Nuoleeko teidän miehet teidän peppureikää?

  • Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
Miehet ovat koiria =)
Siksi miehet tykkäävät myös dokki-style ja haukkuvat aina puolisonsa : /

[QUOTE="aapee";29572975]Mun mies tykkää tehdä sitä, mutta itse en koskaan nuolisi kyllä kenenkään takapuolta. Eikö miehillä ole mitään ällökertoimia olemassa?[/QUOTE]
 
miestutkija
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29572980:
Miehet ovat koiria =)
Melkein oikein. Yliopisto-oppiaine kriittisen miestutkimuksen piirissä tehdyn lajinmäärityksen mukaisesti miehet ovat sikoja. Tämä selittää myös tuon paskan nuolemisen.
 
Se on taas vähä niinku naisesta kiinni, että mitä sattuu löytymään, henkilökohtaisesti jätän väliin, jos riski on suuri ja niin suosittelen muittenkin tekemään, hyrhyr, vaarallisia kolikkopakteereita : /

Melkein oikein. Yliopisto-oppiaine kriittisen miestutkimuksen piirissä tehdyn lajinmäärityksen mukaisesti miehet ovat sikoja. Tämä selittää myös tuon paskan nuolemisen.
 
Nuorempana ku harrastimme vielä peppuseksiä, niin muutaman kerran innoistuin nuolemaan vaimoani takaapäin ennen itse aktia. Vaimo kontillaan odotti kalua peppuunsa, mutta halusin yllättää nuolemalla takaapäin ensin pimppin ja sen jälkeen peppureiän. Ei se perusteellisesti saippuan kanssa pesty miltään haise eikä maistu...
 
Saatan ohimennen välillä lipaista. On se jotenkin kiihottavaa.

Eikä se haise tai maistu, jos on vähänkään normaali tervejärkinen nainen, eli käy kunnon alapesulla ennen touhuja. Itse ainakin käyn, ei ole naisten koskaan tarvinnut likaista kikkeliä katsella.
 

Yhteistyössä