Petin miestäni yllättävin seurauksin

Olen elänyt parisuhteessa 10 vuotta. Ensirakkauteni ja myös ensimmäinen ja ainoa seksikumppanini. Tähän asti...

Ajuduin pettämään miestäni kolmenkimpassa. Minä, mies ja nainen. Yhdyntää ei ollut minun osaltani. Kokemus oli hekumallinen ja hauska. Miehelleni en ole kertonut, enkä aio kertoakaan, koska se ei hyödytä mitään, eikä ketään. Noin viikon morkkiksen jälkeen huomasin itsessäni jotain mielenkiintoista...

Olen paljon vapautuneempi, rennompi, iloisempi, ahkerampi ja halukkaampi. Tunnen eläväni enemmän kuin ennen. Ennen minua ahdisti "kokemattomuuteni" ja se että aionko oikeasti elää elämäni harrastamalla seksiä vain yhden ainoan ihmisen kanssa. Vaikka kuinka häntä rakastankin.

Nyt sain siis periaatteessa kokea jotain mitä halusin. Jollain tasolla tarvitsin tätä, ja nyt voin olla kunnolla oma itseni. Osaan arvostaa enemmän sitä mitä minulla on, enkä osaa haikailla enää. Tämä hairahdukseni siis mielestäni oli eduksemme.

Kuulostaa varmasti oudolta monen korvaan. Haluaisin kuitenkin kuulla rehellisiä mielipiteitänne asiaa koskien. Onko muilla samankaltaisia kokemuksia?
 

Yhteistyössä