onko chat seksi pettämistä?

Alkuperäinen kirjoittaja Cepeteus:
Chattiseksi on vaan pelkkää mielikuvitusta tai päiväunittelua ei siis muuta. Ei siinä pääse plajon toista koskettelemaan taikka muutakaan. Elkää hyvät ihmiset kaikkea tuomitko sentään..
Olet oikeassa.Jos joku siitä nauttii niin annetaan hänelle se mahdollisuus
toteuttaa omia haaveitaan ja mieltymykiään
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Juuh.Mä lähdin siihen chat seksiin ihan viattomasti mukaan..kotona kaikki oli vielä kohtuu OK,mut uteliaisuudesta sinne lähdin.. Huom. aluksi lähdin jutteleen ihan muita kuin seksi juttui.. Sit tapasinkin siellä hyvin samanhenkisen ihmisen, samassa elämäntilanteessa jokseenkin olevan..Tunne ihmisenä tunteet alkoivat syvenmään ja järki ei paljon pakottanut.. parin kuukauden jutustelujen jälkeen chatis et puhelimes päätettiin tavata..ja sen jälkeen oli menoo.. Tuli kuvioihin oikee pettäminen ..alkoi se ns. salarakas juttu.. Vuoden päivät sitä oli..ja nyt jumalaton itse syytös mihin kaikkeen on lähtenytkään mukaan.. Mut aion olla rehellinen miehelleni.. ja kerron kaikki kun tilanne antaa periksi..Muuten en selvii tästä itseni kanssa koskaan.. Kyl täs terveys muuten menee.. Joten en suosittele kenellekkään ainakaan herkälle " tunne" puolen omaavalle henkilölle mitään chattäilyy.. Mä olen ollut todellinen SIKA!! :headwall: Onkos kenelläkään mitään vastaavaa.. ja teenkö mä väärin jos juttelen täs miehelleni..lisäänkö hänelle tuskaa.. on vaan sellanen olo et haluun olla rehellinen ja kantaa vasttuni loppuun saakka..
Miksi kertoa miehelle. Tieto vain satuttaa enemmän. Piilota mieluummin kaikki muistot sinne kokemusten arkkuun ja jatka elämääsi yhtä kokemusta rikkaampana..

 
On se pettämistä. Jos omaa heikon mielenlaadun, eikä pysty hillitsemään itteensä, kannattaa pysyä pois semmosista paikoista. Ittellä meni pahoin överiksi ja loukkasin miestäni todella raakasti. Tosin se pelkkä seksi, ei merkinnyt mitään, lähinnä mannaa heikolle itsetunnolle, kun tuntee itsensä halutuksi, mutta loukkaa se silti kumppania. Lisäksi hullaannuin yhteen mieheen jonka kanssa synkkasi aivan loistavasti, semmonen kemia että oksat pois. Meinasin jo kaiken jättää, onneksi mies anto toisen mahdollisuuden. Voi miettiä omalle kohdalle, miltä tuntuu jos mies tumputtaa jonkun naisen kanssa chatissä salaa..
Ja miettiä voi tunnetta mikä iskee kun jää kiinni, olo ihan paska sen jälkeen, jos vähääkään omistaa omaatuntoa.
 
FFn


"Jos omaa heikon mielenlaadun, eikä pysty hillitsemään itteensä, kannattaa pysyä pois semmosista paikoista. Ittellä meni pahoin överiksi ja loukkasin miestäni todella raakasti."

Näin on. Todellinen taitolaji.
 

Yhteistyössä