""Nuijapäitä"" tänne !!

  • Viestiketjun aloittaja Lurps!!!!
  • Ensimmäinen viesti
Lurps!!!!
- Apua, apua ! huudan leikillisesti.
Hetkessä tukahdutat huutoni märkään suudelmaan. Onneksi jalat on pohjassa ja pää pinnalla. Painat tiukasti itseäsi vasten. Vilvoittava vesi hyväilee alastomia vartaloita. Jatkamme rauhallista liikehdintää altaassa, toisiimme kietoutuneena...
 
nuijapää
Heh, vai on jollakin jo mustia sukkia jalassa...? Mitä suotta, ei kai täällä ennätysten vuoksi olla!
************
Sinäpäs olet vahva - kuin voimanainen Urjalasta... kannattelet sylissäsi - käteni pysyvät kaulallasi ja jalat ovat kietoutuneet ympärillesi. Huulet etsivät korvanniukkaasi..
 
Lurps!!!!
Kiusottelet näykkien korvannipukoitani. Vedessä on mukavaa keinua. Pakaroissani tunnen jotain…ote tiukkenee, kisailemme vedessä ja suukot muuttuvat intohimoiseksi.
- Noustaanko pois altaasta ? sopertelen.

Et halua päästää otteestasi, lähes ”kannat” minua kuin hukkunutta. Leveä aurinkotuoli on laitettu makuuasentoon, istahdan siihen, kaadat minut makuulle.
- Makaa siinä selälläsi, lähes käsket. Tottelen mielelläni.

Vatsallani liikkuva käsi tuntuu saaneen käsityksen himostani. Himoni pakottaa reisiäni enemmän erilleen ja kätesi tarttuu kuumaan paisuneeseen pimppaani. Hyväilet sitä kiirehtimättä. Sormet seurailevat häpyhuulien reunoja ja tunkeutuvat niiden väliin, siirtyen välillä klitorikselle ja kukkulan paksulle kiharapeitteelle.

Sormet palaavat reisien väliin ja tunkeutuvat yhä syvemmälle kosteiden huulien väliin. Hidastat työntöjä sitä mukaa kun kiihtymykseni kasvaa. Reidet jännittyneenä odotan orgasmia, jota tunnut valmistelevan, päästämättä kuitenkaan huipulle asti. Hallitset vartaloani haluamallasi tavalla.

Annat kiihkon laantua. Puristat itseäsi vasten ja hyväilet minua, unohtamatta ainuttakaan paikkaa kehostani. Antaudun jälleen kiihkon valtaan, minua lähes huimaa...
- Onkohan sormikoukku tulossa..mmm

Käännyn kyljelleni, polvet koukussa hiukan levällään. Tartut hartioistani kiinni, työnnät jalkasi polvieni väliin…tunkeudut helposti sisään kivikovalla kalullasi…kosteaan pesään. Pysähdyt sisääni nautinnosta huokaisten.
Etkä tunnu kyllästyvän porautumaan pimppaani uudestaan ja uudestaan…

Liikkeesi kiihtyvät nopeimmiksi ja sormesi puristuvat pakaroihini ja syvälle painunut kalu paisuu sisälläni äärimmilleen. Tunnen että purkaudut pian ja lakkaan taistelemasta himoani vastaan…annan itseni vaipua orgasmin vapisuttavaan hurmioon...

****

Nautinnollista Joulua Nettiystävälle !

Ps: Hyvänjoulun toivotukset Erokselle ja kaikille Erotiikkasivujen lukijoille !
 
nuijapää
Muutan vähän työntökulmaa niin, että etuseinän herkimmät alueet saavat vielä enemmän kovan nuijan kiihotusta. Orgasmisi jatkuu ja jatkuu - tai en enää tiedä, onko niitä monta peräkkäin vai yksi piiiitkäääään kestävä.

Olisi niin helppoa antaa itsekin vaan tulla, mutta ei vielä. Haluan sinun hurmiostasi täydellisemmän. Nostan ylemmän jalkasi koukkuun rintaasi vasten ja ojennan alemman suoraksi. Työnnän varovasti peukalon pimpan sisälle kalun kaveriksi. Tiukasta pesästä tulee entistä tiukempi. Etusormen ja keskisormen ujutan klitan molemmille puolille. Nyt olet "pihdeissä". Liikun sisälläsi edestakaisin, painan peukalolla lanttia kohti klitalla olevia muita sormia. Puristus ja hieronta saa aikaan hurmion kohoamisen potensiin...

- En kestä enäää.. tule jo, anelet.. tule... tulen hulluksi tästä ... tule
- Pian on aika..

Vielä muutama työntö pohjaan saakka, puristus ja pyöritys pihdeissä. Pääsi heittelee puolelta toiselle, nautinnon äänet tulevat jatkuvasti ilmoille... ja sitten ... nestettä purkautuu sisältäsi .. suihkuina..
Päästän sinut pihdeistä ja kiihdytän tahtia kohti maalia... nuijapäät saavat lopultakin luvan lähteä matkalle kohti määränpäätään...

****
Hyvää joulua Sinullekin. Samat toivotukset myös piakkoin alkavalle vuodelle.
Pian on taas meikäläisen "laskettu aika"..
 
Lurps!!!!
- Ihan niinkuin olisit raketin laukaissut...nuijapääraketti ( onkohan sen nimistä rakettia )

Nyt on kinkkua kitusissa ja Uusi vuosi alkakoon ...

Niinhän sitä sanotaan, että tiukan paikan tullen koiraskin poikii ;)

Nautinnollista alkavaa vuotta toivottelen...ehkä vielä joskus ...( ¿ ) ( . )( . )
 
Moolokki
Alkuperäinen kirjoittaja Lurps!!!!:
- Ihan niinkuin olisit raketin laukaissut...nuijapääraketti ( onkohan sen nimistä rakettia )

Nyt on kinkkua kitusissa ja Uusi vuosi alkakoon ...

Niinhän sitä sanotaan, että tiukan paikan tullen koiraskin poikii ;)

Nautinnollista alkavaa vuotta toivottelen...ehkä vielä joskus ...( ¿ ) ( . )( . )
 
Lurps!!!!
Hopsan ! Kaksi vuotta kulunut ...

Näin monen vuoden jälkeen, muistatko mua ?
Nautinnollista kevättä toivottelen !


Moolokki antoi lutkan maineen, tuskin mun taidot riittäs siihen...ammatti-ihmisten puuhaa.
Luulen että moni mies haluais viettää riettaan yön lutkan kanssa...



 
Lurps!!!!
Uteliaisuuttani kurkkasin tännekin kun näitä muutoksia tapahtunut. Löytyihän tämä vanha tarina vielä ...hienoa.

Kuka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään ! Senkin uhalla kaivelin esiin.

Paavoparalle > Kyllähän noita öitä taas kesäyössä...hmmm

Lienevätkö tarinaan osallistuneet maisemissa ?

Nautinnollista kesää mukana kulkijoille ja lukijoille !
 
nuijapää
Alkuperäinen kirjoittaja Lurps!!!!:
Hopsan ! Kaksi vuotta kulunut ...

Näin monen vuoden jälkeen, muistatko mua ?
Nautinnollista kevättä toivottelen !

Moolokki antoi lutkan maineen, tuskin mun taidot riittäs siihen...ammatti-ihmisten puuhaa.
Luulen että moni mies haluais viettää riettaan yön lutkan kanssa...
Kaksi ja rapiat, joo. Aika kuluu... Muistanhan minä. Sinua.
En niin kauhiasti lutkasta välittäs, mut siun kanssa kyllä...
 
nuijapää
Kuinkahan tuon matkanteon laita nykyisin lienee?
Onko sivujen "uudistus" johtanut siihen, että jos sinun "tissiä hivelen ja tussua hyväilen" niin modekin rääkyy osille? Puhumattakaan siitä, että päästäisiin pidemmälle metsämökin lavitsalla!
 
Lurps!!!!
Olitpas kurkannut linjoille. Ei enää niin aktiivisesti tule tässä käytyä.Kovin on "köyhäksi" mennyt tää osasto. Johtuiskohan meidän poistumisesta..heh hee !
Mukava kun kohdataan näin, vaikka matkanteko taitaa olla vaan muistoja.
Miltähän näytät oikeesti *miettii*...?

Kesämuistoin...
 
nuijapää
Petolinnun peräosastokin on kaanis minun rinnalla...
tai sit mie oo vällee nii komia poika, et sie oisit het myyty naine, ko miut näkisit...
tuu join toril kassomaa .. lähetää siit sitte matkal...
 

Yhteistyössä