olisko saunovia naisia

  • Viestiketjun aloittaja kk
  • Ensimmäinen viesti
Naaras 019 alueelta
Olenko jo myöhässä mutta haluaisin tulla mutta matka taitaa olla liian pitkä. Tykkään saunoa ja yleensä saunon yksin joten miesseura olis ihan piristävää. Voisin kuvitella mitä siellä tapahtuu.kerro sinä kuitenkin se!
 
Naaras 019 alueelta
Jaa,että mitä saunassa tekee naisen kanssa. Mikäs sen ihananpaa kuin rakastella saunassa,lämpöisessä löylyissä. Kuulin että tuttava pari vie patjan lauteille ni ei ole liian kova maata. Kertokaa tarinoita saunassa rakastelusta!!
 
Man78
Saunoissa on eroottisuutta. Itse olen kerran rakastellut naiseni kanssa oman kylmän saunani lauteilla. Kiihottava uusi kokemus, vaikka lauteet vähän kova alusta. Ja se natina... Pidempään muhinointiin lämmitetty sauna ei ole hyvä, kun tulee niin äkkiä aivan liian kuuma.




 
Kapu
Naaras...... Kerros mistä löydän sinut.....Saunotaan ja rakastellaan ja hyväilen kaunista pilluasi, suutelen rintojasi ja........ kielini kuisaa klittaasi nam mikä nainen......
Suudelmia

 
Kapulle
Minut löytää omasta sängystä tähän aikaa yöstä. Kyllä kelpaisit kaveriksi saunaan. Hmm,eiköhän mennä. Mistä päin kapu itse olet??Pusuja ja hyväilyjä,kapu.
 

Yhteistyössä