kampauksen, huulipunan tai kynsien hoidon merkitystä. keskity siihen että pidät itse itsestäsi. jos mies kohtelee vsimoaan kuin vanhaa sohvaa joka on aina ollu kotona ja johon on välillä mukava oikaista, voi olla että sitä huomaa olevansa kohta yksin. jos ei nyt eron kautta niin henkisesti kaukana naisesta.

jokainen tollokin tajuaa että nainen jota hänen rakastamansa mies ihailee muuttuu ihmeen kauniiksi
 
hukka
vanha viisaus on että nainen on yhtä hyvän näköinen kuin hän oli mielestään katsoessaan peiliin. eli nauti itsestäsi ja mieti miten tuntisit itsesi naiseksi.

älä väheksy uuden kampauksen, huulipunan tai kynsien hoidon merkitystä. keskity siihen että pidät itse itsestäsi. jos mies kohtelee vsimoaan kuin vanhaa sohvaa joka on aina ollu kotona ja johon on välillä mukava oikaista, voi olla että sitä huomaa olevansa kohta yksin. jos ei nyt eron kautta niin henkisesti kaukana naisesta.

jokainen tollokin tajuaa että nainen jota hänen rakastamansa mies ihailee muuttuu ihmeen kauniiksi
 

Yhteistyössä