paras apuväline orkuttomalle?

  • Viestiketjun aloittaja Casey
  • Ensimmäinen viesti
Casey


Huhuu, löytyykö kertaan muuta, jolle orgasmin saaminen on ongelma ja OIKEASTI tepsivät apuvälineet kiinnostaisi?
Mulle tää on ollut ongelma aina, omin käsin ja miesten kanssa, vaikka on taatusti on puhuttu, helitty ja oltu huomaavaisia. Eli en taida olla niitä herkkätuntoisimpia...
Vasta hommattuani klitoriskiihottimia, sellaisen pikkudelfiinin ja "pikku karhun" olen tuntenut päässeeni aika lähelle orgasmia - mutta vain hilkulle. (Vaikka seksi muuten maistuu ja on nautinnollista)
Em. laitteita kuitenkin mainostetaan orgasmikoneina, joita yksikään nainen ei vaihtaisi.. PAH! Lisäksi laitteiden törkeän kova ääni haittaa käyttöä lapsiperheessä iltaisin/öisin, ja kutkuttimien tehokin tuntuu olevan parhaimmillaan vain kun patterit tuliterät.
Kun tarjolla on kymmeniä ja taas kymmeniä kiihottimia/vibraattoreita, kertokaa, mikä TEHOKKAAMPI kuin esim tuo pikkudelfiini, ettei tulisi hukkaostoksia?

 
Mulla taas on niin, että käsin ja suulla saan ihan ok orkun, mutta noilla vempaimilla se on ihan mahdotonta...

Ei auta meikäläiseen surinat, tärinät, klitorispöristimet eikä geelit. Anaalitappikin oli niin #&%?$!* iso ja kivulias, että tuli tuskan parahdus onneksi ei sentään pask.. turahdus. Vibroissakin on melkein kaikissa sitä kokoa jä näköä vaikka muille jakaa eli tunnen lähinnä repeäväni ja olevani täyteen ahdettu.

Mut kiva jos joku tykkää...
 
harmaana
Suihkussa:
Istu suihkun alle, ohjaa se hanasta valuva vesivana suoraan klitorikselle. Aloita keskisuurella säädöllä, sillä pieni voi tuntua epämiellyttävälle, koska osuu vain strategiselle alueelle ja isommalla säädöllä saattaa jo sattua paineen vuoksi.
Taattu orkku, mä sain vain tälleen monia vuosia, kunnes viimevuonna sain myös sillä kun mies antoi suuseksiä.... aaah.

Kokeile, ja tuu kertoon toimiko. Niin ja kun tuntuu että alat tulla, niin tee siinä samalla lantionpohjanlihas harjoituksia, jännitä, rentouta, jännitä, rentouta... :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 02:04 harmaana kirjoitti:
Suihkussa:
Istu suihkun alle, ohjaa se hanasta valuva vesivana suoraan klitorikselle. Aloita keskisuurella säädöllä, sillä pieni voi tuntua epämiellyttävälle, koska osuu vain strategiselle alueelle ja isommalla säädöllä saattaa jo sattua paineen vuoksi.
Peesaan tätä vinkkiä. ;)
Ja nimenomaan suoraan hanasta tuleva vesi, ei suihkun kautta...
Ehdottomasti parempi kuin mitkään täristimet ja muut vempeleet. Vesi on pehmeä, mutta samalla sopivan kova elementti, ja liikkeilläsi saat itse säädeltyä tuntemuksia. :p Tätä oon harrastanut vuosikaudet aina silloin tällöin...
 
kysyn
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 08:01 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 02:04 harmaana kirjoitti:
Suihkussa:
Istu suihkun alle, ohjaa se hanasta valuva vesivana suoraan klitorikselle. Aloita keskisuurella säädöllä, sillä pieni voi tuntua epämiellyttävälle, koska osuu vain strategiselle alueelle ja isommalla säädöllä saattaa jo sattua paineen vuoksi.
Peesaan tätä vinkkiä. ;)
Ja nimenomaan suoraan hanasta tuleva vesi, ei suihkun kautta...
Ehdottomasti parempi kuin mitkään täristimet ja muut vempeleet. Vesi on pehmeä, mutta samalla sopivan kova elementti, ja liikkeilläsi saat itse säädeltyä tuntemuksia. :p Tätä oon harrastanut vuosikaudet aina silloin tällöin...
Eli miten te sen teette? meettekö maate siihen lattialle suihkun alle vai miten?
 
täälläkin
Ihan käsisuihkulla pöntön päällä istuen toimii loistavasti. Eka kerta vähän harjoittelua, mutta löydät homman idean varmasti. Pyöritä ja liikuttele suihkua klitoriksen päällä, kokeile eri voimakkuuksia. Ainoa tapa jolla olen ikinä saanut..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 15:09 täälläkin kirjoitti:
Ihan käsisuihkulla pöntön päällä istuen toimii loistavasti. Eka kerta vähän harjoittelua, mutta löydät homman idean varmasti. Pyöritä ja liikuttele suihkua klitoriksen päällä, kokeile eri voimakkuuksia. Ainoa tapa jolla olen ikinä saanut..
ihan kuin minun suustani :eek: =)
 
HMM
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 02:04 harmaana kirjoitti:
Suihkussa:
Istu suihkun alle, ohjaa se hanasta valuva vesivana suoraan klitorikselle. Aloita keskisuurella säädöllä, sillä pieni voi tuntua epämiellyttävälle, koska osuu vain strategiselle alueelle ja isommalla säädöllä saattaa jo sattua paineen vuoksi.
Taattu orkku.

luulin että olen ainoa joka tuota harrastaa ;)
lisäisin vielä että ajattelen samalla jotain kiihottavaa...
 
Minä myös
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 16:40 hmm kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 02:04 harmaana kirjoitti:
Suihkussa:
Istu suihkun alle, ohjaa se hanasta valuva vesivana suoraan klitorikselle. Aloita keskisuurella säädöllä, sillä pieni voi tuntua epämiellyttävälle, koska osuu vain strategiselle alueelle ja isommalla säädöllä saattaa jo sattua paineen vuoksi.
Taattu orkku.

luulin että olen ainoa joka tuota harrastaa ;)
:wave:
 
xxx
Pyllerö:

Esim. Viamax sensitive, tai L-argiplex tai jotain sinnepäin, on paljon muitakin, ainakin nettikaupoista löytyy.Ja varmasti alan liikkeistä)
Mielestäni toimii hyvin! Miehillekin on olemassa...
 
otappa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 08:01 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 02:04 harmaana kirjoitti:
Suihkussa:
Istu suihkun alle, ohjaa se hanasta valuva vesivana suoraan klitorikselle. Aloita keskisuurella säädöllä, sillä pieni voi tuntua epämiellyttävälle, koska osuu vain strategiselle alueelle ja isommalla säädöllä saattaa jo sattua paineen vuoksi.
Peesaan tätä vinkkiä. ;)
Ja nimenomaan suoraan hanasta tuleva vesi, ei suihkun kautta...
Ehdottomasti parempi kuin mitkään täristimet ja muut vempeleet. Vesi on pehmeä, mutta samalla sopivan kova elementti, ja liikkeilläsi saat itse säädeltyä tuntemuksia. :p Tätä oon harrastanut vuosikaudet aina silloin tällöin...
siitä letkusta käsikahva irti, niin on helpompi toimia ja ulottuvuutta löytyy, ettei tarvi kiivetä seinille
 
Heikki Häntä
Laita nettiin treffi-ilmoitus, jossa haet tosi sonnia. Sulla on taitamaton mies! Tosi karju veivaa naisesta kuin naisesta oopperan pihalle ja vinguttaa tämän huutamaan hoosiannaa. Lopeta turha kiltteily ja uskollisuus! Munatonhan sinä olet...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 20:37 Heikki Häntä kirjoitti:
Laita nettiin treffi-ilmoitus, jossa haet tosi sonnia. Sulla on taitamaton mies! Tosi karju veivaa naisesta kuin naisesta oopperan pihalle ja vinguttaa tämän huutamaan hoosiannaa. Lopeta turha kiltteily ja uskollisuus! Munatonhan sinä olet...
Ohhoh! jo on pojalla suuret puheet... :whistle:
 

Yhteistyössä