Oletko katsellut rakastelua?

emmixi
Alkuperäinen kirjoittaja jonna--:
Oletko katsellut jonkun parin rakastelua luvan kanssa? Tai voisitko
kyllä on tullut oltua... Olen ollut useampaan kertaan katselemassa kun kaveri nai avomiehensä kanssa. Oon tuntenut ne jo pitkään ja joskus ne sitten ehdotti saunaillan päätteeksi että jäisin katsomaan ja useamman kerran sitä on nyt sitten tullut oltua katselemassa. ja kait ne on itsekin aika pervoja, kun tuntuu tykkäävän siitä että mä olen katselemassa.

kivaahan sitä naimista on katsella, vaikka välillä alkaa itelläkin tekemään aivan hirveästi mieli (eikä sinkkuna aina saa). ..

 
Muutama vuosi sitten laitettiin vaimon kanssa videokamera jalustalle ja tehtiin oma filmi. Esileikit, öljyämiset ja kaikki mahdolliset hauskutukset. Tallennettiin se sitten Windows Media-muodossa. On kotikoneella, matkakoneella ja puhelimessa. Koska teen matkatöitä melko paljon, voitte varmasti kuvitella miten paljon filmistä on ollut hupia. Joskus katsellaan yhdessä ja poikkeuksetta johtaa...
 
Jotain kymmenen vuotta sitten tuli katsottua kun isäntäpariskunta harrasti 69a. Ja sen jälkeen alkoi orgiat. Minä sinkkuna ja 13 humalassa olevaa ja pirun kiimaisia teinityttöjä odottamassa että joku nappais.

Golden memories :)
 

Yhteistyössä