Onko ihan normaalia?

: / Ai liian selväksi.... pahoitteluni! Mutta enhän mä ole edes vauhtiin päässyt? =) Me ollaan mun miehen kanssa aika aktiivisia, kun niin myöhällä iällä vasta toisemme löydettiin. Siitä se johtuu, että nyt otetaan ilo irti ja nautitaan kaikesta mahdollisesta niin usein kuin mahdollista. En tarkoita ketään loukata, mutta yritän kannustaa vaan onnelliseen elämään.
 
  • Tykkää
Reactions: varamies
: / Ai liian selväksi.... pahoitteluni! Mutta enhän mä ole edes vauhtiin päässyt? =) Me ollaan mun miehen kanssa aika aktiivisia, kun niin myöhällä iällä vasta toisemme löydettiin. Siitä se johtuu, että nyt otetaan ilo irti ja nautitaan kaikesta mahdollisesta niin usein kuin mahdollista. En tarkoita ketään loukata, mutta yritän kannustaa vaan onnelliseen elämään.
Älä pelkää, en minä tosissani ollut :D
 
Onko normaalia haluta katsella toimintaa jossa oma emäntä jakaa iloja myös muille miehille? Tutuille tai tuntemattomille...
Ei se lienee mitenkään kauhean harvinaistakaan ole, kun omallekin kohdalle on sattunut sellainen mies joka olisi halunnut minut vaimoaan tyydyttämään. Enpä uskaltanut lähteä kokeilemaan miten mitä siitä ois seurannut, kun kyseessä oli kuitenkin hyvä lapsuuden kaveri. Eräs opiskelijakaveri kertoi tuollaista kokeilleen iäkkään pariskunnan kanssa ja totesi, että ei siitä oikein mitään meinannut tullut kun "vaari" istuu kamarin nurkassa....kourassa katselemassa.
 

Yhteistyössä