Paras peppuseksi asento?

  • Viestiketjun aloittaja sexy-lady
  • Ensimmäinen viesti
nanna
liukkari tekee toimituksen muijalle helpommaks ja hepulle on juttu siinä että saa pebaa.

olen reilut kolmekymppinen ja tykkään todella saada kullia peppuun. <<<<<mä meen vatsalleni, nostan persettä tarjolle ja sieltä se kollintulee. Muutama työntä ja spermat lentää sisäleni, se on ihanaa ja musta tuntuu hyvältä kun ne jäpät o jotain parikymppisiä. No, kyllähän mä niiltä tietty otan suihinkin...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Suinkoli
olen reilut kolmekymppinen ja tykkään todella saada kullia peppuun. <<<<<mä meen vatsalleni, nostan persettä tarjolle ja sieltä se kollintulee. Muutama työntä ja spermat lentää sisäleni, se on ihanaa ja musta tuntuu hyvältä kun ne jäpät o jotain parikymppisiä. No, kyllähän mä niiltä tietty otan suihinkin...
Niin, mitä tuo on mielestäsi?
 
Viimeksi muokattu:
tipi
Kiitos leena80 kannustuksesta. Olen kanssasi kyllä samaa mieltä terveyshaitoista.
Itse en ole kertaakaan suolen tyhjennystä tehnyt, eikä koskaan ei ole mitään jälkiä jäänyt. Jos uloste on normaalia/kovaa niin ei se heppiin jää kiinni ; )
Olen kerran pessyt pyllyreikäni itse saippuaisella sormella alapään pesunesteellä ennen aktia.
Jospa lähipäivinä saisin kokeilla uutta asentoa! Hinku on suunnaton, se alkukipu vaan jännittää. Tosin meillä ei ole kunnollista liukkaria joten se on suurimpana ongelmana varmastikin.
Tuntuu kuinka pimppi kastuu kun ajattelenkin asiaa...

Ei se uloste heppin jää kiinni,mutta peppuseksin jälkeen suoli saattaa jäädä ns. "vellomaan",jolloin suolessa olevaa ulostetta saattaa tulla ulos.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä