Ootko harrastanu kimppakivaa?

en ole. ja odottelen mitä seuraavaksi ihmiset keksii, nämä kimppakivat kun tuntuu olevan nyt juuri pop.. Noissa ei todella ole kyse rakkaudesta vaan himoista/haluista joita tyydytetään välittämättä muusta. Itselleni ei tuollainen sopisi, silloin minun ja mieheni väliltä katoaisi jotain mitä en koskaan ehkä saataisi takaisin. Se rakkauden ja yhteenkuuluvuuden tunne kun rakastelee oman kullan kanssa, sen kauneus katoaisi.. :\|
 
Onko ihmisillä todellakin mielikuvitus niin vähissä ettei sen oman kullan kanssa vain keksi pedissä kivaa vaihtelua vaan tarvii ihan muita osapuolia siihen :eek:
Ja ihmettelen kuinka ihmisillä riittää aikaa ja energiaa miettiä tällaisia kimppakivoja, etsiä kolmansia osapuolia jms. Toiset kun kamppailee PIKKUISEN vakavempien ongelmien parissa! :whistle: :\|
Väkisin tulee kimppakivoista mieleen se että ihminen on vaan tavara jota käytetään halujen tyydyttämiseen, siinä kun ei todellakaan ole kyse rakkaudesta!
Ja jos itsellä on seksiin tuollainen "asenne" että ihan parisuhteessa/avioliitossa on ihan ok harrastella muidenkin kanssa petihommia, ihan pienetkin lapset ovat todella herkkiä tarkkailemaan ja ottamaan esimerkkiä ihan niistä vanhempien asenteista ja elämäntyylistäkin.
 
hurjat nuoruusvuodet
Juu,olen :)
Mut silloin en seurustellut kenenkään kanssa....sattui vain pari miestä matkaan kerralla :ashamed:
Se oli silloin...nyt elämä onnellista ja rauhallista oman kullan kanssa!

Ja p.s...on muuten ylimainostettua koko homma...ei se oo yhtään niin kivaa kuin monet kuvittelee...
 
en ole mutta haaveissa on..
mieheni osaa olla minulle kaksi miestä samaan aikaan mutta toinen nainen meidän kanssamme olisi kiva kokea....
ehkä joskus..

ja se on nimenomaan tarpeiden tyydyttämistä ja himoa, niissä tunteissa ei ole mitään väärää!!!!

oman kullan kanssa rakastellaan mutta jos on esim kolme tai enemmän, se on silloin kokemuksen hakuista pelkkää seksiä!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2005 klo 14:06 Juulia kirjoitti:
Ja ihmettelen kuinka ihmisillä riittää aikaa ja energiaa miettiä tällaisia kimppakivoja, etsiä kolmansia osapuolia jms. Toiset kun kamppailee PIKKUISEN vakavempien ongelmien parissa! :whistle: :\|
Eli jos jollain MUULLA on ongelmia,, itse ei saa miettiäkään tuollaisia asioita? Oliko tuossa kommentissa nyt jotain järkeä?

Olen kokeillut kimppaa, myönnettäköön että ylimainostettua touhua oli. ;) Ja Juulialle: tämä oli vuuuoooosia aiemmin kuin sain lapseni ja "rauhoituin" perhe-elämään. Hyvähän se on viettää villilä ja viriiliä nuoruutta ettei sitten tarvi haikailla kun on lapsia sekä asioita, joista ihan oikeasti pitää olla vastuussa!
 
Joskus on tullut kokeiltua 2+2, 2n+1m sekä 2m+1n. Jeah, mukavaa oli kaikilla! Tosin tuo oli jo ennen lapsia, joten enpä usko, että enää tilaisuutta moiseen tulee... Mutta jos tulis, niin iliman muuta sitä pitäis taas muistoja verestää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei meidän juttu:
No en! :eek: Ollaan sitouduttu vain ja ainoastaan toisiimme ja riitämme vallan hyvin toisillemme, emme kumpikaan ole mitään jakelutavaraa.
Moni "kimppaa" kokeilleista henkilöistä on varmaan harrastanut tätä "kimppakivaa" ollessaan vielä villi ja vapaa sinkku B)
Osa toki suhteessaankin kokeilee.
 
En ikävä kyllä ole. Olen lähes koko seksuaalisuusikäni ollut suhteissa enkä ole koskaan saanut miehiäni houkuteltua moiseen. Omissa unelmissa olisi 2m+minä, naiset ei mua sytytä. Tosin miehelleni voisin suoda toisen naisen meidän petiin, kunhan en joutuisi itse sen kanssa pelehtimään. Heidän panemisensa katselu sen sijaan varmasti kiinnostaisi.
 

Yhteistyössä