Odotan...

  • Viestiketjun aloittaja Hottie
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Hottie
Istun yksin sängylläni, vain ohut yöpaituli päällä ja ilman alushousuja. Olen ollut tuhma tyttö ja tiedän sen. Menit hakemaan kellarista piiskaa. Aiot antaa kiihoittavan selkäsaunan. Nyt kuulen kuinka ovi avautuu. Oih, pilluni alkaa kihelmöidä.
 
manne
Hyvä hakkaa se ämmä verille sillä halolla,sen jälkeen työnnä kurkku sen perseeseen ja käske teidän koira naimaan sitä siinä kunnon opetusta.
 
minä
Voisin rankaista sinua tällä tuoreella koivuvitsalla läimäyttäisin sinua sillä pakaroillesi mutta ensin tahtoisin tietää mitä oletkaan tehnyt.
 
laatua vaativa
Hottielle on rankaisua tarpeeksi siinä kun hän katsoo ruhoaan kokovartalopeilistä ja jälleen kerran joutuu toteamaan miksi hänen on kerjättävä voidakseen edes mielikuvituksessaan saada kyrpää.
 
minä
Kylläpä sitten tarvitset vitsaa,tulen vitsan kanssa ja otan sinua kädestä ja vedän pikkuhoususi poilviin,laitan sinut polvienipäälle ja katselen viellä niin vaaleata takapuoltasi,nostan kättäni ja.....
 
raadollinen totuus
Hottie tyytyy nyt vain kuivailemaan ne verestävät kierosilmänsä niihin kusen polttamiin pöksyihinsä, toivoen että peilin kertoma näkymä joskus häipyisi silmien verkkokalvoilta.
 
minä
Vaadit lisää vitsaa,annan vitsan heilahtaa udelleen ja uudelleen takamukseesi,lopetan iskujen antamisen ja katson kuinka takamuksesi punoittaa lyöntien jäljiltä,kiemurtelet sylissäni ja näen kuinka vakosi kiiltää kosteana haluaisit saada nyt jo jotakin muutakin kuin vitsaa. Tunnet kuinka sormeni......
 
minä
Tunnetkuinka sormeni uppoavat tuhon jumalaiseen pyhättöön pyörittelen sormiani sisälläsi,hengityksesi kiihtyy kiihtymistään huudat nautinnosta ja tarraudut suonikkaasen elimeeni kuin se olisi viimeinen kerta kun tulet saamaan sitä.Hamuat sen syvälle suuhusi tunnen kuinka terskanpää on kurkussasi,olen kääntänyt sinut asentoon missä pääsen työntämään pitkän kieleni sinun pyhimpääsi pyörittelen sitä syvällä suolessasi,tunnen kuinka......
 
Tahtoihminen
Siis nautit nöyryytyksestä, kivusta,
kaikesta, mitä normaali kaihtaa.
Minä huuli pyöreenä katson sivusta.
Aika olisiko sinulle lääkitys vaihtaa?
 
minä
Tunnen kuinka tuo ihana mesi virtaa suussani minun on pakko kääntyä ja suudella rintojasi joiden nännit ovat kovat kuin pähkinät ,suutelen kaulaasi ja suutasi otat niin ahnaasti kieleni suuhusi ja imet sitä kuin äsken suonikasta elintäni.Levitän hieman jalkojasi päästäkseni työntymään sinun jumalaiseen vaginaan tunnet kuinka suonikas kyrpäni tunkeutuu sinuun sentti sentiltä yhä syvemmälle ja syvemmälle et voi enään pidättää nautintoasi vaan upotat kyntesi syvälle selkääni,tuo kipu ja nautinto saa minut aivan sekaisin poraudun sinuun yhä rajummin ja rajummin,huudat ja ......
 
minä
Huudat nautintosi huipulla ja tunnen kuinka orgasmisi lähenee raavit selkääni kun tunkeudun koko kyrpäni voimalla syvälle sinun pyhimpääsi tunnen kuinka spermani lähtee selkärsngastani liikkeelle,ensimmäiset ryöpyt syöksyvät syvälle siksuksiisi,pyörit ,kiemurtelet etkä ole tässä mailmassa ,vedän kyrpäni lähes pois sisältäsi ja työnnyn sisällesi valtavalla voimalla jolloin viimeistkin spermapisarani uppoavat sinun häpyysi,palailet jälleen takaisin tähän mailmaan ja lupaudut olemaan taas kiltti Hottie tyttöseni.
 
Tahtoihminen
Ja Hottie se täällä vieläkin venaa,
saadaksensa siis kuritusta.
Vuottaa Villeä, Erkkiä, Penaa,
oudonlaista on huvitusta.

Jos olet tosissasi ollut tuhma,
mene ja pyydä anteeksi,
Ja paita päälle, niin loppuu uhma,
ja housut paikkojen peitteeksi.

Rikollista on Suomessa hakata
lasta, niinkuin aikuista.
Sinun moisista haaveista täytyy lakata
eikä muitakaan niihin provosoida.




 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä