no onkohan mun miehes vikaa vai kenties minussa...??!!!

No mitenkähän siinä käy. jos joku kaunis päivä hamassa tulevaisuudessa olisi ajatus saada lapsi ...ei niitä pyhästä hengestä synny.... seksi tiemmä onkin alun perin tarkoitettu lisääntymiseen..
 
Ei sitä aina jaksa, älä lannistu pienestä, puhuminen on ainoa lääke.. kysy reilusti onko jokin hätä vai muuten väsymystä. Mm. Stressi tai työpaineet saattavat ajoittain viedä haluja aika reippaasti. Itse mm. olen sellainen, että jos on kova stressi niin ei heti tee mieli, vaikka tosin pidempiä taukoja ei tuu ku muutamasta päivästä viikkoon.
 
Täällä sama vika :/ Kohta kaksi vuotta, eikä mies enää halua. Ehkä kerran kuukaudessa. Kyllähän tuo alkaa pitemmän päälle tuntua todella ahdistavalta mutta minä jaksan uskoa, että tämä on vaan jokin vaihe parisuhteessamme. Mies on kertonut, että ei ole koskaan voinut pitemässä parisuhteessa pitämään yllä seksihalujaan, ei varmaan osaa yhdistää seksiä rakkauteen ja pysyvyyteen. Menneisyydessään ollut aikamoinen pukki. Mutta rakastamme silti toisiamme ja hänkin on luvannut yrittää ja koko ajan seksimme paranee . Vikaa on ollut minussakin sen verran, kun olen hänelle hermostunut aina, jos ei ole onnistunut (ei seisonut) mutta nyt olen ruvennut nielemään kiukkuni sellaisissa tilanteissa ja seksi on lähtenyt taas melkein sujumaan, viime kerrasta ei ole kuin neljä päivää! ja se oli aivan ihanaa. moneen kuukauteen ei ole ollut muuta kuin muutama työntö sisään ja sitten on lorpahtanut. Mutta voin silti sanoa sinulle, että vika ei tosiaankaan ole sinussa, olet varmasti ihana nainen :) Onnea teille!
 

Yhteistyössä