Oletko antelias pimpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On ollut ilo lukea tätä palstaa miten mielellään vaimot ovat anteliata pimppinsä suhteen, omakohtainen kokemus meillä on ollut hyvä, pimppi on ollut aktiivisessa käytössä en oikein tiedä miten voisin tämän anteliaisuuden palkita vaikka jouluna jollain pienellä lahjalla tästä aukottomasta anteliaisuudesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Vaimollani on sellainen periaate, että pillu ei ole mikään kiusan- ja vallanteon väline. Aina saa kun haluaa. Tämä on toiminut niin hyvin, että avioliitto on kestänyt ihan kohta 30 vuotta. Lämmöllä muistelen miten sain synnytysten jälkeenkin pillua viikon sisällä, ja aloite tuli häneltä.
Pihtaaminen pillun antamisessa tarkoittaa, että suhteen lähtölaskenta on alkanut. Mies saa tarvittaessa myös satasella koska tahansa vierasta pillua tunnissa jos ei asu kaukana keskustasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Minun vaimoa ei voi anteliaaksi haukkua. Viimeksi harrastettiin lahjaksi saamani hotelliyön merkeissä ja siitä tuli juuri 6 vuotta. Asiasta on aika ajoin puhuttu, mutta ei keskustelut ole tilannetta muuttaneet.
Tästä kiittäminen jotain ” miehistä miestä”, joka aikoinaan Pietarsaaressa ahdisteli seksuaalisesti nuorta hevos tyttöä.
 
  • Surullinen
Reactions: Fransiscus
vierailija
Meillä on p.huulet auki joka päivä odottamassa milloin pukki saapuu tuomaan ja antamaan lahjansa sitä joulumuori innolla odottaa..
Saas nähdä onko meillä jouluna joulumuorin pimppi avoinna ja käytettävissä, olisi ihana rakastella sit, kun muut on asettunut nukkumaan aikaisempina jouluina on aina pantu kiihkeesti jouluöynä, tätä tänäkin vuonna odotan on ihanaa, kun saa anteliasta pimppiä panna.
 
vierailija
Annan oikeastaan aina kun puoliso ehdottelee. Useimmiten aloitteen tekijä olen kuitenkin minä itse. Mulle kelpaisi vaikka joka päivä varsinkin jos aloite tulisi mieheltä niin että saan tuntea olevani himoittu ja haluttu. Se on parasta!
 
vierailija
Minkä ikäisenä olet ollut anteliammillaan, vai onko pimppi ollut vuosien ajan aina tarjolla, kun mies on halunnut panna pimppiäsi?
Olen ollut vaimoni kanssa 25v. Aina se on ollut suht. antelias. Omat halut vaan rupesi jossain vaiheessa häntä kohtaan laskemaan. Ne on kyllä palanneet, mutta ei oo enää kovin antelias. Vaikka on todella hehkee ikäisekseen. Jotenkin se mun haluttomuus rikkoi meidän suhdetta seksuaalisesti....
 
  • Surullinen
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä