Panopäivät?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Opiskeluaikoina oli suhde missä sovittiin että kaksi kertaa viikossa tunnin sessiot, ellei sitten tulisi joku este. Syynä naisen F84.5. Hänestä oli ahdistavaa käydä jossain syömässä tai leffassa tietämättä etukäteen mitä tapahtuisi, ja pelkäsi loukkaavansa minua kieltäytymällä. Homma toimi hyvin.
 
vierailija
Meillä oli saunapäivät keskiviikko ja lauantai se jälkeen, kun sainne oman talon, odotan aina sitä, kun saa saunanpuhdasta pimppiä samoin vaimokin on innokas, kun vuorotellen panemme omien mieltymystemme mukaan, yleensä haluan,että vaimo on päällä silloin hän voi omaan tahtiin ja mieltymysten mukaan panna orgasmiin asti. Sen jälkeen on minun vuoro, yleensä aloitan takaapäin panemisen ja jos en tässä vaiheessa laukea vaimo kääntyy selin ja voin ja saan jatkaa niin kauan kuin laukean, tosi ihanaa nauttia kahden keskeisetä panemisesta, huom olin 21v kun sain ekakerran panna kyseistä pimppiä, aina tuntuu hyvältä.
 
vierailija
Meillä seksiä harrastetaan spontaanisti silloin kun molemmista tuntuu siltä. Seksiä ei ole sidottu mihinkään muuhun kuin tunteeseen. Ns pakollisilla seksi-illoilla tai kellonajoilla on riskinsä ja saattaa muuttaa seksin pakkopanoksi. Pidemmän päälle homma alkaa tympimään.
Naisella on hormonitoiminta, joka määrittää pitkälti halun ja ajankohdat niinpä kehoa kannattaa kuunnella ja toimia sen mukaisesti.
 

Yhteistyössä