Onko miehesi koskaan na**ut sinua rintojen väliin?

  • Viestiketjun aloittaja ,,,,
  • Ensimmäinen viesti
v
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Tuntuuko se siitä oikein hyvältä, jota naidaan rintojen väliin. Ei taida tuntua missään. Sehän on sama kuin vain toiselta vetää kuivat ja toinen jää ilman, jee jee tätä rikasta seksi kulttuuria.
Voihan mies hoidella sinut tissipanon jälkeen ;)
Niin niin, tietysti jälkeen. Eikö se mene niin, että naiset ensi vaikka heikoille jäille. Mutta tämä lienee poikkeus..
sä oot vaikea :D
no hoidelkoot sut sitten vaikka ENSIN :)
 
No on ja on, ja useinkin. Minulla on sen verran herkät rinnat, että kyllä minä ainakin saan siitä jonkinlaisia kiksejä, kun niiden välissä jyystää komea, kova ja suonikas mulkku. Tykkään myös katsella kun tulee se hekuman huippu, ja miehen mahla pursuaa tisujeni väliin. Meillä on muutenkin niin, ettei jokainen kerta tarvitse naida, vaan välillä riittää, kun saa aikaiseksi toiselle pienen nautinnollisen hetken. Joskus mä vaan tuputan sitä, ja vedän mahlat käteen, välillä taas ukko imee ja nuolee minua niin vietävästi, että en yksinkertaisesti enää välitä nussia sen jälkeen. Mutta noin yleisesti, kyllä nuo sukuelimet osaa antaa sitä nautintoa, todella osaa.
 
Eipä niitä isoja ryntäitä ole mullakaan (A), mutta onnistuu kyllä. Ei siitä varmaan meille naisille niin suurta nautintoa tule, mutta mies tykkää ja hän saa kyllä mut nauttimaan sitten muilla tavoin. En ymmärrä, miksi tuon ilon häneltä kieltäisin, eihän se ole multa pois. Esmes menkkojen aikana on tota käytetty.
 

Yhteistyössä