paikkoja

  • Viestiketjun aloittaja vinkkejäN
  • Ensimmäinen viesti
Nainen2
Kyllä välillä tuntuu että liiankin kanssa takin nappien välistä näkyy. Minulla valvonka monitori sekä miesten että naisten pesutilaan. täällä käy vanhoja ihmisiä , mutta myös nuorempiakin jonkin verran.
 
Kevin-
Siellähän on hyvä kameraa seuratessa hyväillä itseä, vai näkyykö sieltä ulkopuolelle?
Tässä vähän aikaa sitten meni etten ollut saanut seksiä muutamaan viikkoon, enkä ollut tyydyttänyt itse. Tarkoituksella panttasin, kyllä oli kuule pussit täynnä ja kova jomotus nivusissa. Sitten kun tyydytin, kyllä maailma musteni, spermaa tuli paljon. Tyydytin vähällä aikaa kolme kertaa peräkkäin.....
 
Nainen2
Ei näy ulkopuolelle, ovi kiinni.
Miehestä kyllä huomaa jos ei ole saanut naista pitkään aikaan , sperman määrä kaasvaa.
Tämä taitaisi olla sinun ihanne työsi saisit tirkistellä luvalla.
 
Kevin-
Kyllä sen huomaa......Oletko hotellissa tai jossakin uimahallissa töissä? Olisi mukava seuata etenkin naisten puolelle, tulisi varmaan tyydytettyä usein töissä.
Muuten kopsasin itselle sen seksi deitin osoitteen, sinne pitää rekisteröityä, miten muuten siellä toimitaan, onko sinulla kokemusta. Jos rekisteröidytään, annan saman ninimerkin kuin tämä. Katsotaan miten sinä haluat.
 
Kevin-
Totta on tämä on aika hidasta ja usein häiriköitä. Olisihan se vähän yksityisempää ja mukavampaa. Katsotaan kun olet kotona ja milloin haluat.
Oletko yhtään hyväillyt, minun on pakko välillä housun päältä koettaa.....
 
Mies 43
Kirkon vessassa kaverin häiden alussa, kaupan pukukopissa, veneessä, kerrostalon ylimmän rapun tasantella, farmariauton takaosassa, heinäladossa sekä heinäpelllolla, tuttavan kesämökin vierashuoneessa, leirintäalueen suihkussa naisten puolella, naisten vessassa kapakissa, puolukkametsässä kiven päällä, laavussa talvella, savusaunassa kesällä ja uskalian oli vilkkaan tien varrella bussikatoksessa jonne ohikulkijat kaikki näki mitä katoksen alla tapahtui.
 
Ghana
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa-60:
Minä oon harrastanut seksiä naisen kanssa reittilennolla Helsingistä Manchesteriin menessä :) Lisäksi oon naapuritalon takapihan puskissa pukkinut, autossa, suihkussa, omassasängyssä, olohuoneen lattialla,anopin sängyssä, hotellissa oman ja vieraan kanssa:) sekä Tallinnassa yksi tyttö otti kadun varrella suihin keskellä päivää penkillä ollessani. Se ei ollut kauhean mukavaa kun tytöllä oli koko ajan vilkuilu olan yli...
ohos täällä on ainakin yksi kymppikerholainen... ;)

 
Corse
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen2:
Mietin tuossa eräänä iltana että joskus olisi ihanaa tehdä sitä jossain juhlissa salaa ja tulla muina miehinä takaisin valuvana.
Sitäkin on harrastettu bileissä. Vessapanot seisaaltaan takaapäin, Kerran neiti vaan tempasi pikkarit siihen päälle sen enempää pesemättä tai pyyhkimättä tavaraansa. Mahtoi olla neidillä tahmainen olo.
 

Yhteistyössä