Olen miesten toive*

  • Viestiketjun aloittaja ilimi
  • Ensimmäinen viesti
ilimi
Moikka vaan moikka, olen kuusikymppinen naapurimaan Silvian näköinen nainen.
Meitä ehkä luultaisiin kaksosiksi.

Hauskaa ettei kohdallani ole toteutunut se mitä valitetaan naismaailmassa. Viisikymmetä täytettyään nainen on "näkymätön".
Ehei..minä nautin elämästäni ja siitä että minut huomatan***

Hauskaa loppukesää kaikille toivottaa ilimi
 
mukelo>
Alkuperäinen kirjoittaja ilimi:
Moikka vaan moikka, olen kuusikymppinen naapurimaan Silvian näköinen nainen.
Meitä ehkä luultaisiin kaksosiksi.

Hauskaa ettei kohdallani ole toteutunut se mitä valitetaan naismaailmassa. Viisikymmetä täytettyään nainen on "näkymätön".
Ehei..minä nautin elämästäni ja siitä että minut huomatan***

Hauskaa loppukesää kaikille toivottaa ilimi
Miten menee tänään, vieläkö huomataan?
 
ykskaikkienjakaikkiyhden...
...kaikki miesten toiveet näille säälittäville keskustelupalstoille naputellaan.... No joo, taitaa olla niin että yhtä huonosti menee kaikilla ;-)
 
Poskipuna kunniaan
Alkuperäinen kirjoittaja ilimi:
Moikka vaan moikka, olen kuusikymppinen naapurimaan Silvian näköinen nainen.
Meitä ehkä luultaisiin kaksosiksi.

Hauskaa ettei kohdallani ole toteutunut se mitä valitetaan naismaailmassa. Viisikymmetä täytettyään nainen on "näkymätön".
Ehei..minä nautin elämästäni ja siitä että minut huomatan***

Hauskaa loppukesää kaikille toivottaa ilimi
Voi kuule olla, että sinut huomataan vähän "muissa merkeissä".

Naapurustossani asuu 60 v elli, tumma tukka, pitkä, hoikka, pukeutuu yleensä punaisiin ja näyttäviin vaatteisiin. Häntä todella katsotaan, usein vielä, kun on jo ohi mennyt. Mutta ei siksi, että ihailtaisiin vaan siksi, että öhöm näyttää vähän yliylipukeutuneelta ja meikanneelta ja siten vähän jo säälittävältä. Esim. poskipunaa on aina hieman liikaa, kun varmana jo ikänäkö vaivaa.

Ja vielä, 60 v nainen ei ole miesten toive, vaikka oisi kuinka nuorekas ja tyylikäs. Tai no ehkä yli 70 v miesten...
 
ilimi
Ihan meni niinkuin olin ajatellutkin..eihän meillä suloisessa suomessamme nähdä eikä varsinkaan kunnioiteta vanhempaa naista millään muotoa!

Ai mutta perskules, minähän puhun ihan paskaa..kyllä semmoset huomaa joilla on tyyliä itelläänki sekä henkistä kanttia.
En tässä nyt tarkota poskipunia enkä muitakaan tehosteita, niitä nyt näkköö nuoremmilla epävarmoilla ihimisillä ihan tarpeeks, ei mun tarvihte!

Minä taijan muuttaakki tämän nimimerkkini Sylyviks, tietystä syystä.

Teille jotka ettö arvosta vanhempaa ihimistä sanosin vain että se on jokkaisen osana joskus..jos ei satu kuolemaan kesken kaiken.

Kaikkia mukavaa vain teillekkin, mulla on heleppoa ja mukavaa ku ei tarvihte koristella ihteäsä kohtuuttommiin asti..hahhaa..nauraa ilimi nii ettää ikenet paistaa*


 
ilimi
Alkuperäinen kirjoittaja mukelo>:
Alkuperäinen kirjoittaja ilimi:
Moikka vaan moikka, olen kuusikymppinen naapurimaan Silvian näköinen nainen.
Meitä ehkä luultaisiin kaksosiksi.

Hauskaa ettei kohdallani ole toteutunut se mitä valitetaan naismaailmassa. Viisikymmetä täytettyään nainen on "näkymätön".
Ehei..minä nautin elämästäni ja siitä että minut huomatan***

Hauskaa loppukesää kaikille toivottaa ilimi
Miten menee tänään, vieläkö huomataan?

Nyt taas mennöö ihan mukavasti ja naurattaa kun tulin käväsemmään täällä viisasten kerhossa!
 
ilimi
Alkuperäinen kirjoittaja ykskaikkienjakaikkiyhden...:
...kaikki miesten toiveet näille säälittäville keskustelupalstoille naputellaan.... No joo, taitaa olla niin että yhtä huonosti menee kaikilla ;-)
Mitä meillä nyt huonosti muka menis*
 
viisikymppinen näkyvääkin näkyvämpi Elli
"oikka vaan moikka, olen kuusikymppinen naapurimaan Silvian näköinen nainen.
Meitä ehkä luultaisiin kaksosiksi.

Hauskaa ettei kohdallani ole toteutunut se mitä valitetaan naismaailmassa. Viisikymmetä täytettyään nainen on "näkymätön".
Ehei..minä nautin elämästäni ja siitä että minut huomatan*"

Ilimi kirjottelloo ilimiselevästi Savonmualta. Siellä ee naeset kehtoo sannoo ikkäänsä, kun ikkee tuulloo. Naesen iälle ei jokkaisella paekkakunnalla osata antoo sille kuuluvoo arvoo. Voe tokkiinsa, kun minun pittää ussein monta kertoo utsia sitä ikkee.

Minä kannan kunnialla vuosrenkaani. Minkä täättä minä sille mahan, että isä ja äeti vaenoo äkkäs piähäsä suattoo mualimmaan tyttölapsen viiskymmentäluvulla. Jos oesin syntynä vasta kuuskymmentä luvulla, asiat suattisivat olla toesin. Hyvemmin tae paremmin. Mistä täätisestä minä sen tiijän.

Tässä iässä olen näkyvä vaikka halaisin olla näkymätön. Jossakin ruotsalaisessa lasten tv-sarjassa otettiin näkymättömyyspulveria. Jos en väärin muista, niin Peppi Pitkätossuhan se oli. Olin ja olen edelleen Peppi-fani.

Silvia kävi Nallen luona kylässä. Monta kertaa olen ajatellut, että ei se Silviankaan elämä ole aina ruusuilla tanssimista. Aina pitää edustaa ja syödä hanhenmaksapalleroita. Kyytejä on monenlaisia. Luodinkestäviä mustia autoja tai sitten vanhanajan hevosrattaita. Aina pitää olla iloinen ja huiskuttaa kansalle kättä.

Jos minä olisin Silvia, kansa napisisi. Naama saattaisi olla joskus äkkiväärä, hattu vinossa ja helmat rutussa. Kallelle saattaisin sanoa suorat sanassa ihmisten ilmoilla.

Niitä sitten journalistit yrittäisivät korjailla parhain päin. Plastiikkakirurgille en lähtisi.

Eilen näin pätkän amerikkalaisesta muuttumisleikistä. Naisen habitus laitettiin täysin uusiksi rasvaimuista lähtien. Sitten ystävätär sanoi, että tämä nainen hommaa koko naisporukalle pubissa juotavaa kauneudellaan.

En ole käynyt huvipaikoissa kuin joskus 80-luvun alussa. Jos lähtisin, niin kai baarimikko sanoisi ääni väristen "nyt talo tarjoaa kaikille ilmaiset kierrokset."

Syynä ei tietenkään olisi kauneuteni vaan kauheuteni. Eihän minua kukaan selvinpäin katselisi.

Oletko Ilimi koskaan osallistunut Ellit/Elämänkatsomus/Anopit hoi viestiketjuun.

Siellä murteilla kirjoittaminen on mukavaa harjoitusta sudeettisavolaiselle ja muillekin murteiden taitajille.

Ellien Lukunurkka palstalla moni sanoo inhoavansa murtella kirjoittelua.
Eihän se helppoa hommaa olekaan. Senpä takia kirjoitinkin yleiskielellä, että naapurimaan Silviakin voi lukea, jos haluaa.

Olen innostunut ruotsin kielestä sattuneesta syystä. Käyn nykyään lukemassa kirjastossa Dagens Tidning lehteä.

Jos joku haluaa copypastata tämän viestin lehden sivuille, niin olkaa vain hyvä.
Teksti on vapaasti lainattavissa.
 
sitä se ikä teettää...
"Olen innostunut ruotsin kielestä sattuneesta syystä. Käyn nykyään lukemassa kirjastossa Dagens Tidning lehteä."

Tuskin tuolla Ruotsin maalla Dagens Tidning lehti ilmestyy.
Tarkoitin Dagens Nyheter.

Vielä kerran anteeksi maalaisuuteni. Virhe johtunee nutturasta, jonka aamulla väsäsin.
 
ilimi
No onkos tullu kesä....(silläkö se hiki virtaa)
Niin tulin iloseks ku luvin kirijotukses!

Minun suku on pohojamman suunnalta, mutta minen ossaa kirijottaa enkä puhua oikealla aksentilla.
Niin yritän raapaustaa ku mitä muistan lapsuuvessa seuvuillani oppineen.
Oli pimmeätä kappeata ja kovvaa..

Niin, tuosta Ruotsin murteesta puhheenollen..oon asunu siinä rajoilla missä alakaa rannikkoruotsalaisten valtakunta.
Siitä puhheesta ei oikea ruunupää vieläkää ymmärrä mittää, ja jos ymmärtää ni vääri!
Semmosta se o.

Huvitti ku luvin eile jostaki lehestä ettei vennäällä kannata kovin käyttää sannaa HUI.
Se tuli mulle jo seleväks kolomekymmentä vuotta sitte ku olin jonkun tyttökaverin kanssa Sotsissa.
Sielä myö oltiin tietysti aika avuttomia jos kommeita miehiä oli näkysällä..niinpä se hui tuli ihan niinku luonnostaan.
Sitte joku ystävällinen sano meille mitä se tarkottaa..no jos et tiijä ni voin sannoa.
Se tarkottaa miehen "niitä"..huiolokoon!

No ei oo tullu käytyä nuilla sivuilla mitä sanoit, minä oon semmone pikavisiittiläinen, en oikein ossaa keskittyä tähänkään palstaan kunnolla.
Voi olla että sitte talavipimmeillä.
Mutta nyt pittää mennä uimaan, näitä keliä ei kauan piisaa.
Palataan.....
Ja ollaan ollakseen**
 
edellinen höpöttäjä
"No onkos tullu kesä....(silläkö se hiki virtaa)
Niin tulin iloseks ku luvin kirijotukses!"

Mukavaa, kun juttu ilahdutti sinua eikä saanut sinua huonolle tuulelle.

Kirjoitin äsken viestin Ellien Kahvitunnilla paltalle. Minulla on nyt kiire, enkä lorvi netissä pidempään. Kotitietokonetta minulla ei enää ole.

Kirjoittaminen vie melko paljon aikaa. Ahmin äsken pussillisen yö pantteri mix pussin ja röyhtäilen tässä netin äärellä.

Viisikymppinen Elli vetää pantteria huiviin. Ilmaisnäyte ja mainostaminenhan on Elleissä kielletty. En ole mainoskuiskaaja. Opin tuon termin tällä viikolla tv-uutisista.
 

Yhteistyössä