Oletteko miehesi kanssa kokeillut kolmatta pyörää?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraananyt:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraananyt:
Meillä on ollut mies kolmantena ja nautin siitä suunnattomasti;) Useastikin..
Naita tai paria kaivattaisiin...
:attn: mistäs ootte :) olis samat toiveet
;)
pääkaupunkiseudulta..
Ahaa... sama tääl ;)) Olis sellaisia suunnitelmia. Tänäänki piti olla jotain kivaa, mut töi mökkireissu venähti
Vähänkö kuulostaa et sekaan vaan, koska vaan ja kenen kans vaan. :D
Suunnilleen.... meille seksi on harratus. Kaksin se on rakkautta, mut tunteet nurkkaan kimpassa. Ku kimpassa tehdään, niin periaatteessa kuka vaan nainen tai pariskunta on tervetullut.
Aika hurjaa. Harrastatteko useinkin? Onko hgissä joku kerhohuone asian harrastajille? Kuten amerikkalisissa dokkareissa?


Tätä mäkin mietin, missä näitä panojuhlia oikein pidetään? :LOL:
Vähän saattaa maku mennä kun joutuu jännäämään herääkö lapset.
Vai juodaanko ensin vaan kahveet kun Jorma ja Inkeri tuli kylään, ja sit lapset nukkumaan ja pileet alkakoon...? :D

Suunnilleen näin =)

Baaristakin saa seuraa aina mukaan...
Kuulostaa että puoli helsinkiä on käynyt teillä "kylässä". :D
Ei me asuta hesassa =)
Vielä hurjempaa :D et vaikka 2/3 pienemmästä paikkakunnasta. Autsis! Missäköhän tää suomen aktiivisin paikkakunta sijaitsee?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
imperialin palstauskottavuus nousee palstan mammojen keskuudessa kohisten ja yskäriä lentää kesäyössä kun palstan mahtisonnilta varataan hoitoaikoja:D
Pyh... mä oon muutenki jumalasta seuraava. ylöspäin B)
Narsistikin kaiken lisäksi.
Totta... Jossai täällä olikin ketju, että kaikki rokkarit on narsisseja :xmas:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
imperialin palstauskottavuus nousee palstan mammojen keskuudessa kohisten ja yskäriä lentää kesäyössä kun palstan mahtisonnilta varataan hoitoaikoja:D
Pyh... mä oon muutenki jumalasta seuraava. ylöspäin B)
Narsistikin kaiken lisäksi.
Totta... Jossai täällä olikin ketju, että kaikki rokkarit on narsisseja :xmas:
Sinäkö oot muusikko?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
imperialin palstauskottavuus nousee palstan mammojen keskuudessa kohisten ja yskäriä lentää kesäyössä kun palstan mahtisonnilta varataan hoitoaikoja:D
Pyh... mä oon muutenki jumalasta seuraava. ylöspäin B)
Narsistikin kaiken lisäksi.
Totta... Jossai täällä olikin ketju, että kaikki rokkarit on narsisseja :xmas:
Sinäkö oot muusikko?
Nyt aukeaa joka naikkosen haarukka:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
imperialin palstauskottavuus nousee palstan mammojen keskuudessa kohisten ja yskäriä lentää kesäyössä kun palstan mahtisonnilta varataan hoitoaikoja:D
Pyh... mä oon muutenki jumalasta seuraava. ylöspäin B)
Narsistikin kaiken lisäksi.
Totta... Jossai täällä olikin ketju, että kaikki rokkarit on narsisseja :xmas:
Sinäkö oot muusikko?

jodladei jodladuu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Mulla aikaisempaa kokemusta, vaimolla ei.. ainakaan vielä :saint:

Vaatii että sopiva uhri ja tilanne sattuu kohdalle, hakemalla ei haeta seuraa.

Nii..... hakemalla saa pikasee haluamansa, mut kyl se hyvä henkikin olis kiva. Noit juttui o joka lähtöön. toiset "himoihin" toiset vaan tinateen vietyä
 
Mä en kyl tommoseen juttuun lähtis.

Välillä on omassakin naisessa tekemistä ni entä jos siinä yhtäkkiä kaksi naista kiljuisi korvan vieressä "Joko sä nyt tulit!?!? No tuu nyt edes halimaan!!"

Jos taas olisi kaksi miestä ja yksi nainen ni tietenkin sillä toisella miehellä olisi joku 30 senttinen meisseli. Yritä siinä sitten saada toista kiljumaan onnesta omalla 10 sentin nakilla.

 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:
Mä en kyl tommoseen juttuun lähtis.

Välillä on omassakin naisessa tekemistä ni entä jos siinä yhtäkkiä kaksi naista kiljuisi korvan vieressä "Joko sä nyt tulit!?!? No tuu nyt edes halimaan!!"

Jos taas olisi kaksi miestä ja yksi nainen ni tietenkin sillä toisella miehellä olisi joku 30 senttinen meisseli. Yritä siinä sitten saada toista kiljumaan onnesta omalla 10 sentin nakilla.
:D
 
nänninkäinen
Meillä oli molemmilla ensin omat pyörät. Minulla punainen Tunturi ja miehellä sininen Helkama. Ne olivat ihan hyviä pyöriä, mutta jotain tuntui silti puuttuvan. Poliisilaitoksen huutokaupasta löysimme sitten sellaisen yhteisen, kivalta tuntuvan pyörän, jota molemmat poljemme aivan uudella ilolla. Uusi pyörä on antanut uutta potkua elämäämme.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:
Mä en kyl tommoseen juttuun lähtis.

Välillä on omassakin naisessa tekemistä ni entä jos siinä yhtäkkiä kaksi naista kiljuisi korvan vieressä "Joko sä nyt tulit!?!? No tuu nyt edes halimaan!!"

Jos taas olisi kaksi miestä ja yksi nainen ni tietenkin sillä toisella miehellä olisi joku 30 senttinen meisseli. Yritä siinä sitten saada toista kiljumaan onnesta omalla 10 sentin nakilla.
Huumorimiehiä :D
 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja nänninkäinen:
Meillä oli molemmilla ensin omat pyörät. Minulla punainen Tunturi ja miehellä sininen Helkama. Ne olivat ihan hyviä pyöriä, mutta jotain tuntui silti puuttuvan. Poliisilaitoksen huutokaupasta löysimme sitten sellaisen yhteisen, kivalta tuntuvan pyörän, jota molemmat poljemme aivan uudella ilolla. Uusi pyörä on antanut uutta potkua elämäämme.
Se oli varmaan sitten sellainen potkupyörä, kuten Esla. Siinä matkustaja voi istua levähdyspenkillä ja puoliso potkuttaa. Ihanaa yhteistä aikaa teille! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maikki:
Heh, nyt kaikki ryntäsi kattomaan noita alastonkuvia, eikä kukaan enää kommentoi kaksplussalle mitään :D
Mä en mennyt! Pelkät kaljurottakuvat eivät kiinnosta ja sivustolla on liian vähän edes suht laadukkaita kuvia koko miehestä (ehkä kasvot poisluettuna), joita katsellessa voisi mielessään haaveilla käpertymisestä kuvassa näkyvän nallen kainaloon.
 
Kaksi kertaa on ollut sellainen tilanne, että miehiä olisi voinut olla kaksi ja naisia yksi.
Kummallakin kerralla oli sama ukkomies kyseessä jota koetettiin houkutella mukaan kimppakivaan.
Ensimmäisellä kerralla hän kimppasaunomisen jälkeen tyytyi katselemaan (ja runkkailemaan), kun harrastin seksiä (suuseksiä ja takaapäin) suihkussa nykyisen vaimoni kanssa. Toisella kerralla eräissä kotibileissä tyydytimme vuorotellen erästä naista käsin ja suulla, mutta kun nainen alkoi pyytää enemmän, tämä toinen kaveri lähti kotiin. Vaimoani pyydettiin baarissa kerran 1m+2n kimppakivaa, mutta hän ei halunnut lähteä.

Mukava ajatus olisi kyllä päästä antamaan jollekin naiselle kaksissa miehin kunnolla "kyytiä".
 
Tää aihe nousee pintaan aina silloin tällöin... Mulle itelle kävisi kumminpäin vaan koittaa, ehkä hiukan enemmän kuitenkin niin et olisi kaksi miestä.

Eniten vaan mietityttää, et mites sit jälkeenpäin kumpikin on senverran mustiksia, et vois kuitenki tulla rumaa jälkeä. siksipä se on jäänytkin ihan vaan ajatuksen asteelle.

Nyt on enemmän ja enemmän pyörinyt ajatus, et jos kävis "metsästämässä" itse naisen ja tois sen miehelle kotiin ylläriks. :D
 

Yhteistyössä