Panettaa

  • Viestiketjun aloittaja Tapsa46
  • Ensimmäinen viesti
Tapsa46
Mitäs jos tulisit sohvalle istumaan ja kun tulet nin suudellaan. Maistut hyvälle ja aloitan hyväillä rintojasi puseron päältä...

Millainen minulla on? No se on ihan tavallinen kulli 18 cm pitkä ja tosi kivikova nyt.
 
Tapsa46
Niin on vikkelät kädet mutta näköjään se ei sinua haittaa. Oatat ritsikat pois ja voi miten ihanasti nännit nöpöttää...saanko niitä maistella? En edes ododta sun vastausta vaan nopeati otanki ne suuhun ja imen...aaah... Pidän siitä että olet malattamaton, ja huomaat kyllä miten puutteessa ja kiimassa minäkin olen...
 
Niin...
Aih, sä purit nänniä!
Tunnen sun puutteen! Säälin jo sinua ja avaan housusi... Hivelen.. Silitän.. Puristelen hellästi pallejasi... Haluaisin suudella sinua...vedän esinahkasi taakse ja tunnen sinut isona, kovana, sykkivänä...
 
Tapsa46
Purin ihan hellästi ja kostea kieleni nuolee nännisi, otan rintojasi käsiini ja puristelen niitä samalla suutelen niitä. Avaat housuni ja kaluni ponnahtaa esiin, kosketat sitä ja hyväilet, tunnen kuinka kätesi puristele palaejani ja minä voihkin...samall suutelet minua, annat toi kiimaisen kielisuudelman ja samalla vedät esinahkani taaksepäin ja tunet kuinka kullini on kovaa, se sykkii ja se haluaa sinua... Hengityksesi kiihtyy....
 
Niin...
Olet ihana ja haluan sinua niin että sattuu! Mutta kiusaan sinua vielä... Makaat selälläsi ja minä painan pääni syliisi.. Otan sykkivän kalusi suuhuni ja maistelen.. hyvää..pyöritän kieltäni terskallasi ja imen.. Huokailet...
 
Tapsa46
Maistut niin hyvälle kun suudellaan ja olet tosi taitava. Huomaan että haluat kiusata ja nautin siitä...Makaan selälläni ja painat pääsi syliini, suutelet rintani ja jatkat alaspäin ja suutelet vatsaani..kuulet kuinka voihkin ja voin kuunella kuina sinä hengität raskaasti. Kunnes otatkin kaluni suihin ja hellästi maistelt sitä....huomaan kuinka nautit...kieli pyörii terskan ympärille ja sitten imet...minä taas huohotan nautinnosta...riisut housuni pois ja heität ne lattialle ja sitten riisut itsesi...painat välillä sinun ihanat rinnat kulini vasten ja minä nussin sinun rintojasi välissä....kuulen kuinka voihkit ja käteni hyväilee vartalosi ja saan otteen sinun pakaroistasi ja vedän sinut ylemmäs....
 
Niin...
En kestä tätä! Tunnen kalusi vaativana rinnoillani! Toivoisin jo saavani sinua kunnolla, mutta et helpota oloani... Olen hajareisin rintasi päällä ja tunnen kuinka kätesi ja kielesi tutustuvat minuun.. Hyvää..ihanaa.. Kielesi pyörii klitallani, eka orkku taitaa olla tulossa...
 
Tapsa46
Minäkin haluan niin että koko kullini sattuu. Voihkit siinä välissä että anna kullisi jos mun pilluuni mutta minä haluan maistella sinun iahnaa pillusi. Olet hajareisin päälleni ja vedän sinut vielä ylemmäs....sormeni hyväillee pillusi ja työnnän muutaman sormeen sisään ja aloitan nussia pillusi....kuulen kuinka sinä voihkit ja hankaat pillusi kovemmin käteni kohti...työnnän muutaman sormen lisää ja nyt sinun pillussasi on neljä sormea, smalaa nuolen pillusi ja kuulen kuika se litisee...voihkit ja uikit ja pyydät lisää...lisää.... nulen kielelläni pillusi siinä smassa ja voi miten kiimainen olet, koska pilustasi valuu kiimaista nestettä...tunnen kuinka pillusi sykkii ja voimmakkaasti supistelee...huohotat lisää..lisää..ja sanot että en saa nyt lopettaa koska olet kohta tulossa....
 
Niin...
Luoja mikä MIES! Kehoni vapisee orkun kourissa, sykin ja valun mehujani... Olet ihana! Vedän hetken henkeä... Nyt on sinun vuorosi.. Kalusi seisoo ihanan vaativana.. Otan sen kokonaan suuhuni ja aloitan rytmikkään imeskelyn, käsilläni silittelen kiveksiäsi.. Hitaasti vien sormeni alemmaksi, anuksen suulle.. Olen kostuttanut sormeni ja alan työntämään sitä hellästi sinuun..
 
Tapsa46
Kyllä sinäkin olet tosi mahtava pakkaus. Tunnen kuinka kehosi vapisee ja koko sinä tärisee kun nuolen sinut....hankaat piilusi kovemmin ja kovemmin ja kun laukeat niin huudat...aaaaaahhhh...pilusi sykkii ja on niin turvoksissa ja mikä määrä kiimaista nestettä joa sinusta valuu...minulla on aivan pakko juoda sitä....aaaah...maistut hyvlle... Istut htken siinä ja vedät henkeä.... Itse olenkin niin kiimainen kun vaan voi olla, kaluni seisoo kivikovana ja odottaa sinua ja sinun ihanaa pillua...otat kaluni suuhun ja imet sitä rytmikkäästi ja sinun kädet puristelee ja silittelee pussejani...ooooh...huokailen ja liikuta lantioni samalla niin että kaluni liukuu sisään ja ulos suustasi...tunnen kostean sormesi joka hitaasti alkaa tulla anukseni sisään...oooooiiiihhhh...huudan kun tunnen että koko sormesi on sisällä...olen niin kiimainen että huudan sinulle anna pillusi minulle....kiltti...annna... Näen silmistäsi miten lasinen ja kiimainen katse sinulla onkin....
 
Niin...
Ei vielä... Liikuttelen varovasti sormeani sisälläsi.. kiva ""möykky"" täällä, aina kun sormeni osuu siihen sykähdät ja huokaat.. Kalusi kasvaa suussani ja pallejasi taitaa jo pakottaa.. Nousen pois päältäsi ja asetun makaamaan selälleni.. levitän jalkani.. tule jo.. ota minut kunnolla ja kovaa!
 
Tapsa46
Miten taitavasti sinä nussit anukseni sormellasi....ja minä tärsen ja huohtan kun sormesi osuu siihen paikkaan ja akluni se kasvaa suussasi ihan mieletömästi...tunnet että minulla on valtava paineet... Nouset ylös je menet makaamaa, levität jalkojasi ja huudat tule jo ja nussi minut kunnolla ja rajusti...otan kullistani otteen ja ohjaan se sun pilluun...hitaasti työnnän kullini sisään ja liikutan se ensin hellästi...sinä insiet ja voihkit ja pyydät minut työntämään se sun vittuun pohjan asti...hitaasti liikuta sitä kunnes survon sen yhdellä työnnöllä aina pohjan asti...kuulen kuinka sinä huudat ...anna kyrpäsi minulle...anna...jatka..kiltti..anna kovaa..täyttä vittuni..olet tosi villi ja minä aloitan rajummin nussia sinut...kovall työnnöllä kaluni liukuu sisään ja ulos..kuuluu litinä ja lotina...pillusi sykkii ja minä hengitän tosi raskaasti..pyydät aj anelet että ruiskutan vittusi täyteen kuumaa spermaa....
 
Niin...
Tätä ei oikeasti kestä!
Nautin olla allasi ja tuntea painosi päälläni, olen ihan täynnä sinua! Myötäilen työntöjäsi ja tunnen kalusi syvällä vatsanpohjassani... pussisi kutittavat kivasti pyllyäni... Työnnät yhä kiivaammin... Rukoilen jo... tunnen taas kouristelevani kalusi ympärillä, orkku on niin raju,että alan jo nyyhkiä... Työnnät vielä muutaman rajun työnnön...
 
Tapsa46
En minäkään kohta kestän. Survon kullini rajsti sinuun ja tunnen kuinak se menee tosi syvälle...välillä pysähdän ja olen aivan paikoillaan...ja sittena aloitan taas hitaasti ja kiihdytän vauhtini..pussejani hakaa sinuun ja nopeutan tahtini...anelet ja rukoilet..tunnen kuinka pillusi supistelee ja huudat että en kestä..olen taas tulossa...ja huudat minulle...kiltti, tule minun kanssani....rajummin ja kovemmin kullini liukuu sisään ja ulos...minulla ei ole mitään muuta päässäni kun sun pillusi...ja sinä pyydät että anna lisää kullia...anna lisää...kunnes koko sinä tärsiet voimakkaasti ja huutelt ja täriset....orkkusi oli tosi raju ja nyyhkyttelet...minä työnnän muutaman työnnön ja sitten laukean...aaaaaaaaaahhhhh.....lämmintä spermaa täyttää pillusi....olemme lähekkäin ja meillä on tosi raukea olo....suutelen sinut hellästi ja silitän poskesi ja hiuksesi...
 
Tapsa46
Voij juku miten kiimainen olen....

Haluan kiittä sinut tosi ihanasta illasta. Olet ihanaa NAINEN!

Nyt olenkin kohta menossa peiton alle nukkumaan että jaksan huomenna töissä...

Hyvän yön suukon lähetän ja lämmin halauksen. Toivottelen sinulle hyvää yötä, kauniita unia.

Toivottavasti ""nähdään"" taas uudelleen.
Kitos vielä kerran.
 
Niin...
Aaah... Olen tulikuuma jäljiltäsi, meidän molempien nesteet valuvat pitkin reisiäni, olen aivan turvoksissa... Ja saanut! Silitän ja suukotan sinua, maistut nytkin hyvälle! Käteni hakeutuu jalkojesi väliin...söpö luppana, kaikkensa antanut!
Huhhuh, olipa sessio! Elätkö vielä?
 
Tapsa46
Se on ihanaa olla sinun päällesi vielä...suukotellaan helläsi. Kun vedän kaluni hitaasti pois niin sinä oikein uikutat nautinnosta...ja mikä valtava määrä spermaa valuu pillustasi ulos...

Huhhu mikä mahtava sessio, ja oli niin ihanaa. Elään kyllä mutta panettaa valtavasti...

Taidan nyt mennä nukkumaan.
Suukkoja sinulle ja kiitos veilä kerran.
Öitä!
 

Yhteistyössä