pakkoseksi

  • Viestiketjun aloittaja kummajainen
  • Ensimmäinen viesti
kummajainen
Mitäs mieltä ootte pakkoseksistä ? Mies haluaa joka päivä ja minä en. Mies on kohta 61 ja minä 38. Ollaan 5 lapsinen perhe, lapset 16 v- 4 v väliltä. Seksiä on harrastettava joka ilta ja jos ei illalla niin viimeistään aamulla lapsista viis. Jos ei tipu niin mykkäkoulua sitten. Kotityöt teen yksin jos pyydän mieheltä apua, niin vetoaa että jos sais seksiä enemmän niin vois auttaakin, käskee vaan lapset tekemään jotka kyllä tekevät oman osansa. Olen niin väsynyt tähän, rintoihin koskeminen inhottaa, johon mies tuumas et oo nainen kun et siitä tykkää. Olen ehdottanut et seksiä vois harrastaa 2-3 kertaa viikossa niinkuin muutkin, tuumaa et miks meidän täytyy olla kuten muut. Mies haluaisi kielellä hoidella alapäätä mut inhottaa, kun kestää niin kauan ennen kuin saan orkun, lonkkani tulevat kipeäksi ja kävely 2-3 päivää tosi vaikeaa, mutta se on tekosyy.

Kommentoikaa.
 
kop
Ei ketään saa pakottaa seksiin väkisin ! Jos et halua niin älä suostu vaikka miehesi haluaisi.Jos alkaa siitä mykkä koulua pitämään niin antaa niin rauhassa tehdä.Sillä kyllä sulla on oikeus kieltäytyä seksistä jos sua ei kiinosta niin usein sitä harrastaa,kuin miehesi.Eikä sitä välttämättä aina nainen tykkää että rintoja kosketellaan useasti saati et nuollaan kauan ennen kuin orgasmin saa.Sillä ei sitä siitä seksistä nauti jos väkisin pitää toisen mieliksi aina suostua jotta toinen olisi tyytyväinen...
Tsemppiä sulle ja pidä puoliasi !<br><br>
 
Nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 00:25 kummajainen kirjoitti:
Mitäs mieltä ootte pakkoseksistä ? Mies haluaa joka päivä ja minä en. Mies on kohta 61 ja minä 38. Ollaan 5 lapsinen perhe, lapset 16 v- 4 v väliltä. Seksiä on harrastettava joka ilta ja jos ei illalla niin viimeistään aamulla lapsista viis. Jos ei tipu niin mykkäkoulua sitten. Kotityöt teen yksin jos pyydän mieheltä apua, niin vetoaa että jos sais seksiä enemmän niin vois auttaakin, käskee vaan lapset tekemään jotka kyllä tekevät oman osansa. Olen niin väsynyt tähän, rintoihin koskeminen inhottaa, johon mies tuumas et oo nainen kun et siitä tykkää. Olen ehdottanut et seksiä vois harrastaa 2-3 kertaa viikossa niinkuin muutkin, tuumaa et miks meidän täytyy olla kuten muut. Mies haluaisi kielellä hoidella alapäätä mut inhottaa, kun kestää niin kauan ennen kuin saan orkun, lonkkani tulevat kipeäksi ja kävely 2-3 päivää tosi vaikeaa, mutta se on tekosyy.

Kommentoikaa.
Milloin sinä saat nautintosi????

Järkyttävää tuollainen painostuksen alla oleminen. Eikö miestä edes erektio-ongelmat vaivaa?

Kuulostaa, että miestäsi vaivaisi jonkinlainen pakkomielteinen addiktio. Sinun ei kuulu olla panopuuna miehellesi, vaan kaiken aikaansaavana voimana kuuluisi olla rakkaus ja mukava yhdessä olo.

Miksi et napakasti sano miehellesi, ettet ole japäivänhöylä? Mitä niin kamalaa siitä seuraisi, jos mies murjottaisi muutaman päivän ja saisi huomata, että vaimolla on oma tahto? Aiotko elää lopun elämääsi vain miestäsi miellyttäen?

Kannattaa pakottaa mies puhumaan asioista (jos vain mahdollista) , sillä teillä ei ole kyse pelkästä seksistä, vaan myös sinun henkisestä hyvinvoinnistasi, henkisestä ja fyysisestä vallankäytöstä ja miehellä mahdollisesta jonkinsortin ahdistustilasta. Miksei aikuinen, vanhahko mies muka "pärjää" ilman seksiä paria vuorokautta?

Voimia teidän arkeen! Onko teillä aina ollut näin?
 
kummajainen
Miehellä on pahoja masennuskohtauksia ollut jo 20 vuotta. Ollut 2 kertaa avioliitossa ennen meidän liittoa. Edellisen avioliiton aikana kävi psykologillakin söi lääkkeitäkin. Aikoinaan harrasti ns. auton iltatankkausta lähti muka illalla tankkaamaan autoa ja tuli yöllä kotiin. Kerran kun menin nukkumaan n. 12 v sitten niin mies meni autoon kylpytakkisilteen pakkasta yli 20 astetta eikä ollut auto käynissä, niihin aikoihin harrastettiin normaalia seksiä. Mies silloin väitti mun jo käyvän vieraissa kun ei seksi kiinnosta. Ennen sitä olin saanut keskenmenon melkein 2 kg vauva kuoli kohtuuni jouduin tietysti synnyttämään ja hautamaan hänet, mies ei meinannut tulla ollenkaan hautajaisiin, kun muka oli työpäivä hela-lauantai, tuli kuitenkin. Haudalle on tosí vaikea päästä, kun ei oo ajokorttia, eikä kuljeta sinne, joten hän kuvittelee että se ei ole hänen lapsensa. Vaikka en oo koskaan käynyt vieraissa. Edellinen vaimo harrasti sitä urakalla. Ilmoitin hänelle silloin että missä välissä kerkiäisin kun on kehitysvammainen ja normaali lapsi melkein kuin kaksoset oppivat melkein samaan aikaan kävelemään. Välissä oli 5 vuotta ihanaa aikaa, sitten alkoi työnantajan kanssa ongelmat siitä seurasi pitkät sairaslomat ja irtisanominen (laiton). Sitten oltiin taas tosi masentuneita ja määrättiin lääkkeitä joita ei koskaan syönyt. Nyt kesällä taas vähän helpotti kun voitti oikeudenkäynnin työnantajaansa vastaan.
Onneksi mulla on ollut tukena yks lääkäri jolle oon aina voinut kertoa kaikki, ja hän kysyy vaikka kaupassa kuinka voit.
 
Nainen
Tuolle tilanteelle on pakko tehdä jotain. En ole psykologi enkä asiantuntija, mutta maallikonkin korviin kuulostaa kurjalta, jos miehen hoitamiseksi ei saada kunnolla apua.

Jos hän pihtaa sinulta kyytejä yms. normaaleja jokapäivän asioita ja käyttää valtaansa ns. seksipalveluiden saamiseen sinulta, on kuvio jo sairas. Miehesi ei kuulosta terveeltä ja tasapainoiselta ihmiseltä ja jos hänelle et saa apua, ei omakaan elämäsi muutu.

Ja edelleenkin kysyn, jos elämäsi on jo vaikeaa, et saa kyytiä sinne haudalle jne., niin miten elämäsi hankaloituisi, jos tekisit miehellesi selväksi, ettet ole pelkkä halpa panopuu? Katsos, kun muutos lähtee itsesi rohkaisemisesta ja siitä, että suot itsellesi ihmisarvoisen elämän niin avioliitossasi kuin muussakin elämässäsi. Kuulostaa valitettavasti siltä, että miehesi on onnistunut nujertamaan tahtosi aikojen saatossa.
 
kummajainen
Mulla oli jo vuokrattuna asunto (2 lasta), pojan kummin mies luvannut auttaa muutossa jne. eikä mies tiennyt silloin mitään. Mutta silloin kuitenkin jäin ja annoin toisen mahdollisuuden ja se auttoin sen ajan mikä oli hyvää aikaa. Lähteminen on aika vaikeaa, koska ei uskalla kun ei tiedä mitä hänelle tapahtuu, vahingoittaako itseään? Välillä masennukseen ei tarvita kuin lasku hänen nimellään. Toinen ongelma on pelihimo, kauppojen pelikoneet, mutta ei hänellä ole kuulemma peliongelmaa, välillä ootetaan autossa pitkän kauppareissun jäleen vielä tunti ennenkuin tulee autoon.

Töissä poissaolot johtuivat eri puolilla olevista kolotuksista, aina syöpä jossakin tosi paljon kalliita tutkimuksia tehty mitään ei oo löytynyt.
Lapset kun sairastuu aina on vähintään keuhkokuume tai aivokalvontulehdus. Suuttuu kun en vie joka nuhasta lääkäriin, sanoo et terveyskeskuksessa ovat mut yli puhuneet.

Sitten on vielä nää kasvatus ongelmat, mies on 4 kk vanhempikuin äitini.
Kaikki sanoivat että hain isän korviketta, kun alettiin seurustelle voi kyllä pitää hyvinkin paikkansa, koska isäni kuoli kun olin 15 v. Kaksi nuorimmaista poikaa on oikeita rasavillejä, aina jotain pahaa tekemässä.
On lähtenyt monta kertaa ovet paukkuen kun ei saa antaa selkään. Siitä asiasta on riidelty monta kertaa. Itse olen saanut selkään kymmeniä kertoja remmillä, kun äitini purki pahaa oloaan minuun, laki onneksi pelasti. Isäni oli ihana, siksi menetys oli hirveä.
 
Voi miten surullista luettavaa.Suosittelisin sinulle kuitenkin muuttoa.Sinulla löytyy tukioita lähisukulaisisasi.
Ota oma asuto ja muuta lastenkanssa,en usko miehesi itseään vahingoittavan.Saisit rauhassa hengähtää ja kerätä voimia elämääsi.
Lapsesi tarvitsevat vielä vuosia sinua.Ymmärrät varmaan ,että miehestäsi ei ole heidän huoltajakseen.
Toivon sinulle voimia tehdä elämässäsi suuri muutos.Ansatset lastesi kanssa tasapainoisemman arjen.
Voimia ja rohkeutta.
 
Ei ole seksiin pakko suostua. itsekkin olen sellaisessa suhteessa elänyt jossa ukko oli kuin pikkupoika jos ei saanut ja lopulta annoinki jottei sen naama olis kuin norsun widulla koko ajan :LOL: mut juu ei se kyl hyvään johtanut...
 
Ei pakkoseksiin kannata suostua. Siitä ei jää mitään muuta, kuin p*ska fiilis!

Ja mitä tulee kotitöihin niin aika omituiselle tuntuu, että siihen vedotaan, että sit voisin tehdä enemmän jos saisin seksiä enemmän. Voithan säkin siihen vastata, että sit voisin antaa useemmin jos tekisit muutenkin himassa enemmän.

Sano vaan sille ukolles, että onhan sulla terveet kädet. Käytä niitä, sua ei huvita!
 
pumpuli
voipi olla että kysymykseni on ihan hömppä mutta rakastako miestäsi oikeasti ja haluatkos jakaa hänen kanssaan loppu elämäsi? sillä kerran me vain eletään.. Meinaan miehesi sexi vaatimukset päivittäin kuulostaa inhottavalta varsinkaan jos sinun pitää aina väsyneenäkin suostua toisin sanoen antamaan sääli pimppiä ettei hän maseentuisi tai että tekisi edes jotain kotitöitä..tietenkin jos teillä muuten on kaikki hyvin ja avoin suhde niin kyllä miehesi pitää kunnioittaa myös sinun tahtoasi ja edes yrittää opetella ymmärtämään että kaikki eivät ajattele ja halua samoja asioita ainakaan yhtäpaljon kuin hän.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 00:42 kummajainen kirjoitti:
Mulla oli jo vuokrattuna asunto (2 lasta), pojan kummin mies luvannut auttaa muutossa jne.
Kanattaiskohan viel kysellä asunnon perään ? Minäkin voin tulla auttamaan muutossa. =)
Et sä noin voi jatkaa, etkä olla miehesi hoitaja.
Ajattele itseäsi, älä sairasta miestäsi.
 
Älä anna miehesi viedä sinun ja lastenne elämää!
Sitä ei sitten saa takaisin. Voittehan asua erossa, edes sen aikaa kun miehesi saa ammattiapua. Kauhea tilanne, mutta auttaja ei itse saa joutua autettavaksi, joten apusi miehellesi on rajallista.
 
Voi ei
Ajattelepa näin, suostumalla miehesi vaatimuksiin osallistut itsesi raiskaamiseen. Antaisitko tehdä saman ystävällesi tai lapsellesi? Suojele itseäsi, olet sen ansainnut! Ehkä sitten mieskin ymmärtää arvosi.
 

Yhteistyössä