ONKO VIELÄ HALUKKAITA NAISIA OLEMASSA?

Olemme olleet 10 vuotta yhdessä . Pidän/nautin seksistä, minulle sopisi harrastaa seksiä vaikka joka päivä, nykyään noin viisi kertaa viikossa(enimmäkseen pikaseksiä yhteisestä sopimuksesta). Joka kerta olisin valmis tyydyttämään vaimoni pitkän kaavan mukaan ja suunnilleen kerran pari kuussa "saan" tehdä hänelle suulla, jolloin hän saa varmasti orgasmin........;) Seksihalut eroavat aika lailla toisistaan ja se tuo välillä kitkaa suhteeseen.....Ei kukaan kuitenkaan mene parisuhteeseen vetääkseen käteen... Jos nykyään menisin uuteen parisuhteeseen selvittäisin heti aluksi seksin tärkeyden/määrän toiselle osapuolelle, niin tuleva yhteiselämä helpottuisi kummasti ja yleisellä tasolla myös avioerot vähenisivät. Hyvä seksielämä on kuitenkin parisuhteen kantava voima ja energian tuoja......
 
Täällä taas nainen, jonka mies ei halua. Yhdessäolo sujuu muuten mallikkaasti, suhteemme on oikeasti monella tapaa todella hyvä. Ainut ongelma on seksin puute. Viimeksi ollaan rakasteltu 3 vuotta sitten... Hellyyttä ja pusuja on kyllä muuten päivittäin. :heart:
 
No mie olin exän kans 15 vuotta ja oisin halunnu vaiks joka päivä ja monta kertaa.....siks varmaa nykyään ex...toisaalta mun pitäis kiittää sitä et löysi uuden naisen.......koska mä oon nyt saanu niin upeeta seksiä...etten sellast tienny olevankaan.....
 
no toisaalta jos edes 5 kertaa viikossa ei riitä niin mikset sitten etsi muuta tai ota asiaa puheesi naisesi kanssa ensin? Naiselta on hyvä kysyä että onko jossai sussa vikaa vai onko vaa nainen väsynyt työstä ym... Mistäs se nainenkaan tietää että sua ketuttaa ettet saa seksiä josset sille puhu. :D Ja kuulostaa muut houkuttelevalta niin haloo jätä se eukkos sit ja pane muita. Selkee homma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja randy:
Olemme olleet 10 vuotta yhdessä . Pidän/nautin seksistä, minulle sopisi harrastaa seksiä vaikka joka päivä, nykyään noin viisi kertaa viikossa(enimmäkseen pikaseksiä yhteisestä sopimuksesta). Joka kerta olisin valmis tyydyttämään vaimoni pitkän kaavan mukaan ja suunnilleen kerran pari kuussa "saan" tehdä hänelle suulla, jolloin hän saa varmasti orgasmin........;) Seksihalut eroavat aika lailla toisistaan ja se tuo välillä kitkaa suhteeseen.....Ei kukaan kuitenkaan mene parisuhteeseen vetääkseen käteen... Jos nykyään menisin uuteen parisuhteeseen selvittäisin heti aluksi seksin tärkeyden/määrän toiselle osapuolelle, niin tuleva yhteiselämä helpottuisi kummasti ja yleisellä tasolla myös avioerot vähenisivät. Hyvä seksielämä on kuitenkin parisuhteen kantava voima ja energian tuoja......
Voisko sitä oikeesti tietää silloin kun rakastuu että miten paljon muutaman vuoden päästä seksi kiinnostaa toista tai itseä? Tai siis itse en kai osaa ajatella että kumppanin valinta ois niin selkeesti ominaisuuksien hakua tai shoppailua.. Varsinkin jos on tavattu nuorina niin tosi moni asia muuttuu kymmenessä vuodessa. Vai pitäskö olla vaan niin valtava kokemuspohja ennen perhe-elämää.
Pitkässä suhteessa ihmiset muuttuu ja mielialat menee vuoristorataa.

Odotukset on parisuhteessa on muunlaisessa toiminnassa kun runkkaamisessa. Mut voiko vedota suhteessa sen sopimuksen omaisuuden huomioiden vaatia seksiä? Kuinka moni oikeesti ajattelee kuin vanhanaikaisesti että on velvollisuus aviollisiin toimiin? Entä kuinka moni pitää sitä pettämisenä jos kumppani ei suostu tai ei huomioi?
Saako kaikki sitten masturboida ja elämöidä viihteen kanssa vapaasti, vai määrääkö kumppani itsensä toteuttamisesta? Olen ainakin kuullut täyskielloistakin. Ois amnestylle hommia niissä kohdissa.

Tuntuu tilanne olevan se että monessa suhteessa kumpikin osapuoli kokee jäävänsä paitsi jollain tapaa. Joku ei koe mitään vetoa seksiin kun tuntee sen vaan fyysisenä suorituksena eikä saa siitä hellyyttä. Voi olla niinkin että toinen taistelee nukahtamista vastaan kun se on liian tylsää. Eikä mun mielestä ole kysymys selkeästi edes sukupuolierosta näissä esimerkeissä, vaan molemmat voi joutua elämään puutteessa tai epätyydytyksessä. Pelastaako parisuhdeterapiat, leirit tai suhteen väliajat tästä? Kellään kokemuksia?

Pitääkö kaikki olla niin standardin mukaan kohdallaan? Kuten joku tuossa sanoi edellisestä rakastelukerrasta olevan 3v niin eihän se tarkoita että ois sen onnettomampi. Aika paljon mietitään sen pohjalta että miten pitäis olla että on kuten muutkin, ettei erotu. Vaikka pitkät suhteet tuntuu "matemaattisilta mahdottomuuksilta", ajan myötä löytynee se oma yhtälö. Ihminen vieläpä sopeutuu melko uskomattomiin asioihin jos on pakko tai on halua. Onhan se silti vaan niin helppoa ottaa ja vaihtaa kumppania että alkais oikeesti tekemään työtä, nöyrtymään ja asennoitumaan... Ei niin ettei joskus ole ihan pakkokin.

Joo, on nää joskus itseäkin mietityttänyt...
 
Meillä olen minä se joka haluaa jatkuvasti. Mies taas on se joka antaa oikeaa kalua kerran viikossa jos silloinkaan. Eli joudun tyytymään joka toinen pvä itse itsekseni tyydyttämään tarpeet. Olemme myös olleet yhdessä 11-vuotta. Meillä oli alkuaikoina seksiä joka pvä joskus jopa 3 kertaa pvä. Sitten jossain vaiheessa pillerikierteessä seksihaluni lopahti ihan tyystin ja meillä oli enää seksiä joka kolmas viikko. Esikoisen synnyttyä laitatutin kierukan ja se on ollut siitä lähtien käytössä. Se kapistus ei ole minulle aiheuttanut haluttomuutta vaan halut ovat pysyneet siinä missä ne olisivat ilman ehkäisyä. Meillä ei ole kyse siitä ettei mies osaisi tyydyttää tai minä en saisi orgasmeja. Syy on ihan jossain muualla. Vissiin lähinnä siinä,että mies ei jaksa eikä jaksa aina inspiroitua.
 
..vai mistä se puute johtuu ?? Meillä toisen ei tarvitse kuin vähän sinne päin vilkaista niin jo on toinenkin valmiina...ja tätä jatkunut jo monia vuosia. Meillä ei ole mitään vakituista aikataulua, naidaan aamuisin, iltaisin, keskipäivällä, ihan aina kun vaan mieleen juolahtaa...Eikä siinä kaikki. Vähän väliä veden ukolta käteen. Usein myös katsellaan iltaisin telkkua siten että istun ukon sylissä. Ukko hieroo ja litistelee mun tissejä ja kulli on tietysti koko ajan sisällä. Väsymyksestä tai haluttomuudesta ei ole näkynyt merkkiäkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja suusa:
..vai mistä se puute johtuu ?? Meillä toisen ei tarvitse kuin vähän sinne päin vilkaista niin jo on toinenkin valmiina...ja tätä jatkunut jo monia vuosia. Meillä ei ole mitään vakituista aikataulua, naidaan aamuisin, iltaisin, keskipäivällä, ihan aina kun vaan mieleen juolahtaa...Eikä siinä kaikki. Vähän väliä veden ukolta käteen. Usein myös katsellaan iltaisin telkkua siten että istun ukon sylissä. Ukko hieroo ja litistelee mun tissejä ja kulli on tietysti koko ajan sisällä. Väsymyksestä tai haluttomuudesta ei ole näkynyt merkkiäkään.
Kuule se on vain niin,että kun on ollut yli 10 vuotta kimpassa ja on parvi lapsia ympärillä,niin kyllä siinä halut menee ainakin toiselta!
 
Varsin tuttua. 14 vuotta yhdessä ja seksirintamalla ollut todella hiljaista vuosikausia...7..8 vuotta. Pari kertaa vuodessa seksi on sellaista intohimoista ja aktiivista. Ne muutamat kerrat siinä välillä ovat lähinnä varmaan sellaista "velvollisuusseksiä" tjms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja browser:
Alkuperäinen kirjoittaja randy:
Olemme olleet 10 vuotta yhdessä . Pidän/nautin seksistä, minulle sopisi harrastaa seksiä vaikka joka päivä, nykyään noin viisi kertaa viikossa(enimmäkseen pikaseksiä yhteisestä sopimuksesta). Joka kerta olisin valmis tyydyttämään vaimoni pitkän kaavan mukaan ja suunnilleen kerran pari kuussa "saan" tehdä hänelle suulla, jolloin hän saa varmasti orgasmin........;) Seksihalut eroavat aika lailla toisistaan ja se tuo välillä kitkaa suhteeseen.....Ei kukaan kuitenkaan mene parisuhteeseen vetääkseen käteen... Jos nykyään menisin uuteen parisuhteeseen selvittäisin heti aluksi seksin tärkeyden/määrän toiselle osapuolelle, niin tuleva yhteiselämä helpottuisi kummasti ja yleisellä tasolla myös avioerot vähenisivät. Hyvä seksielämä on kuitenkin parisuhteen kantava voima ja energian tuoja......
Voisko sitä oikeesti tietää silloin kun rakastuu että miten paljon muutaman vuoden päästä seksi kiinnostaa toista tai itseä? Tai siis itse en kai osaa ajatella että kumppanin valinta ois niin selkeesti ominaisuuksien hakua tai shoppailua.. Varsinkin jos on tavattu nuorina niin tosi moni asia muuttuu kymmenessä vuodessa. Vai pitäskö olla vaan niin valtava kokemuspohja ennen perhe-elämää.
Pitkässä suhteessa ihmiset muuttuu ja mielialat menee vuoristorataa.

Odotukset on parisuhteessa on muunlaisessa toiminnassa kun runkkaamisessa. Mut voiko vedota suhteessa sen sopimuksen omaisuuden huomioiden vaatia seksiä? Kuinka moni oikeesti ajattelee kuin vanhanaikaisesti että on velvollisuus aviollisiin toimiin? Entä kuinka moni pitää sitä pettämisenä jos kumppani ei suostu tai ei huomioi?
Saako kaikki sitten masturboida ja elämöidä viihteen kanssa vapaasti, vai määrääkö kumppani itsensä toteuttamisesta? Olen ainakin kuullut täyskielloistakin. Ois amnestylle hommia niissä kohdissa.

Tuntuu tilanne olevan se että monessa suhteessa kumpikin osapuoli kokee jäävänsä paitsi jollain tapaa. Joku ei koe mitään vetoa seksiin kun tuntee sen vaan fyysisenä suorituksena eikä saa siitä hellyyttä. Voi olla niinkin että toinen taistelee nukahtamista vastaan kun se on liian tylsää. Eikä mun mielestä ole kysymys selkeästi edes sukupuolierosta näissä esimerkeissä, vaan molemmat voi joutua elämään puutteessa tai epätyydytyksessä. Pelastaako parisuhdeterapiat, leirit tai suhteen väliajat tästä? Kellään kokemuksia?

Pitääkö kaikki olla niin standardin mukaan kohdallaan? Kuten joku tuossa sanoi edellisestä rakastelukerrasta olevan 3v niin eihän se tarkoita että ois sen onnettomampi. Aika paljon mietitään sen pohjalta että miten pitäis olla että on kuten muutkin, ettei erotu. Vaikka pitkät suhteet tuntuu "matemaattisilta mahdottomuuksilta", ajan myötä löytynee se oma yhtälö. Ihminen vieläpä sopeutuu melko uskomattomiin asioihin jos on pakko tai on halua. Onhan se silti vaan niin helppoa ottaa ja vaihtaa kumppania että alkais oikeesti tekemään työtä, nöyrtymään ja asennoitumaan... Ei niin ettei joskus ole ihan pakkokin.

Joo, on nää joskus itseäkin mietityttänyt...
ja erittäin hyviä kysymyksiä. Kukaan vaan ei taida osata vastata yksiselitteisesti niihin :)
Pääasia, että nauttii elämästä jollain tapaa :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja suusa:
..vai mistä se puute johtuu ?? Meillä toisen ei tarvitse kuin vähän sinne päin vilkaista niin jo on toinenkin valmiina...ja tätä jatkunut jo monia vuosia. Meillä ei ole mitään vakituista aikataulua, naidaan aamuisin, iltaisin, keskipäivällä, ihan aina kun vaan mieleen juolahtaa...Eikä siinä kaikki. Vähän väliä veden ukolta käteen. Usein myös katsellaan iltaisin telkkua siten että istun ukon sylissä. Ukko hieroo ja litistelee mun tissejä ja kulli on tietysti koko ajan sisällä. Väsymyksestä tai haluttomuudesta ei ole näkynyt merkkiäkään.
Minusta tässä on oikea meininki, hyvä Suusa oikeanlaista intohimoa... Kyllä juttu on niin, jos ne asiat ei toimi, niin ei ne ainakaan paremmin toimi 5-vuoden päästä, kireeksi vaan vetää molempia osapuolia. Mä olen tehnyt oman ratkaisuni niiten asioiden suhteen, enkä ole päiväkään katunut, vaikka vaikeita juttuja ovatkin. Voinen auttaa Keski-Suomessa asuvia naisia kärvistelyn helpottamiseksi.....
 
oltu jo 12vuotta ja meille ei miestä saa niin paljo ku haluais.seksi on iiiiihhhhaaaaanaaaa.voisin naida tai siis "leikkiä"vaikka joka päivä.ei lapset haluja vieneet, päin vastois.mielikuvitusta löytyy ja paljon.onneks reikiäkin on useimpia niinku ajan kuluks.telkkarit pois miehiltä niin rupeis irtoamaan.
 
juu, meillä niitä halukkaita naisia (naista) ei ainakaan ole.

näin tuolla matkoillani aiheeseen liittyvän vitsin, mikä on valitettavan totta....


A man walks into a drug store with his 8-year old son. They happen to walk by the condom display, and the Boy asks 'What are these Dad?'
To which the man matter-of-factly replies, 'Those are called condoms, son.
"Men use them to have safe sex."Oh I see,'

replied the boy.'Yes, I've heard

of that in health class at school.' He looks over

the display and picks up a Package of 3 and asks, 'Why are there 3 in this package?' The dad replies, Those are for high schoolboys, one for Friday, one for Saturday, and one For Sunday. Cool says the boy. He notices a 6 pack and asks, Then who are these for?'

Those are for college men,' the dad answers,TWO for Friday,TWO for Saturday and TWO for Sunday.

WOW!' exclaimed the boy, 'then who uses THESE?' he

asks, picking up a 12 Pack. With a sigh and

a tear in his eye,the dad replied,
Those are for Married men.

One for January, one for February, one for March, one for April......

Tosin meillä jäisi "parhaimpina" vuosina 12-packistäkin osa käyttämättä...
"Parhaana" vuonna sitä ei olisi edes avattu.

Alkaa katse suuntautumaan tuonne 4-kymppisten markkinoille, josko saisi vaihdettua vähän viriilimmän yksilön.
Alkaa olemaan melko hermoja raastavaa tämmöinen seksittömyys.
 
Meillä minä olen se halukas ja mies on pihtari. Seksiä aivan liian harvoin eli hyvällä säkällä kerran kuussa. Ei riitä mulle. Jotain on tässä keksittävä ja jotain olen jo yrittänyt aiemmin viritelläkin...
 

Yhteistyössä