paljasta pintaa

  • Viestiketjun aloittaja posliini
  • Ensimmäinen viesti
posliini
Mieheni äsken touhujen keskellä ajoi tupsuni pois pil-lustani ja hyvää teki ja tai tehdä miehellekkin kun oikein nuoli puhtaaksi+ muuta kivaa eli karvojen ajelussa menikin yli tunti. =)
 
Mä itse olen tykästynyt posliiniin ja ajelen silloin tällöin pois karvat. Nyt tällä hetkellä olen puoliposlari. Mutta en sitten tiedä että kuinka kauan. Henk.koht. en tykkää jos mies on posliini,mulla menee halut ihan tyystin. En pysty saamaan jos nään,että mies on poslari. Nämä on taas makuasioita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja posliini:
Mieheni äsken touhujen keskellä ajoi tupsuni pois pil-lustani ja hyvää teki ja tai tehdä miehellekkin kun oikein nuoli puhtaaksi+ muuta kivaa eli karvojen ajelussa menikin yli tunti. =)
Kivat teille!! :p
Minulla nyt helppo homma kun ei enää karvat kasva. Muutama vuosi sitten kävin kosmetologin käsittelyssä otattamassa paikat lopullisesti karvattomaksi. ;) :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Chardonna:
Alkuperäinen kirjoittaja posliini:
Mieheni äsken touhujen keskellä ajoi tupsuni pois pil-lustani ja hyvää teki ja tai tehdä miehellekkin kun oikein nuoli puhtaaksi+ muuta kivaa eli karvojen ajelussa menikin yli tunti. =)
Kivat teille!! :p
Minulla nyt helppo homma kun ei enää karvat kasva. Muutama vuosi sitten kävin kosmetologin käsittelyssä otattamassa paikat lopullisesti karvattomaksi. ;) :wave:
Kummallista, että paljas kallio, jossa on vako on kauniimpi kuin paljaalla kalliolla oleva puunrunko. Esteettisyys on ihmeellistä. Itse peesaan tuota poslaria naisella enemmän kuin miehellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja posliini:
Mieheni äsken touhujen keskellä ajoi tupsuni pois pil-lustani ja hyvää teki ja tai tehdä miehellekkin kun oikein nuoli puhtaaksi+ muuta kivaa eli karvojen ajelussa menikin yli tunti. =)
=) Mielellään sitä kyllä ajelee, tai muuten poistaa ylimääräiset karvat . Voisin tehdä sitä koska vaan .
 

Kivat teille!! :p
Minulla nyt helppo homma kun ei enää karvat kasva. Muutama vuosi sitten kävin kosmetologin käsittelyssä otattamassa paikat lopullisesti karvattomaksi. ;) :wave: [/quote]

Missä ihmeen käsittelyssä? Auttoiko se oikeasti? Paljonko maksoi? Ärsyttävää, kun bikinirajaa saa olla koko ajan ajamassa...
 

Yhteistyössä