Perspano

  • Viestiketjun aloittaja Tytteli
  • Ensimmäinen viesti
Kalu
Myös meidän mamma tykkää välillä saada peppuun... Siis hellästi eikä kovaa runtaten... Siten että tulen hitaasti sisään ja pikku hiljaa painun syvempää... Ja rakastelen pyllyyn syvällä pienin liikkein... Ja kohta jo vaimo sykkii... Muuten kun naimme hän tykkää että hyväilen pyllysta samalla kun panen kovaa pilluun... Kelpaako...? Mitä vielä haluat tietää... Käytämme liukastetta välillä...
 
Kalu
Kuinka sinä tykkäät saada... Oletko saannut oikeasti aitoa pyllyyn ja pilluun samaisesti vai annatko itsellesi sauvaa kun saat kalua pyllyyn... Ihan kiihoittaa ajatella että sais nyt painaa liukkaan kovan kalun liukkaaseen tiukkaan pyllyyn... Hitaasti mutta varmasti... Sormella hieroisi klittaa... Hellästi... Nainen kehräisi... Ihanaa...
 
N37
Tuolla Lapset/Vauva ja parisuhdepalstalla on juuri aiheesta kiivasta keskustelua. Toisten mielestä peppupano on sairasta, toisten mielestä ihan normaalia.

Itse tykkään, kuten myös muutenkin estottomasta ja kiihkeästä seksistä. Erittäin harvoin kakkosta tulee kokeiltua yhden yön jutuissa, mutta luotettavan kumppanin kanssa se on tosi kivaa varsinkin kuukautisten aikaan. Tosin naisilla taitaa kestää aikaa päästä nolostelusta ja kainoudesta eroon, joten voisin hyvin kuvitella, että se on suositumpaa yli 30-vuotiaiden naisten keskuudessa kuin nuorempien.
 
  • Tykkää
Reactions: Krisuu2023
Marietta
Kuule mrs, itse olen joitakin kertoja ehdotellut miehelleni peppupanoa, mutta toistaiseksi ainakin meillä mies on se joka vierastaa asiaa ja väittää sitä homojen hommaksi.

Minua kiinnostaisi kovasti kokeilla välillä jotakin uutta ja jos kokeilun jälkeen huomaa ettei se olekaan oma juttu, niin sen voi sitten unohtaa ja kokeilla vuorostaan jotakin muuta.
 
Julia
Miksi pervot miehet sitoutuvat johonkin ""jeesuksen morsiameen"" ja sitten vikisevät kun nainen on estoinen ??? Oma suhteeni on alkanut sängyn kautta ja se on intohimosuhde, ei mikään järkiavioliitto. Minä en voisi ikinä elää estoisen miehen rinnalla, vaikka se olisi kuinka järkevää tahansa !!!
 
Marietta
Olen usein miettinyt tuota samaa, Horse66. Tämä peppupano -juttu kun ei todellakaan ole ainoa asia, jossa mieheni on haluttomampi kuin minä.
Jo ihan perusseksiäkin minä kaipaan huomattavasti enemmän kuin mies.
 

Yhteistyössä