•••••• Sanoma Group pisti KAKSPLUSsan pannaan! ••••••

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sanoma Groupin kustantaman Vauva-lehden Aihe vapaa -palstalta poistetaan automaattisesti KAIKKI viestiketjut, joissa mainitaan sana KAKSPLUS. :D

Käykääpäs kaikki sanomassa painava sananne tälle mediakonsernille, joka polkee sananvapautta kovalla kädellä. Menkää siis Vauvat-keskusteluun ja pommittakaa KAKSPLUSsaa sinne. Siis kokeilkaa itse, jos ette usko!

Ilmeisesti Sanoma Groupin vanhat 70- ja 80-luvun patruunat luulevat vieläkin, että kiusalliset aiheet voi pyyhkäistä pois.
 
vierailija
Sanoma Groupin kustantaman Vauva-lehden Aihe vapaa -palstalta poistetaan automaattisesti KAIKKI viestiketjut, joissa mainitaan sana KAKSPLUS. :D

Käykääpäs kaikki sanomassa painava sananne tälle mediakonsernille, joka polkee sananvapautta kovalla kädellä. Menkää siis Vauvat-keskusteluun ja pommittakaa KAKSPLUSsaa sinne. Siis kokeilkaa itse, jos ette usko!

Ilmeisesti Sanoma Groupin vanhat 70- ja 80-luvun patruunat luulevat vieläkin, että kiusalliset aiheet voi pyyhkäistä pois.
Kiinnostaa kuin kasa kivi että miten Sanoma pyörittelee Vauvan aaveetä. Paska mikä paska.
 
vierailija
Miksi mua täällä palstailevana kiinnostaisi pätkääkään mikä sana on bannattu jollain toisella foorumilla? Ei mua kala-allergikkona kiinnosta sekään, että sopiiko loheen paremmin musta- vai valkopippuri.
 
vierailija
Miksi mua täällä palstailevana kiinnostaisi pätkääkään mikä sana on bannattu jollain toisella foorumilla? Ei mua kala-allergikkona kiinnosta sekään, että sopiiko loheen paremmin musta- vai valkopippuri.
Tällä palstalla tuntuu olevan joku tai muutama vauva-palstan fani, joiden kirjoituksia poistellaan. Sitten ne tulee tänne seuraavaksi parhaaseen vaihtoehtoon (heidän mielestään) ja itkevät kohtaloaan. Ihan säälin teitä kun joudutte nyt täällä vain palstailemaan.
 
vierailija
En näe näissä kirjoituksisa itsesääliä, vaan ällitystä siitä, miten törkeästi sananvapauta mediassa rajoitetaan. Vauvalla käy kuitenkin päivittäin 30 000 ihmistä lukemassa juttuja ja kirjoittamassa mielipiteensä. Se on monella lailla Sanomalle tärkeä foorumi johon myydä mainoksia ja jota nostaa esiin Sanoman muissa medioissa. Siitä palstasta on revitty valtavat määrät otsikoita ja iso määrä klikkauksia ja ihan ilmaiseksi.

Mutta ihan mielenkiinnosta, vauvan modellahan selvästi kihahtanut valta päähän, joten tuskin on mikään suuren luokan pomo jos noin vähästä innostuu.

Kaksplus on paljon hiljaisempi palsta, mutta täällä näkee että keskustelua voi olla ilman sananvapauden rajoittamista.
 

Yhteistyössä