Perjantain tiskoteekki!

vierailija
Tähän torniin vois lisätä taului ja maalauksia 1500 luvun mallin mukaan. Nyt aika tylsähkö. Et kävelee vaan portaat ja maksaa siitä kympin.

 
vierailija
Itel kävi niin et tajusin et se ahdistus ja siitä tuleva ensimmäinen ajatus ei vältsii ole oikein mist ahdistus johtui. Mä toteutan nyt kaavaa jossa heti ajattelevan tuon olevan se asia ja koitan muuttaa ja lepyttää asiaa ja perua sitä koska luulen sen johtuvan siitä. Ja kyl mä koen siitä häpeää mistä alkuviikosta kerroin ei se ole oikeuttavaa käytöstä ja typerästi tehty. Ja olla nyt etäisempi ettei turhia konfliktei tulisi kyl mä joskus ärsyynnyn tilapäisesti jostain mut harvemmin. Ja kyl mä välitän vanhemmistani ja välil kyselen äitiltäkin kuulumisia ku sil niit sairauksia ja tuuminnu et jäis jo kokonaan eläkkeelle mitä sitä sairasta töissä pitämään. Ehkä rentoutuiski enempi. Mut kyl kaikest vois keskustella sen kummemmin hermoilematta. Äkkipikaistuksissa alkaa virheiden sarja joka ei johda hyvään. Ja jos ei muu auta ni sitten ollaan vähemmän vain tekemisis jos asiat muuttuu riitelyksi. Mä en itse tykkää olla vihainen siitä tulee vaan huono olo. Se vaatti pinnan löystättämistä et ei pienistä suutu. Rauhaksiin hyvä tulee.

 
vierailija
Mut pitää muistaa et ei himosta käsin vokottele ja aidon rakkauden on kohdattava ei himois voi pilaa toisten rakkautta vaan on siirettävä himon tunteen hittoon ja anettava aidon rakkauden kohdata ei saa pilata mikä on hyvää itsekkäästi.
 

Yhteistyössä