Oireita seksin jälkeen?Apua?

  • Viestiketjun aloittaja taizi
  • Ensimmäinen viesti
taizi
Osaisko kukaan auttaa, että mikä mua oikeen vaivaa?Tai onko joku muu tällästä kokenu?

Aina vähän "rajumman" seksin jälkeen joudun kärsimään kamalista alavatsa ja alapää-kivuista. Siis vihloo tosi pahasti joka puolelta alapäästä. En pysty liikkumaan ja välillä tulee jopa kunnon itku, ku sattuu niin #&%£$!*. Nytkin sain makoilla sohvalla noin parikyt minsaa ja edellee välillä vihloo ku kävelen tai tulin tätä kirjottamaan. Mieheni paineli alavatsasta ja sielä ja välillä sattui tosi pahasti.

Olisko muilla kokemuksia?

Menee meinaa fiilikset hyvästä seksistä ku jälkikätee vaa sattuu.. Seksin aikana ei siis satu, eikä alottaessa, mutta yleensä suihkun jälkee, eli noin 5min orgasmin tultua vaikeroin kivuista?

Auttakee mua, pliis. Tarvis varmaa mennä gynelle...
 
taizi
Tosissaa eikö kukaa mua osaa auttaa...Ku tää on tod.häiritsevää...

Ja olen tehny muutaman raskaustestin ja en sillo ainakaa raskaana ollu..Tosin niistä on jo aikaa.Mutta ei mulla raskaus ekana mieleen tullu...

Joku tulehdus, ehkä?
 
voi hitsi
kuulosti vähä tutulta, mulla ei tosiaankaan niin kipeetä ota ku sulla mutta joskus tuntuu jo seksin aikana ja jälkeen jotenki ilkeeltä just alavatsan kohalta, en sit tiedä, ettei se sen takia sitte ota kipeetä jos rakossa on pissaa? olis kiva tietää, koska en mäkään raskaana oo ollu vaikka joskus sitä epäilee ku vatta jotenki on "turvoksissa".. :/
 
Mielestäni tuo on akuutti hätä,niin että sinuna menisin päivystävälle lääkärille heti ensitilassa.

Gynelle myös soitat niin pian kuin mahdollista, ja kerrot että tarvit HETI apua ja tietoa. Kyllä niitä peruutuksiakin on, että gynellekin pääsee. Ja päivystäviäkin ehkä?

Mutta kyllä normaali lääkärikin on hyvä ja otattaa kaikki tarvittavat kokeet yms. Minulle on ihan terkkarileguri ollut oiva apu,kun olen halunnut tietää muista niinkuin kierukasta yms.

Otat nyt rauhallisesti ja tilaat ajan lääkärille. Lääkäri on Sinua varten ja auttaa.Aina,mikä tahansa oire tai sairaus yms. on hyvä saada tietää ajoissa ja alkuvaiheessa - oikea hoito voi olla hyvinkin nopea ja paranet kivuista suit sait sukkelaan !!

Voimia ja haleja , lähetän sulle lentona :attn: :flower: :hug: :hug:
 
Nainen
Ehkä nuo oireet todellakin liittyvät seksin rajuuteen. Rajun seksin jälkeen minullekin voi tulla vatsa todella kipeäksi. Vähän niin kuin kohtu supistelisi. Ehkä se on merkki siitä, että liika on todellakin liikaa. :LOL: :LOL: Mene ja tiedä. Kipu on joskus ihan häiritsevää, mutta nukutun yön jälkeen se on mennyt ohi.
 
Juho
Saatko rauhallisen session jälkeen samoja oireita?

Laukeaako hän sisällesi?

Minulla on ollut seksisuhde naisen kanssa joka sai sisälle tullessani kuvailemiasi oireita.

Kuulemma sperman ph sotkee #&%£$!* ph-arvon..
Myös tuoksu oli aika voimakas.. huh
Kokeilimme että laukean kumiin ja vatsalle ja oireet katosivat.

Syy voipi olla tuossa. Jos ei kivut vähene niin varaa aika gynelle.

Stemppiä ja jaksamisia. :flower: :flower: :flower:
 
taizi
Moikka ja kiitos vastanneille. Siis ei tää mun mielestä mikään akuuttihätä oo..

Laukee mies aina sisälle...Ja oireita ei oo, ku on vähä rauhallisempaa seksiä..Mutta siis toi eilinen oli ihan kauheeta..
Juu, mun pitää gynelle mennä muutenkin, mutta ei oikeen rahaa. Meen yksityiselle ens kuussa.
 
taizi
No ei mulla oo kierukkaa, pillereitä vaan käytän..Ei olla harrastettu seksiä ton sunnuntaisen jälkeen ja jotenkin nyt pelottaa. Emt.

Menen ens kuussa gynelle ja puhun sille näistä. KIITOS TEILLE :flower:
 
Mulla samoja ongelmia rakastelun jälkeen,kun saan voimakkaan orgasmin ja mahasta vihloo niin maanperkeleesti,että itku meinaa päästä välillä ja se kipu kestää todella pitkään,mutta jos orgasmi ei oo kova niin sitten ei satu mihkään!!!!Itelläni on kuparikierukka ja näitä ongelmia on ruvennut tuleen aivan tos parin viimekuun aikana vaikka kierukka on ollu jo kaksivuotta!!! :ashamed: :ashamed:
 
taizi
Piti tulla vaa ilmoittamaa että eilen taas ei sattunu ollenkaa seksin jälkeen..Mutta viikolla muuten välillä vihlas aika lujaa...Ihme juttu..Meillä oli pikkanen tauko ku en uskaltanu seksiä harrastaa ku pelkäsin..
 
luulin
kerran virtsarakon tulehduksi,menin lääkäriin ja kokeisiin-

diagnoosi-
ei mitään vikaa-

lääkäri totsei,että liiallinen sexin harjoittaminen voi aiheuttaa
samoja oireita...

mahakipuja,kramppeja yms.

olin ihan kuin puulla päähän lyöty..että semmoista.. :whistle:
 
Nainen
Niin kuin jo aiemmin aiheesta kirjoitin, niin itsellekin tuli tunne, että kipu tulee nimenomaan rajusta seksistä ja useista kerroista. :ashamed:

Tarttis varmaan vähän rauhoittua...
 
mulla oli kans kipeitä aikoja ja hain apua...liian kuivat limakalvot, yks vika, kohtalaisen kova virtsatietulehdus oli toinen ja sitten hiivatulehdus.
Nyt on sairauspuolet hoidettu ja kosteutus käöytössä. Kipuja ei ole toistaseks tullu joten toivon että ei jatkossakaan.........
ja seksi maistuis vaikka useammin, mut ku tenavat pyörii jaloissa......... ;) illalla sitten......... :whistle:
 
Nainen
Minulla ei ole mitään tulehduksia, kaikki tutkittiin ja kyllähän sen nyt itsekin ainakin yleensä huomaa, jos jotain häikkää on tuolla puolella.

Varmaan miehen elimen iso koko vaikuttaa ja kun noita kertojakin voi olla useita peräkkäin ja vuorokaudessa.

Onkohan vanhuus tulossa, kun ei enää paikat kestä entiseen malliin? =)
 
nainen
Terve!
Minulla myös samoja ongelmia yhdynnän jälkeen ja usein suurimmat kivut vasta seuraavana päivänä ja usein oikeassa munasarjassa. Tuntuu kuin joku viiltäisi puukolla alapäästä ja peräreijän välistä, vaikka seksi ihan normiyhdyntää. Tosiaankin silloin askeleiden otto sattuu munasarjoihin! Katsoppa tietoa endometrioosista netistä ja juttele gynen kaa. Mulla myös usein kun alapää kipee virtsaaminen tuntuu oudolta ja virtsa keltaisempaa, pahan hajuista valkovuotoa tulee myös.....outooo!!
Toivottavasti asiasi selviää, itsekkin menossa lääkärille! Tsempiä!
 
kysta
no mulla on jäänyt mielee erityisesti yksi kerta seurusteluajoilta (nykyään emme seksiä juuri harrasta.. :ashamed: )
niin keittiön pöydällä sekstasimme ja vehje tuli todellakin liian syvälle vaikkei pitkäksi voi sanoa. Ja oli ehkä liian kova vauhti päällä, niin sit sattui ihan tolkuttomasti. homman jälkeen tuli jotakin pahantuoksuista nestettä ihan pikkuisen. Kysta oli puhjennut siinä rytinässä :/
kun lääkäri oli juri hetki sitten todennut kystan jossain sisuksissa ja seuraavalla kertaa sitä ei ollutkaan. Ei kiva!!!
mutta pääsimpähän kystasta...
 

Yhteistyössä