Nuoruuden seksikokemukset

  • Viestiketjun aloittaja nainen 35v
  • Ensimmäinen viesti
nainen 35v
Kaduttaako nuoruuden seksikokeilut? Olen ollut 12 vuotta naimisissa ja onnellinen nuoruuden seksikokemuksista ja yhden illan jutuistani. Vielä muutama vuosi sitten kaduin niitä, mut miltä tuntuis olla naimisissa pitkään jos ei ois ollut muita aikaisemmin? Turha pihdata nuorena liikaa, jos aikoo olla naimisissa tulevaisuudessa. Kaverini nai ensim. poikaystävänsä ja on nyt 35-v tosi levoton naimisissa oleva 2 lapsen äiti. Käy baareissa bongailemassa muita miehiä yms. Miettii kuulemma lähes kaikista tapaamistaan miehistä, millaisia he olisivat sängyssä yms.

Ajattelin tossa et oli oikeastaan järkevää nauttia nuoruudesta ja kokeilla useampia miehiä ja yhdenillan juttuja. Nyt ne on nähty. Niitä voi vaan huumorilla muistella eikä tarvi hötkyillä mihinkään suuntaan.
 
Norny Male
B)

Ei kaduta tippaakaan...

Pikkaisen vain on mietityttänyt että olisiko ollut namia:

A) Parinvaihto entisen tyttöystävän tuttavapariskunnan kesken, vastakkaisen pariskunnan tyttö oli tosi hot, toki silloinen tyttöystävänikin oli. Tästä on siis aikaa noin 10v.
B) Kolmen kimppa 2m+n / 2n+m
C) Ryhmäseksi sekalaisella poppoolla... ;)
D) Saada itseäni vanhempaa naista

Kaikennäköistä muuta kyllä on tullut kokeiltua ja välillä sitten on tullut huomattua ettei tää ollutkaan mun juttu... :x

Ja joskus sitten johonkin todella namiin on jäänyt koukkuun :p

:p Uuuuh... Pelkkä ajatuskin saa veren kiertämään vilkkaammin... :snotty:
 
ei kaduta aiemmat sexjutut!!
oikeestaan en vakavasti seyrystellutkaan ennen miestäni jonka tapasin 22v.sitä ennen seurustelut oli lyhkäsiä ja seksiähän sai ilman seurusteluakin.
mukavía muistoja!!
yx juttu vaan harmittaa,kun siltä yhdeltä unelmieni mieheltä(olin 16v ja hän 26v) en saanut seksiä,muuta kylläkin,se mietityttää joskus et millaista se ois ollu....
 
why not
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 15:46 Norny Male kirjoitti:
B)

Ei kaduta tippaakaan...

Pikkaisen vain on mietityttänyt että olisiko ollut namia:

A) Parinvaihto entisen tyttöystävän tuttavapariskunnan kesken, vastakkaisen pariskunnan tyttö oli tosi hot, toki silloinen tyttöystävänikin oli. Tästä on siis aikaa noin 10v.
B) Kolmen kimppa 2m+n / 2n+m
C) Ryhmäseksi sekalaisella poppoolla... ;)
D) Saada itseäni vanhempaa naista

Kaikennäköistä muuta kyllä on tullut kokeiltua ja välillä sitten on tullut huomattua ettei tää ollutkaan mun juttu... :x

Ja joskus sitten johonkin todella namiin on jäänyt koukkuun :p

:p Uuuuh... Pelkkä ajatuskin saa veren kiertämään vilkkaammin... :snotty:
Mikäs estää kokeilemasta vieläkin ?! Siitä vaan, avartamaan maailmaa !
 
ida
Harmitta kun ei ole ollut yhdenillanjuttuja tai muita seksi kokemuksia ennen miestä. Nyt tosiaan vaan mietin, että tälläistäkö seksi on, miksi tästä hehkutetaan kun tämä ei tunnu minusta maatajäristävältä ? Siksi olenkin välillä salaa kuvitellut, että pettäisin miestäni ( en aio toteuttaa tätä) mutta testatakseni, että onko seksi jotenkin toisen tuntuista eri ihmisen kanssa.

Harmittaa todella paljon, että en ollut seksihurjastelija nuorena en vain jotenkin uskaltanut kun olin niin ujo.
 
Ei kaduta nuo nuoruuden hurjastelut, päin vastoin. Tuli kokeiltua niitä yhden yön juttuja ja oli vastapainona pidempiä seurustelusuhteita. Nyt 10 vuotta naimisissa olleena jopa joskus kaiholla muistelen sitä nuoruuden hulvatonta aikaa ja huokailen et saispa eden yhden kuukauden siitä ajasta takaisin, kaikkine iloineen ja suruineen. Oli se vaan niin ihanaa aikaa.
 
Norny Male
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 17:08 why not kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 15:46 Norny Male kirjoitti:
B)

Ei kaduta tippaakaan...

Pikkaisen vain on mietityttänyt että olisiko ollut namia:

A) Parinvaihto entisen tyttöystävän tuttavapariskunnan kesken, vastakkaisen pariskunnan tyttö oli tosi hot, toki silloinen tyttöystävänikin oli. Tästä on siis aikaa noin 10v.
B) Kolmen kimppa 2m+n / 2n+m
C) Ryhmäseksi sekalaisella poppoolla... ;)
D) Saada itseäni vanhempaa naista

Kaikennäköistä muuta kyllä on tullut kokeiltua ja välillä sitten on tullut huomattua ettei tää ollutkaan mun juttu... :x

Ja joskus sitten johonkin todella namiin on jäänyt koukkuun :p

:p Uuuuh... Pelkkä ajatuskin saa veren kiertämään vilkkaammin... :snotty:
Mikäs estää kokeilemasta vieläkin ?! Siitä vaan, avartamaan maailmaa !
Vakiintunut parisuhde, ensimmäinen lapsi tuloillaan ja pidän nykyisestä puolisostani erittäin paljon. Ei tulisi mieleenikään häneltä kysyä että mitäs jos alkaisin "toteuttamaan itseäni" kun on jotain jäänyt kokematta...
 
why not
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 22:15 Norny Male kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 17:08 why not kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 15:46 Norny Male kirjoitti:
B)

Ei kaduta tippaakaan...

Pikkaisen vain on mietityttänyt että olisiko ollut namia:

A) Parinvaihto entisen tyttöystävän tuttavapariskunnan kesken, vastakkaisen pariskunnan tyttö oli tosi hot, toki silloinen tyttöystävänikin oli. Tästä on siis aikaa noin 10v.
B) Kolmen kimppa 2m+n / 2n+m
C) Ryhmäseksi sekalaisella poppoolla... ;)
D) Saada itseäni vanhempaa naista

Kaikennäköistä muuta kyllä on tullut kokeiltua ja välillä sitten on tullut huomattua ettei tää ollutkaan mun juttu... :x

Ja joskus sitten johonkin todella namiin on jäänyt koukkuun :p

:p Uuuuh... Pelkkä ajatuskin saa veren kiertämään vilkkaammin... :snotty:
Mikäs estää kokeilemasta vieläkin ?! Siitä vaan, avartamaan maailmaa !
Vakiintunut parisuhde, ensimmäinen lapsi tuloillaan ja pidän nykyisestä puolisostani erittäin paljon. Ei tulisi mieleenikään häneltä kysyä että mitäs jos alkaisin "toteuttamaan itseäni" kun on jotain jäänyt kokematta...

No hö ? Eikö sitä puolisoa voi ottaa mukaan avartamaan maailmaa, tietty !
 
ei tosiaan kaduta( jotain ehkä pieniä hävettäviä juttuja voisin jättää pois , mutta ei missään nimessä kaduta!) kokemustahan se on, ei tarvi sit 50 lähtee kokeileen( jollonka yleensä avioliitot rikkoontuu!)
 
Kaduttaa mies76
Kaduttaa kun antoi melaa niinkin säästöliekillä.

Halukkaita ja kiinnostuneita neitokaisia oli kyllä paljon ja vaikka paljon napukkaani jakelinkin niin paljon paljon nykyistä enemmän olisi voinut panna varastoon.

:snotty: :whistle:
 
tarpeeksi kokenut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 18:30 Kyllikki kirjoitti:
Ei kaduta nuo nuoruuden hurjastelut, päin vastoin. Tuli kokeiltua niitä yhden yön juttuja ja oli vastapainona pidempiä seurustelusuhteita. Nyt 10 vuotta naimisissa olleena jopa joskus kaiholla muistelen sitä nuoruuden hulvatonta aikaa ja huokailen et saispa eden yhden kuukauden siitä ajasta takaisin, kaikkine iloineen ja suruineen. Oli se vaan niin ihanaa aikaa.
aika aikansa kutankin. itsestäni oli kyllä tosi kypsääkin riuta milloin kenenkin takia. mutta sopiiha toi semmoisille, jotka menevät sänkyyn vaan sen seksin takia. minusta on kivempi olla silleen, jos on tunnesiteitä kanssa. en siis oikein pysty "kylmään seksiin". saattaa olla vaarana ihastuminen. ja tuleehan sinkulle myös surkeita tapauksia vastaan.
 
Aloitin suhteen aviomieheeni 24-vuotiaana ja naimisiin menimme yli 11 vuotta sitten. Ennen miestäni ehdin elää vauhdikasta elämää 16-vuotiaasta saakka eli 8 vuotta. Vauhdikkaimmat vuodet osuivat välille 18-23. Ei nyt tee mieli mennä eikä kokea, koska niin paljon olen ehtinyt kokea! En kadu kuin pieniä hetkiä. Nyt on ihanaa viettää viikonloppuja kotona rauhassa "villasukat jalassa". Eläkää kaikki silloin, kun vielä voitte. Myöhemmin on kiva "köllötellä".
 
Ei kaduta
Ei varsinaisesti kaduta, vaikka joukossa myös sellaista joka olisi saanut jäädä kokematta. Se tosin ottaa päähän, että itse olin valmis sitoutumaan jo 24 v:va loppuelämäkseni yhteen ja samaan mieheen ja seksiin vain hänen kanssaan. Mutta hän, vaikka minua runsaasti vanhempi ja seksuaalisesti kokeneempi olikin ( takana jo monia pitkiä seurustelusuhteita jne.) ei tyytynyt minuun, vaan halusi kokea vieläkin lisää... :\|

Nyt kaduttaa se, että itse olin uskollinen, vaikka olisi ollut mullakin niitä tilaisuuksia..
 
Nainen


Heips!
Itse olen mennyt naimisiin jo hyvin nuorena, alaikäisenä kun lapsi oli tulossa... sitä avioliittoa kesti kunnioitettavat 13-vuotta ja kolmen lapsen verran. Mieheni oli minua jonkin verrran vanhempi mutta kuitenkin melko kokematon niinkuin minäkin olin ja niinkuin arvata saattaa meille molemmille tuli se menovaihe, ensin miehelleni joka petti minua ja siitä tietysti tulistuneena niin tein minäkin. Avioeron jälkeen sitten vietin sitä sinkkuelämää oikein kunnolla, kun lapset olivat isänsä luona minä painuin baariin ja iskin sieltä ihan vaan panoseuraa, ja annoin palaa oikein kunnolla. Nyt olen uudelleen naimisissa, erittäin onnellisesti ja ei enää tee mieli sitä sinkkuilua yhtään ja en kyllä sitä kadu ollenkaan. Kyllä siihen kyllästyy ja vakituinen kumppani on kuitenkin parempi kun seksin laatua alkaa miettiä...
 
Ei kaduta yhtään.
Olin yläaste ikäisenä kova telttailemaa ja yhtenä kertana kävi jännästi.
meillä oli pihan nurkalla pieni 6 hengen teltta jossa siis nukuin. Illalla lähdin kohti telttaa avasin teltan oven ja siellä oli minun luokka kaveri (Tyttö) joka oli myös minun naapuri, ei ihan viereinen talo mutta ymmärrätte kuitenkin.
hän sanoi että oli ehkä vähän ihastunut minuun rippilerillä eli tämä tapahtui 8 ja 9 luokan välisenä kesä lomana.
Ja pakko myöntää olin itsekkin ihastunut häneen.
Hän alkoi riisua vaatteitansa
ja minä olin aivan hämillään.
hän ruihtaisi minut sisään, laittoi teltan oven kiinni.
Mitä siinä nyt miehen alku muuta tekisi, kun on tyttö jo poskeen ottaa.
koko yö siihen meni ja pari muutakin yötä on tais mennä....
Koulun vessassakin oltiin pari kertaa pikasesti.
Ja saunassa, hangessa, suihkussa, sängyssä... näitä klassikoita.
 

Yhteistyössä