Orgasmi ja itku

Oletko koskaan itkeny o:n jälkeen, tai saanu kumppaniasi itkemään?
Pari yötä sitten kävi tällai ja pohdiskelin et mistä mahtais johtua, kun ei ollut mitenkään herkkä olotila noin muuten. (tai siis, toki oli, :LOL: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Oletko koskaan itkeny o:n jälkeen, tai saanu kumppaniasi itkemään?
Pari yötä sitten kävi tällai ja pohdiskelin et mistä mahtais johtua, kun ei ollut mitenkään herkkä olotila noin muuten. (tai siis, toki oli, :LOL: )
Kai se ihan luonnollista on kun laukeaa.Kun ekaa kertaa sain nykyisen kanssa rupesin itkemään,ei mahtanut mitään,niin hyvältä tuntui.Vuosi meni ennenkuin se onnistui,mökillä.Isäntä sanoi ettei ihan turha reissu ollutkaan :LOL: .Vain nuolemalla,en muuten saa.
 
Jatkokysymys, miten ukot on siihen suhtautuneet? :D Mie oli päällä kun tämä tilanne kävi ja ukolla meni omienkin sanojensa mukaan ihan pasmat sekaisin :LOL: sitte se nappas miut rintaa vasten, silitti selkää ja supisi että "ei ole mitään hätää". Tässä vaiheessa sit itku vaihtuki jo naurunpyrskähdyksiin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Jatkokysymys, miten ukot on siihen suhtautuneet? :D Mie oli päällä kun tämä tilanne kävi ja ukolla meni omienkin sanojensa mukaan ihan pasmat sekaisin :LOL: sitte se nappas miut rintaa vasten, silitti selkää ja supisi että "ei ole mitään hätää". Tässä vaiheessa sit itku vaihtuki jo naurunpyrskähdyksiin..
Ukko oli onnellinen kun vihdoin laukesin.Siis nuolemalla sai sen aikaan.En ole kovin herkästi syttyvä tai sit se on vaan yläpäästä kii kun meni vuos ennenkuin onnistui :ashamed:
 
Olen itkenyt ja vain ja ainoastaan siitä syystä että TUNTUI NIIIIIIN HYVÄLLE!!!! :p :p :p
Poliisi on sitten hellinyt ja halinut sen aikaa että olen toipunut orgasmista :heart: (ja sen jälkeen ruvennut uutta antamaan :p )
 
kerran mimmillä oli ollut tosi stressaava päivä, oli ajanut ojaankin, ja sovittiin treffit, orkkuvaiheessa mimmi räjähti rajusti itkemään, ilmeesyä kuitenkin näin että kyseessö oli nautinnollinen orkku. Oki mahtava tunne saada tehtyä tollanen räjähdys.
 
Kerran. Tuntui kuin olisin leijunut jossain hyvin korkealla pilvien yläpuolella ja sydämessä tuntui valtava paine. Sain ensimmäisen kunnollisen g-orgasmin yhdynnässä ja samalla kyyneleet virtasi valtoimenaan.
 
Mun vaimolta on kans joskus tullu itku oikeen voimakkaan orgasmin jälkeen. Ekalla kerralla pelästyin, et loukkasinko jotenkin, mut seuraavilla kerroilla on sit vaan halannut pitkään ja ollut siinä lähellä. Kyl siinä tulee väkisin mulle aika ylpee olo, et on saanut tyydytettyä toisen niin hyvin, että tämä itkee nautinnosta ;)
 
Miehenä lähinnä itkettää jos on niin järkyttävä himo päällä eikä saa naista. Kyllähän sitä aina saa moneltakin halutessaan, mutta sellaista mimmiä harvoin tulee vastaan ketä haluisi niin mielettömästi. Tai tulee vastaan muttei jaksa kadulla kysellä.
 

Yhteistyössä