olempa miettinyt onko pimpeillä eroa (nimenomaan miesten mielestä)

catwoman71
en ole mies mutta täytyy todeta onhan niissä pimpeissäkin eroa kun on kerran peniksissäkin..toisilla on isompi malli ja toisilla pienempi, naisilla vaan on se ero että ihan kaikki voivat alapäätään treenata esim.geishakuulilla mutta jos olet pienimunainen mies niin minkäs teet.. :LOL: :LOL: :LOL: sillä kyllä sillä koolla on kuitenkin merkitystä, tottakai myös taidolla mutta se että taito korvaisi koon..se on kyllä aika puppua :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja catwoman71:
en ole mies mutta täytyy todeta onhan niissä pimpeissäkin eroa kun on kerran peniksissäkin..toisilla on isompi malli ja toisilla pienempi, naisilla vaan on se ero että ihan kaikki voivat alapäätään treenata esim.geishakuulilla mutta jos olet pienimunainen mies niin minkäs teet.. :LOL: :LOL: :LOL: sillä kyllä sillä koolla on kuitenkin merkitystä, tottakai myös taidolla mutta se että taito korvaisi koon..se on kyllä aika puppua :kieh:
Oikeassa olet, mutta ei se nainenkaan mahdottomiin pysty vaikka kuinka treenaisi. Jotkut jää väljiksi ja toisilla tapahtuu sellainenkin ihme että pimpistä tulee tiukempi parin synnytyksen jälkeen kun on ollut ennen. Eikä siihen kuulia tarvitse, kun tietää miten niitä lihaksia pitää liikutella.
:p
 
PKS
Mä olen kuulilla treenannut mutta silti tuntuu ettei oo tehoa. Mun suurin ongelma on emättimen kostuminen liian märäks. Jos mies tulee ilman esileikkiä sisään niin on kuulemma mukavaa tavaraa mutta sitten jos esileikki mukana niin valun niin että on pakko välillä pyyhkiä liikoja pois ja silti mies tunnu niinkuin kuiviltaan..
Ikävä vaiva, kun tota kosteutta voi säätää :ashamed:
 
Annanpa näkemykseni kiitettävän laajalta kokemuspohjalta. On eroa. Mutta naisina kuvittelette, että se ainoa ero on kireys. Että seksuaalisuus on miehelle sitä, miltä pippelissä tuntuu. Ei. Ei ei ei. Tärkeintä on mitä on siinä ympärillä. Esim söötti perse on omiaan antamaan kunnon kiihotuksen. Mutta mitä asiaan tulee niin joo, toiset haisee saatanan pahalle (ja maistuu) toisilla on sellainen herkku mitä syö nautiskellen pari tuntia ;)
 

Yhteistyössä