orgasmi käsisuihkulla

hei kaikki ketkä ette ole vielä kokeilleet,kannattaa todellakin kokeilla.
olen kuullut siitä vain hyvää ja nyt sitten kun lapset kerta nukkuu niin ajattelin itse koklata ja suosittelen kaikille.minuutti suihkun kanssa ja se oli siinä,aivan järisyttävän mahtava orgami!! :attn:
 
suihkuttelija
Ite oon jo pitkään harrastanu tota suihkuttelua. Mun muuten vaikea saada orkku,mut suihkulla saan hetkessä. Tosi kiihottavaa,ja tuntuu viel kauan jälkeenpäin kihelmöintiä pimpassa. :snotty:
 
Eikö teillä satu???

Minä olen muutaman kerran yrittänyt sekä suihkussa, että ihan vessassa käsisuihkulla ja se paine (vaikka kuinka säätää pienelle) on aivan liian voimakas ja käy vaan kipeää!

Paras "oma orkku" tulee mulla edelleen ihan sormella!
 
Roosaelina
Käsisuihkusta tulee liian kovalla vesi, mutta tavallisesta suihkusuihkusta juuri sopiva, vielä kun vähän säätää voimakkuutta pienelle. Sitten kyykkysille suihkun lattialle, ja nojaa vielä vähän seinään, niin ah!

Veden lämpötilallakin on vähän väliä, en tykkää kuumasta. Haalea on mulle paras.

Ja tosiaan niitä orkkuja saa niin monta, ettei enää meinaa pystyssä pysyä. Suorastaan järisyttäviä... Sormin en viitsi enää tehdäkään, ei tule niin hyviä kuin suihkulla.
 
juu juu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 10:38 Roosaelina kirjoitti:
Käsisuihkusta tulee liian kovalla vesi, mutta tavallisesta suihkusuihkusta juuri sopiva, vielä kun vähän säätää voimakkuutta pienelle. Sitten kyykkysille suihkun lattialle, ja nojaa vielä vähän seinään, niin ah!

Veden lämpötilallakin on vähän väliä, en tykkää kuumasta. Haalea on mulle paras.

Ja tosiaan niitä orkkuja saa niin monta, ettei enää meinaa pystyssä pysyä. Suorastaan järisyttäviä... Sormin en viitsi enää tehdäkään, ei tule niin hyviä kuin suihkulla.

Juuri näin.. tuon jälkeen on vaikea kävellä..tasapainoisesti :D :attn: B)
 
Mulla ei oikein kivalta tunnu suihku-suihkulla, mutta käsisuihkulla tulee kyllä todella mahtavat! Ehdottomasti parhaat. Oikein meinaa taju lähteä.
Ei vaan ole päässyt kokeilemaan piiiitkään aikaan, kun ei tässä asunnossa ole käsisuihkua eikä ole ollut muissakaan kerrostalo-asunnoissa missä olen asunut. :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 13:13 piip kirjoitti:
Mulla ei oikein kivalta tunnu suihku-suihkulla, mutta käsisuihkulla tulee kyllä todella mahtavat! Ehdottomasti parhaat. Oikein meinaa taju lähteä.
Ei vaan ole päässyt kokeilemaan piiiitkään aikaan, kun ei tässä asunnossa ole käsisuihkua eikä ole ollut muissakaan kerrostalo-asunnoissa missä olen asunut. :(
tavallisella suihkulla saat isomman paineen (niinkuin käsisuihkussa) kun tukit sormin osan vesisuihkusta! :wave: esim peukalon laitat suihkuosan eteen niin sihen muodostuu sellainen kovan suihkun antava kohta :p
 
salarakas
pakko oli käydä käsisuihkua heti testaamassa; hyvä orkku kyllä, mutta jälkimainingit jäi lyhkäsiks...ois varmaan pitäny jäädä pitemmäks aikaa leikkiin, vaan ku kello on jo mitä on nii en kehdannu :p
Mutta tää puhdas olo päätteeksi on kyllä ehdoton plussa!! ;)
 
suihkussa
joo... miehenä suihkussa... suihku suihkuttamaan eteen penistä ja lattialasta nojaamaan seinään ja varsi takaa sisälle... siinä voi heilua haluamassaan tahdissa ja kädet vapaana käytettäväksi. Tuntui aika upealle.
 
nainen30
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 12:40 suihkussa kirjoitti:
joo... miehenä suihkussa... suihku suihkuttamaan eteen penistä ja lattialasta nojaamaan seinään ja varsi takaa sisälle... siinä voi heilua haluamassaan tahdissa ja kädet vapaana käytettäväksi. Tuntui aika upealle.
kuulostaa tosi ihanalle, aloin oikein miettimään asiaa silmieni eteen...
itse olen käyttänyt suihkuorkkuja melkein 20 vuotta. Aina varma.
 

Yhteistyössä