"Oudoimmat" paikat missä ootte harrastanu seksiä

  • Viestiketjun aloittaja kertokaas
  • Ensimmäinen viesti
Sama juttu täällä! Suihin olen minäkin ottanut Lahden motarilla kun mies ajoi silloin rekkaa :)

Paikkoja on lukuisia: yleisellä uimarannalla muiden ihmisten siellä ollesa, oltiin vaan ruohikossa ja veneiden välissä piilossa:) Sovituskopeissa, lukuisissa ravintolan ja huoltoasemien vessoissa (kerran oli paha kun vessassa oli vaan vähän peittävät heiluriovet- Lady Moonissa muuten)...sitten ulkona takapihalla kun asutaan tien vieressä ja yöllä keskellä kävelytietä. Ja ulkona keinussa kun mulla on ollut hame päällä-mageet kyydit! Sitten kerran anoppilassa istuin hame päällä ilman pikkuhousuja miehen syliin keskellä tupaa muiden ollessa lähettyvillä....
 
Petta
Ainoat hieman erikoiset paikat on ylä-asteen ja lukion miesten vessa, oppilaiden koputellessa ovea venaten vessaanpääsyä.. Sama tehty saman paikan naisten vessassa.. Ja sitten kerran lukoin reissulla bussissa.
Mutta vielähän tässä kerkee kaikkee kokeileen kun pääsee ihmisten ilmoille täältä lukiosta.. :D
 
Enää ei tuu koetettua kovin ihmepaikkoja, mutta nuorempana miehen kanssa kyllä. Eli julkisella uimarannalla vedessä, uima-altaassa, junassa reilatessamme (sekä vessassa että sellaisessa kuuden hengen hytissä jossa nyt ei sattunut olemaan muita) ja hotellihuoneen ikkunalaudalla, josta näkymä suoraan sisäpihalle ja toiseen rakennukseen, jossa tyyppi paiski hikisenä hommia tietokoneruudun ääressä. Eli näki siitä kyllä ihan hvyin.
 
Teollisuusalueella pimeänä iltana auton etupenkillä ja poliisit tuli paikalle kiertelemään. Huomasivat sitte vissiin mitä hommattiin ja ajelivat onneksi pois... =) Siinä hommassa irtosi muuten autosta "kauhukahva"... ;)
 
Eduskuntatalossa, hyppyrimäen alastulorinteessä, auton takapenkillä (etupenkin matkustajat katsoivat)...ja tietysti ravintolan vessat,puistot..jne.

Toi kylpylässä uima-altaassa seksin harrastaminen on vissiin aika yleistä...varsinkin siellä käteen veto. Eksyin kerran sellaiselle sivustolle joka käsitteli ainoastaan masturbaatiota ja siellä sai avautua tällein samanlailla että missä kaikkialla on harrastanut sitä. Lähes kaikki oli r.unkannu uima-altaassa! Tuli kyllä tosiaan mieleen että minkähänlainen määrä s.permaa siinä vedessä oikeesti on!!
 
outo
Nuo vessaseksikokemukset haluan unohtaa, ne on sellaisia ähellyksiä. Mihen äidin sängyn päällä rakastelu oli kyllä henkisesti ilahduttavaa.
Nuorenahan sitä naipotteli menemään joka metsässä, heinäladossa, auton penkeillä. joskus oli ihmisiä näkösällä, joskus ei. Pakko oli kun oli pakko. Mutta jostain syystä teltta on minusta se kaikista ihanin paikka.
 
norsu
kerrostalon rappukäytävä ja se oli oikeesti hienoo, eikä oltu missään piilosilla. Hauskinta oli sitten alasti kipittää omaan kämppään seuraavaan kerrokseen ja niinhän siinä kävi että kiinni taidettiin jäädä...
 
Shh shh
Nuorempana oli likainen mielikuvitus. mietin usein, että millaistahan täällä olisi na.iskennella, käydessäni mm. kirjaston vessassa, koulun vessassa, leirintäalueilla, koulun käytävällä kun muut tunnilla... :whistle: :ashamed: mutta eihän minulla kiltillä tytöllä ollut edes poikaystävää silloin vielä.

ensimmäiset pari kymmentä kertaani olivat autossa metsätiellä tai hiihtokeskuksen parkkipaikalla yöllä. kaikista hurjin oli se että kerran pakkasilla oltiin sen miehen ja sen kaverin ja minun kaverin kans ajelemasa kun sitten piti lähteä sinne hiihtokeskukselle hässimään, mutta eihän ne kaverit jasanu oottaa siellä ulkona niin lähettiin sit ajeleen ja me yritettiin siellä takapenkillä sylikkäin samalla ku ajeltiin kylän läpi ja jotkut nuoret vielä väläytti valojaan niin että varmasti näkivät meidät siellä takapenkillä.. :snotty:

ne ekat kerrat kun oli siellä autossa niin sen ekan poikaystävän kanssa ei sitte muualla osannukaan olla. yritettiin kyllä pari kertaa sen kaverin kämpillä po.rnoa katellessa, mutten mie osannu sängyssä olla sen kans. :LOL:

sen jälkeen oonki ollu kiltti tyttö. enimmäkseen sängyssä tai oman kämpän sohvalla. pari kertaa saunassa koitettu muttei siitä tuu ku hikistä ja epämukavaa ähellystä. autoa haluattais tämän minun avokkini kanssa kokeilla, muttei oo tilaisuutta tullu. auto se.ksipaikkana oksetti kauan aikaa tuon oksen exän takia, mutta nyksä on niin ihana. ja nyt kolmen lapsen jälkeen meillä alkanu himottaan uudet jutut... ;)
 
ostoskeskuksen parkkiksella salaisuuteni kanssa . ei varsinaista seksiä (onneksi) mutta toistemme hyvänä pitämistä :). Rauhallinen paikka, muut autot pysäköitynä kauemmaksi. Ainoastaan valvontakamera 100% varmasti zoomattuna meihin. Onneksi huomasin ennen kuin edettiin pidemmälle. Naiseni sai ja minä nautin muuten.
 

Yhteistyössä