Olen vilauttelija, enkä sitä häpeä

Verhot heilahtelivat kadun toisella puolella olevan asunnon ikkunassa, eikä se ensimmäistä kertaa tapahtunut. Arvasin vastapäisen herran taas seuraavan liikkeitäni ja näpelöivän muka huomaamattomasti vapaata näköalaa verhon rakosesta. Minua hymyilytti, sillä ei se minua mitenkään häirinnyt. Kiltin- ja söpönoloinen keski-ikäinen pyöreähkö mies. Itsehän loin tilaisuuksia tirkistelyyn ja pidin näköalan olohuoneeseeni aika vapaana. Olen jonkin asteen ekshibionisti. Toiset väittävät sitä sairaudeksi ja toiset vaan luonnolliseksi käyttäymiseksi, mutta minusta se on hauskaa ja hupaisaa. Kesä on parasta aikaa pienelle, tahattomalle vilauttamiselle, keveälle ja paljastavalle pukeutumiselle. Se on ihanaa aikaa.

Asuntokatuni on kapea jossa yksisuuntainen liikenne ja harvakseltaan hurahtava auto liikkuu. Asuintaloni on hiukan uudempaa tuotantoa mitä vastapään jugend. Asunnossani on isommat ikkunat ja valoisampi huoneisto mitä vastapäätä. Pidän valosta ja siksi en peitä ikkunoita paksuin verhoin. Vangitsen kaiken sen valon minkä vaan voin ja iltapäivän auringon annan tulla täysillä sisään. Ikkunoitteni reuniolla riippuvat ohuet, läpikuultavat verhot, jotka eteen vedettynäkin paljastaa melkein täydellisesti sisätilan. Talvisin korvaan luonnonvalon useilla valaisimilla, joita olen sijoittanut ympäri huonetta.

Aurinko oli vetäytymässä piiloon talojen taakse ja enää ei suoraa valoa tullut kuin ikkunani toiselle laidalle. Siirryn lähelle ikkunaa auringonvaloon ja olin seurailevinani kadun liikennettä. Päälläni oli aivan ohut, vaalea ja läpikuultava lyhyt toppi. Se ei edes kunnolla peittänyt rintoja , saati jos hiukankin nosti käsivarsiaan, niin heti vilahtivat nännit näkyviin. Kuulsihan ne muutenkin läpi ohuen kankaan. Jos oli toppi ohut, niin oli myös pikkuiset hipsterit, jotka kauniisti kulkivat lantion yli ja jättäen ihanan v-aukon alavatsan kohdalle. Pakaratkin peittyivät vain osin. Näin pyöriskelin ikkunassa tietoisena herran vastapäätä seuraavan liikkeitäni. Olin joskus havainnut miehen verhoissa rytmikästä liikettä ja arvannut mitä laskosten piilossa tapahtui. Minua se semmoinen kiihottaa valtavasti ja silloin on aivan pakko myös kosketella itseäänkin. Ikäänkuin huolimattomasti hipaista rintaa tai korjata pikkuhousujen istuvuutta. Voin pidellä kättä pidempäänkin rinnalla ja näpräillä muka ajatuksissa nänniä. Arvaan sen kiihottavan miestä ja hänen silmä tarkkana seuraavan tekojani. Nautin tämänlaatuisesta tirkistelijän ärsyttämisestä. Muutaman kerran olen nähnyt miehen nyrkin työssään hänen vedellessä ja venyttäessä kaluaan. Verenkarvainen terska on kiiltävänä vilkkunut verhon raosta. Miehellä on aina ollut nenäliina toisessa kädessään johon hän on lauennut. Siihen hän on myös pyyhkinyt terskan ja lopuksi ottanut kivespussin kouraansa ja sitä puristellut ja venytellyt. Mukaavahan tämä on ollut katsella ja niinkuin sanoin, kiihottavaa se minullekin on.

Päätin palkita vastapään herraa mielenkiinnosta. Siirryin hieman ikkunasta taaemmas ja riisuin pikkarit ja topin. Nostin käteni hiuksilleni ja pörröttelin niitä. Hitaasti siirryin taas lähemmäksi ikkunaa ja käännyin selin. Kumarruin ja olin nostavinani jotain lattialta. Olen notkea ja taipuisa vartaloltani ja kumarrukseni tein suorin jaloin. Mies sai näin hienon ja viehättävän näköalan suoraan pakaroitteni alta ja välistä vilkkuvaan vakoon. Ojentauduin ja käännyin kumartaen uudestaan lähemmäksi ikkunaa ja olin kurkkivinani alas kadulle. Rintani heilahtivat liikkeestä ja varmaan kiinnittivät katseen. Seisoin hiukan jalat levitettynä ja hajamielisesti hiplasin lyhyeksi leikattua karvoitustani. Se tuntui itsestänikin ihanalle, sillä sänki oli jäykän tuntuinen lyhyyden takia. Sormi eksyi häpyhuulien väliin ja värähdin hyvänolontunteesta. Painoin hiukan klitorista ja haluni nousi, teki mieli sormettaa. Siirryin kauemmaksi ikkunasta ja retkahdin suureen nojatuoliin. Sekin näkyi esteettä tirkistelijöille, mutta vaati tarkkaa näköä. Nostin jalkani käsinojille ja jatkoin sormettamista. Työnsin sormen syvälle sisään, ja työnsin kaksikin. Liikutin niitä siellä ja tunsin märkyyteni vaan lisääntyvän. Puristin vapaalla kädellä rintojani ja nipistelin nännejä. Otin nesteistäni kiiltävät sormet ulos ja vein ne huulilleni. Nuolin niitä ja katsoin vastapään ikkunaan missä verhot olivat aikamoisessa liikkeessä. Herra varmaan kiihdytti viimeisiä vetoja ennen laukeamistaan nenäliinaan.

Niinhän siinä kävi, että verhojen liike loppui ja itsekin olin tyytyväinen, sillä olinhan saanut esitellä itseäni muka tietämättäni ventovieraalle. Nautin suunnattomasti eikä kukaan voi kieltää mitä omassa kodissaan tekee. Nautimme kummassakin asunnossa vapaasti omalla tavallamme. Tämä päivä oli muutenkin onnistunut kaikintavoin.

======

Ennen edellä kuvattua olin aamupäivällä pyöräillyt kaupungin hiekkaiselle uimarannalle. Päivä oli jo helteinen ja auringonottajia vaikka kuinka pyyhkeillään levitellen lemuavia aurinkoöljyjä vartaloilleen. Rohkeita lomalaisia kahlaili meressä ja märkätukkaisia ihmisiä nousi ylös rannalle jo useita. Itse olin uimamatkalle pukeutunut kevyesti, lyhyt ja helmava hame, ohut hihaton paitapusero, pikkuhousut, todella pikkuiset ja sandaalit. Näin pukeutuneena oli ollut kevyttä ja ilmavaa pyöräillä paikalle pitkin rantoja. Otin kassini ja menin pukuhuoneeseen vaihtamaan bikinit päälleni. Uudet bikinini olin viikko sitten ostanut Tanskasta käydessäni siellä vierailulla ystävieni luona, jotka olivat mieltymyksiltään suuresti kaltaisiani. Bikinit olivat keltaiset ja ohuehkosta kankaasta ommeltu. Katsoin, että keltainen sopi mukavasti tämänhetkiseen rusketukseeni. Ystävättäreni oli myös tehnyt uima-asuhankinnan ja yhdessä ratkoimme varovasti bikineistämme häpyhuulia ja -kumpua suojaavan sisäkankaan. Tarkoitus lienee selvä, silloinhan pääsee häpyhuulet ja niiden muoto paremmin esille. Varsinkin biksujen ollessa märät.

Kävelin rannalle ja levitin kylpypyyhkeen hiekalle, mutta en kovin kauaksi muista ihmisistä. Tunsin miten bikinit ihanasti painuivat häpyhuulien väliin ja näkyvillä oli se semmoinen "cameltoe". Biksut painuivat alhaalta myös pakaroiden väliin, mutta nousivat hieman ennen puoltaväliä ylös kauniiksi kolmioksi peittäen pyllyraon yläosan ja puolet pakaroista. Rintaliivit istuivat ihanasti ja ne tukivat pushupmaisesti koko varustusta. Rintaliiviosa olikin nyt ensikerran päälläni, sillä Tanskan uimarannoilla en käyttänyt niitä. Kotona olin jo ohuelti rasvannut itseni ja laskeuduin pyyhkeelle pistäen kassin pääni alle. Makasin selälläni jalat hieman harallaan ja katselin aurinkolasien takaa muita rannalla olijoita.

Muutamia ihmisiä vaelteli ohitseni ja huomasin heidän vilkuilunsa paikkaan, jota niin auliisti esitinkin. Pari hyvävartaloista miestä makasi vatsallaan näkökentässäni, joka aukesi suoraan jalkaterieni välistä. Levitin hieman jalkojani lisää ja olin korjaavinani bikinejäni. Kiristin niitä hieman alavatsani kohdalta ylös ja tunsin miten kangas painui tiukemmin häpyyn. Makasin ja nautin auringosta, nautin myös katseista jotka tiesin saavani. Olin levollisella mielellä, sillä tiesin, etten tehnyt mitään pahaa, en ollut liian rivosti esiintyvä naikkonen. Jos joku pahoitti mielensä, niin hän voisi pysyä pois kesäisiltä rannoilta.

Parikymmentä minuuttia jaksoin lojua auringossa ennenkuin nousin istumaan. Nuoret miehet katsoivat kiinnostuneesti kun nousin seisaalleni ja korjailin asuani. Kävelin heidän ohitseen vesirajaan ja kahlasin veteen, etenin syvemmälle ja heittäydyin uimasilleen. Olen kohtalaisen hyvä uimari ja niinpä uin aika kauaksi ennenkuin käännyin takaisin. Seisoin hetken matalassa vedessä ja annoin ylimääräset vedet valua pois. Huomasin nuorten miesten kääntyneen ja istuvan katsellen rantaan. Tarkistin uima-asuni ja näin miten mukavasti karvoitus häivähti läpi ohuen kankaan. Häpyhuulten muoto näkyi selvästi ja nöpöttävät nännit kuulsivat niinikään kankaan alta. Kävelin nuortenmiesten ohi paikalleni pieni veikeä hymy huulilla. Istuin alas ja kuivattelin itseni auringossa pienen lämpimän tuulenvireen pyyhkiessä ihoa. Katselin ympärilleni ja huomasin erään naisen ja miehen katselevan minua suuren aurinkovarjon alta. Kovasti supatellen nainen kaivoi laukustaan kameran jossa oli kohtalaisen pitkä putki, antoi sen miehelleen joka sitä sitten sääteli ja tähtäili ympäriinsä. Lopuksi hän käänsi sen kohti minua ja räpsäisi muutaman kuvan, tarkasteli näyttöä näyttäen myös vaimolleen. Ajattelin, että räpsiköön mitä räpsivät. Minulla oli aurinkolasit silmillä ja he varmaan ajattelivat, etten huomannut mitään. Päätin näyttää hieman lisää ja nousin seisomaan kääntyen heihin, mutta katsellen muualle. Bikinit kiristivät raossa ja olin pienen kiihkon vallassa, sillä tästä kaikesta nautin. Huomasin miehen jälleen tähtälevän kameralla saaden minusta muutaman kuvan niin edestä kuin takaa. Pitäköön hyvänään, mitä sitten niillä tekisivätkään.

Päätin ottaa aurinkoa vielä hetken ja laskeuduin pyyhkeelle. Nostin polvet koukkuun ja makasin taas jalat hieman levitettyinä selälläni. Polvieni välistä näin nuortenmiesten madelleen ovelasti lähemmäksi minua ja kasvot olivat suoraan kohti. Leuat heillä nojasi kämmenselkämyksiin siinä vatsallaan ollessa. Mahtoi heillä olla hyvä näkymä, sillä melkoisella varmuudella koko bikinien alimmainen osa oli painautuneena syväle vakoihini, niin häpyyn kuin pakaroidenkin väliin. Puolisen tuntia jaksoin olla näin ja käännyin vatsalleni. Annoin auringon hyväillä selkääni ja tunsin miten kuumasti se lämmitti pakaroita. Nojasin leukaani kämmeniin ja katselin touhua ympärilläni. Ihmisiä oli tullut paljon lisää ja lopuksi päätin antaa paikkani jollekin toiselle lähtemällä pois. Olinkin jo saanut aurinkoa päivän tarpeeseen.

Pukiessa vaatteita päälleni ajattelin, että kaikki urheilijat ovat kyllä jonkin asteisia itsensäpaljastajia, sillä niin minimaaliset urheiluasut heillä joskus on päällään juostessaan ja hypellessään urheilukentillä, mutta mielestäni se on vaan hyvän näköistä. Miehetkin, ne lihaksikkaat pikajuoksijat jotka estottomasti asettelevat valtavia elimiään parempaan asentoon ennen pyrähdyksiään. Se on hienon näköistä ja kiihottavaa. Mahtavia elimiä, ainakin jenkkijuoksijoilla.

Kotimatkalla poikkesin tutun kesäravintolan ulkoterassille ja istuin merenpuoleiselle alueelle nauttimaan jääteelasillistani. Mereltä kävi lämmin tuuli joka mukavasti hulmautteli hameeni helmaa ja tunsin raikkaan hyväilyn reisilläni. Päivä oli kuuma ja pieni hien kostuttama kalvo peitti käsivarsia ja nenänpielen arvasin kiiltelevän. Kostealta tuntui myös pikkuhousujeni alla oleva häpykumpu ja karvoitus, ja melkoisen märältä tuntui sylin sisältäkin. Kaikki tämä tuntui kiihottavalta ja aloin tuntea itsessäni pientä kiimaa. Terassilla istui joukko japanilaisia turisteja jotka kovasti selittäen ja kuvia ottaen eivät millään tahtoneet pysyä paikoillaan. Katsoin, ettei lähettyvillä ollut lapsia ennenkuin rentouduin omalla tavallani ja istuin huolimattomasti tuolilla jalat suoraan edessä hiukan erillään. Tuuli nosteli helmaa ja avasin paidan napeista pari lisää. Rintojen vako näkyi esteettä ja taivutin pääni taakse nauttien auringosta. Tiesin japanilaisten hyörivän kameroillaan, mutta se ei haitannut. Välillä kohottauduin ja maistelin jääteetäni seuraten ympäristöä, ettei vaan kukaan aivan iholle tulisi. Samalla vilkutin baarissa työskentelevälle Mikolle ja osoitin lasiani. Hetkessä hän kiidätti uuden lasillisen ja naureskeli. Hän tunsi minut ja tapani. Olimme ystäviä, aika läheisiäkin, mutta emme olleet missään lujemmassa seurustelusuhteessa. Olimme toistemme kanssa silloin kun halutti, ja se toimi. Kysyin milloin hänen työvuoronsa päättyy ja pyysin häntä illalla luokseni. Se hänelle sopi ja olin tyytyväinen.

Käännyin hiukan ja olin kumartuneena pöydän yli jonka kätkössä korjasin pikkuhousujani niin, että etumus painui syvemmälle häpyrakoon. Ajattelin, että voisin ottaa pikkarit kokonaan pois, mutta en siihen nyt ruvennut. Usein olen ollut koko päivänkin kaupungilla ilman pikkuhousuja ja minusta se on ihanaa. Istuin nyt jalat tuolin alle vedettyinä ja pakostakin polvet olivat hieman leveällä. Helma oli noussut syliin ja näkymä oli taas hetken kiitettävä. Äänistä päätellen siis, mutta hetken vaan, sillä kaikkihan tapahtui vahingossa ja siveästi vedin helmaa alas, sen minkä se nyt tuli. Saivat turistit sentään jonkin kuvan.

Kadulle kaarsi bussi ja japanilaisille tuli kiire. Katselin miten he pikkujuoksua hytkyttelivät siihen ja ajoivat pois. Nousin itsekin ja suuntasin pyörälleni ja mennessä vinkkasin vielä Mikolle ja osoitin kelloa ranteessani muistuttaakseni häntä illasta. Mikko nyökytteli hymyillen ja tiesin saavani kokea hänen lihaksikkaan kalun sisälläni. Tiesin sen toimituksen olevan aika pitkän ja uupumukseen asti antoisa, mutta koskaan Mikko ei ollut jäänyt yöksi, enkä minä hänenkään luokse.

======

Vastapään herra oli kadonnut verhojensa takaa ja liikuin olohuoneessani vain pikkarit jaloissa. Olin käynyt taas suihkussa ja odottelin Mikkoa. Meidän suhteemme oli aika omituinen. Siinä ei paljoa seurusteltu kun tulimme toistemme luo. Makuuhuone oli osoitteena heti ja hyväilyt alkoivat. Molemminpuolinen toistensa tutkiskelu, suutelu, imeminen ja nuoleskelu oli perinpohjainen ennenkuin varsinainen rakastelu alkoi. Esileikki oli minusta melkein se paras osa ja sitä rakastan.

Sitten yöllä taas suihku suhisi.


Olen pahoillani, etten lopettanut tarinaani siihen orgasmin tuskaan, en sperman hukuttavaan tulvaan ja voihkaisujen huumaan. Anteeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Ihana tarina.Olen itsekin paljastelija tai vilauttelija,kuinka vaan.Parasta esileikkiä mielestäni on kun saan näyttää sulojani "salakatselijalle".Olen kirjoittanut vähän samantyyppisen tarinan mutta se on luettavissa muilta foorumeilta.Tarina on nimeltään paljastelua.Se on osittain tositarina.Luettuani kertomuksesi kiihotuin jo pelkästä ajatuksesta että olisin ollut tilallasi.Kiitos vielä kerran.
 
  • Tykkää
Reactions: smoothmies
Olisin erittäin mielelläni vaikka tuo tarinan "vastapäinen herra". Se mikä minua alkoi askarruttaa on se että miksi naisen tekemä vilauttelu on kummakin sukupuolen mielestä seksikästä mutta miehen tekemänä lähinnä etovaa.

Tämä tarina ei ollut etova vaan äärimmäisen kiihottavaa!
 
Kyllä Hulmuhelma tarinoineen on seksikkäintä mitä palstalla on nähty. Sääli, ettei ole enää tullut uusia tarinoita.
Näin on, mutta eipä Oregoninkaan vilautteluun ja nähdyksi tulemiseen liittyvät tarinat ainakaan siinä seurassa häpeä. Pidin varsinkin tarinaasi "Nuori mies kolmen aikuisen naisen mallina" todella kiihottavana ja lisää näitä saisit sinäkin kirjoittaa, kuin myös Hulmuhelma. Itsekin olen tähän vilauttelu/tirkistely-teemaan liittyvää tarinaa koittanut kehittää, mutta en oikein ole päässyt koskaan alkua pidemmälle, ei oikein vaan tahdo tuo kynä kulkea.
 

Yhteistyössä