Nuoleeko mies sormet.... ;)

  • Viestiketjun aloittaja "pmp"
  • Ensimmäinen viesti
Jep, nuolee, mies tykkää miun mausta ja se että mies nuolee sormiaan miun nesteistä,
ni kiihottaa minnuu ja miestä itseäänkin. :)
 
Nuolen toki! Ja jos oli suolaista niin sitten uitan sormiani lisää :). Naisen tuoksu ja maku on huumaavaa! Puolen tunnin sessio naama reisien välissä kielipuuhissa on ihan normi juttu meillä. Hieman hapan, suolainen maku ennen huoltopäiviä vie tajunnan kauas pois! :) Turha hävetä omia nesteitä: pakko ei ole mihinkään, nielee kuka tykkää.
 
Kyllä mä ainakin sormet nuolen puhtaaks. Siinä on jotain pikkusen kinkyä. Mä tykkään siitä kun suudellessa laittaa pillumehuisen sormen sinne huulien "joukkoon" ja molemmat lipasee sitä tai imasee puhtaaks.
 
Enpä nyt ehdointahdoin sormea suuhun tunge, mutta eikö se ole melkein sama juttu kun tahmaisen suunsa ystävättären suulle laittaa. Siinähän niitä pillulimoja on ja paljon. Eikä koskaan ole nainen päätään pois kääntänyt.
 
[QUOTE="pmp";26277040]Kun hän on uittanut sormiasi sinussa? Tai laittaako sormet sinun suuhun? Musta se on aika kiihottavaa... :p[/QUOTE]
Enpä ole moista tavannut. Ja minun suuhun ei vieraat sormiaan tunge. Imeskelköön vaan omia peukkujaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Hulmuhelma

Yhteistyössä