Onkohan yleistäkin että nuoret panee harrastuksessa ohjaajan kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

 
vierailija
No, kyllä se liittyy. Ei kai kaikissa harrastuksissa ole tuollaisia mahdollisuuksia. Ja toisekseen, kiinnostaisi tietää.
Jos jollakin muulla on tällaisia fantasioita niin se on hyväksikäyttöä. Minua ei painostettu tai juotettu känniin mutta nämä miehet saalistaa heikossa elämäntilanteessa olevia nuoria ja teeskentelee kaveria. Ne on taitavia puhumaan ja tietää tasan tarkkaan miten hyväksikäyttää nuoren elämänkokemuksen puutetta. Se on hyväksikäyttöä.
 
vierailija
nämä miehet saalistaa heikossa elämäntilanteessa olevia nuoria ja teeskentelee kaveria.
Älä yleistä. Minä miehenä olen OIKEASTI jo vuosikaudet etsinyt naispuolista kaveria/ystävää, jonka kanssa jutella myös seksuaalisuuteen liittyvistä asioista. Ei minulla ole mitään panotarvetta siinä projektissa, koska voin saada vaimoltakin.

Minulla on taustalla pikkusiskoni kuolema, kun olin 9, joten se selittänee paljon minun tarpeistani. Ja se, että olen yksinäinen. Ja myös sekin, että meidän seurakunnassa ei edes miehet puhu keskenään näistä asioista juurikaan. Ja sekin, että avoimuus on minulle normaalia. Ja se, että peräti neljä eri ihmistä on löytänyt minusta autistisia piirteitä.
 
vierailija
Minä miehenä olen OIKEASTI jo vuosikaudet etsinyt naispuolista kaveria/ystävää, jonka kanssa jutella myös seksuaalisuuteen liittyvistä asioista. Ei minulla ole mitään panotarvetta siinä projektissa,
Tähän lisäyksenä: tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että olen sellaisen juttukaverin löytänyt, ja hän muuten on sit alastonmalli... ja kuvauksia olemme myös suunnitelleet.

Ei minulla ole mitään panotarvetta siinä projektissa,

Et varmaankaan tule ikinä uskomaan tätä.
 
vierailija
Tästä ketjusta poistettu kaksi viestiäni ja kolmas juuttui moden hyväksyntää odottamaan. No, tiedänpähän jatkossa, että tiettyjen tahojen arvostelu on kiellettyä täällä, vaikka se tehtäisiin asiallisesti. Käsittämätöntä.
 

Yhteistyössä