Pelottaa että mies jättää jos kerron kokemattomuudestani

Olen 21-vuotias nuori nainen ja mies on 12 vuotta minua vanhempi. Suhteemme on vasta alussa emmekä ole vielä harrastaneet seksiä. Viihdyn miehen seurassa todella hyvin ja tunnen oloni turvalliseksi hänen kanssaan. Kemiat kohtaavat myös hyvin ja juttua riittää.

Ongelma on se, että olen neitsyt. En ole koskaan harrastanut mitään yhden illan juttuja enkä muutenkaan ole halunnut harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Haluan harrastaa seksiä vain vakituisessa parisuhteessa ja että vierelläni on ihminen johon voin luottaa. Mies on ensimmäinen, jonka kanssa tuntuu siltä.

Nyt olen kuitenkin alkanut murehtimaan, että mitä jos mies pitää kokemattomuuttani huonona asiana eikä haluakaan minua. Aiemmat kokemukseni miehistä eivät ole olleet kovin hyviä ja siksi pelkään tämänkin päättyvän sydänsuruihin.

Miten saisin kerättyä rohkeutta ja otettua asian puheeksi hänen kanssaan? Vaikenemisesta ja pitkittämisestä seuraa kuitenkin vain enemmän kärsimystä.
 
Moikka;
Näkyy kysymyksestäsi jo olevan
aikaa!.., eli ootte jo varmaan
edenneet :)
Heh, Ei tuollaisen ”syyn” takia kukaan
ketään jätä! Ei varmasti.
Kerrot söpösti hymyillen mikä tilanne; Ja aivan varmasti mies on vain onneissaan.., kun saa omaa Rakastaan opastaa :)
Kiwaa Kesää !!!
t.minä
 

Yhteistyössä