Orgasmi ongelma

Onhan näitä muitakin, kellä on tää sama ongelma, mutta mun oli nyt kuitenkin pakko purkaa tänne.

Oon onnellisesti naimisissa ollu jo 7v, mutta orgasmia en ole koskaan kokenut mieheni kanssa yhdynnässä. Omin käsin kyllä. Tuntuu jotenkin todella uuvuttavalta ajatus, että enko koskaan sitten saa mieheni kanssa kokea orgasmia. Yritetty kyllä on. Mieheni ei kyllä tiedä sitä, etten ole koskaan saanut. Olen joutunut hänelle joskus valehtelemaan, että sain. Ja välissä tuntuu, että eihän kyllä sitä aina odotakkaan, että saisin, vaan välissä tuntuu, että sen oma saaminen ontärkeämpää. Musta tuntuu monesti yhdynnän aikana, että "loppus jo tää jyystäminen..." Ja joskus on toisaalta tosi lähellä orgasmi, mutta kun pyydän sit miestä silittää tai suukottaa millon mistäkin, niin hän ei välttämättä tee niin...ja sit mulla fiilarit laskee heti. Ja sit kun mies on saanut niin hiljaa mielessäni itken..

Tuntuu tosi pahalta, kun tämä mies on rakastamani mies. Meillä ei oo kyllä muutenkaan kovin avointa keskusteluu seksistä, kun on lapsena tottunut siihen, ettei siitä saa puhua. Mikähän olis neuvoksi? Onko kellään tosi hyviä neuvoja, miten pystyisin saamaan, edes joskus. Eikä ero tuu kyseeseenkään. Koska elämä tämän miehen rinnalla on muuten tosi mahtavaa!
 
äiti 76
toisaalta sama ongelma mulla täällä. sillä erotuksella, että mieheni kyllä saa mulle orgasmin suuseksissä. etkö voisi yksinkertasesti sanoa miehelles, että susta tuntuu tosi hyvältä se ja se..siis sanot suoraa mistä ite nautit..tai ehotat vuoronvaihtoa ts.sä teet miehelles just niinku se haluaa, "vastapalveluksena" sille,e ttä ite saat sitä mitä haluat. puhuminen auttaa aina, varsinki jos luottamus toimii myös näissä asioissa. :hug:
 
Koetappa ajatella seksin aikana että olet masturboimassa ja odotat milloin osuu juuri siihen kohtaan minkä itse tiedät sormillasi olevan tehokas...Itselläni se on auttanut jos ei muuten tuu..
 
mielikuvitus
Oletko ajatellut että voisit yhdynnän aikana itse kiihottaa sormilla itseäsi.
Minäkään en saa normaalissa yhdynnässä, mutta kun ottaa omat sormet ja hyvän mielikuvituksen avuksi niin auttaa.
Olemme mieheni kanssa olleet jo yhdessä 10 vuotta, mutta koin vasta vuosi sitten ensimmäisen orgasmini. (oman puolisosihan ei tarvitse tietää kuvitelmistasi......)
 
Nimetön
En saa minäkään miehen kanssa orgasmia, kuin hyvin harvoin, ehkä kerran-pari vuodessa. Omin sormin tai välinein saan, mutta en mitään kovin järisyttävää. Suuseksissä saan yleensä jonkinmoisen, joskus ihan hyvänkin. Yhdynnässä mahdollista silloin, jos olen päällä ja voin itse enemmän kontrolloida millä tahdilla, kuinka syvälle yms. Yhdynnän aikainen orgasmi on kuitenkin kaikkein parasta herkkua!
 

Yhteistyössä