Parisuhteen seksielämä

Voikohan kukaan sanoa rehellisesti, että seksielämä on täydellistä ja tarvitseeko sen olla? Tuntuu, että aina seksiä on joko liian vähän (yleisin tyytymättömyys) tai seksiä on liian paljon. Sitten tulee vielä kesto, koko, monipuolisuus, erikoisien mieltymysten täyttyminen, partnerin aktiivisuus. Onkohan kaikki pelkästään seksivideoiden luomaa harhaa, jossa naiset on aina valmiita ja miehet jättikaluisia ja jaksavat kerran toisensa perään ilman lisähappea? Välillä tuntuu että elämä on perseestä, kun kaikki ei olekaan niin kuin haluaisi, nimenomaan seksin osalta. Välillä taas rauhoittelee itseään, että ei sitä herkkua ole kaikilla muillakaan - ainakaan jatkuvasti. No nyt sitten se GALLUPPI pystyyn.

Jos sinulla olisi mahdollisuus, niin muuttaisitko mitään seksielämässäsi, vai onko sinulla täydellinen seksielämä?
 
no onhan siitä tehty sellanen kilpailu et kellä on villein seksielämä. Tuskin kukaan mielellään kertoo että harrastaa seksiä kerran puoleen vuoteen lähetyssaarnaajassa ja on tyytyväinen siihen? Kyllä siihen mielellään lisätään vähän omia ettei menetä kasvojaan piireissä ;)

Meillä kulkee jotenki sykleissä tää seksin määrä -joskus pvittäin, joskus menee 2vkoa ettei mitään. Arki joskus uuvuttaa niin ettei jaksa seksiä miettiäkään!
Toisinaan sit taas kun seksivietit herättelee kunnolla niin tuntuu että tekee mieli aamua iltaa, ja kieltä ja munaa =PP
En mä tiedä mikä se on sitä täydellistä seksiä; tyydyttää se meillä ainakin ruumista ja lähentää meitä miehenä ja naisena.
 
  • Tykkää
Reactions: Sailor69
En usko että muuttaisin mitään. Ainahan sitä toki enemmän saisi olla, mutta ei se nyt tässä elämäntilanteessa (molemmat vuorotyössä, molemmilla lisäksi osa-aikainen muu työ ja 2 pientä lasta) oikeastaan olisi edes toteutettavissa. Mutta noin yleisesti mieheni osaa minut tyydyttää, on sopivasti kokoa, kykyä ja kestävyyttä ja seksiä on määrällisesti varmaan moneen muuhun suhteeseen nähden aika paljon...
 
Meillä vaikuttaa siltä että ei ole eikä tule. Viimeisimmän lapsen syntymän jälkeen (nyt 2 v.) seksiä on ollut lähinnä rouvan oltua kännissä, ei muuten.
Vongattukkin on ihan testimielessä kerran illassa viimeisen vuoden ajan joka ilta, ja eri meiningillä, eikä o lähteny ko sen 10 kertaa.
Petänkö työmatkalla kun mahdollisuus tulee - ihan varmasti !
 
Ai niin, mainitsematta jäi että haukun rouvaa H:ksi silloin tällöin, mutta aiheesta. Kolmesti on jo pettämisestä jäänyt kiinni - kaverit kertoneet ja tunnustanut.
Lapsi on vielä liian pieni, että en halua lähteä vaan nielen tätä paskaa vielä ainakin vuoden...
Onneksi kaikki naiset eivät oo ilkeitä ja itsekeskeisiä...satuin nyt vaan semmoseen ihastumaan joku vuosi sitten.
Heti ko nuorimmainen tunnistaa, niin saa akka lähteä. Ikävää, tylyä, mutta totta.
 
Sen jälkeen kun esikoinen syntyi (v.2004) ei ole ollut seksiä kuin 2-5 kertaa vuodessa tyyliin pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa. Hän ei osallistu tuohon "tapahtumaan" millään muotoa... Milloin lie viimeksi koskenut..
 
Liitynpä joukkoon ja kerron vuosien takaisesta helvetistä. Poika syntyi ja seksi sujui kuin laulaen pari kolme vuotta sen jälkeen. Sitten alkoi takkuamaan. Sai vongata ja uhata ja harvoin alkoi märkää olemaan tarjolla. Joskus saunassa sai takaa tuikattua pikavisiitille kun arvon akka kumarteli ja ja pesi poikaa.

Siten alkoi akan tanssireissut naapurin yh-eukon kanssa. Ravintotoissa olivat kuulema merkkiin asti ja minä raukka istuin makkarin ikkunassa kyttäämässä koska vaimo tulee kotiin. Ei koskaan viimeisellä bussilla, vaan myöhempää tuli kotiin. Taksilla varmaan, en nähnyt kun aina käveli loppumatkan. Ja yksin. Naapurin yh:ta ei näkynyt. Jälkeenpäin kertoi, että joku samaan suuntaan tulleen kyydissä tuli. Juu, kyllä niin. Sitä pantiin niillä reissuilla.

Sitten Espanjan-reissut ja minä pojan kanssa kotona. Välillä hänellä oli ylitöitä ja ne kesti taas aamuyölle. Tupakka haisi vaatteissa ja alkon lemahdukset tuli mukana. Ja minä vonkasin, mutta paskat se antanut.

Funtsikaa, kaksi vuotta asuin sen ämmän kanssa semmoisessa helvetissä, ettei saanut kertaakaan. Vihdoin se löi paperin eteen ja sanoi, että nimi alle. Haki avioeroa.

Siinä se teki oikein. En ehkä itse sitä olisi tehnyt, sillä lopuksi kai silloin pidin hänestä aika tavalla. Oli hyvän näköinen, ja kaveritkin piti hänestä. Tiedän yhden panneen muijaa. Kertoi jälkeen päin. On myös selvinnt, että aikamoinen jakorasia se oli.

Itse olin kyllä aika nyhverö. Mutta kiitos akalle, että haki eron. Nyt menee hienosti, mutta akalle ei. Ei ole saanut uutta kusetettavaa ja alkaa olemaan jo vanha.
 
kauheeta, miten seksi elämä voi olla ihmisil ihan P*****.... Millo ei anneta...millo petetään ja jätetään... Ite oon ain ollu seksuaalisesti tosi aktiivinen, mutta aikasemmat kumppanit oli vähä seikkalija luontosia...Näin valitsin aviomieheks rauhallisempaa sorttia olevan tyypin ja nyt välil mietin teinkö virheen... Rakastan häntä tosi paljon.. mutta se kun ei saa ja kun yritetään ja ei tuu mitään... niin sapettaa.. varmaan sitäki.. miks miehet on nii pelkureit?
 
Sinkkuna en voi puhua kokemuksesta, mutta näkisin että homma on kuitenkin kiinni sitten omasta asenteesta ja päästä. Jos olisin parisuhteessa niin haluaisin normaalisti vaikka joka päivä tarpeen vaatiessa =) Mutta välillä vain huilaamisen tarve iskee vaikka olisi minkälainen supermies, sehän on aivan normaalia. Ei huippu-urheilijatkaan voi joka päivä treenata täysillä tehoilla :)
Meitä on toki mineen junaan, mutta kyllä nautinnollinen seksi lähtee omista haluista. Jos halut ovat terveellellä (nuorella) ihmisellä karkuteilla, niin asialle on paljon itse tehtävissä. Unenpuute+stressi esim. ovat varmasti tehokkaimmat halujenlaskijat. Ja melko helppoa tehdä jotain ainakin em. asian eteen? =)
 

Yhteistyössä