pettääköhän

  • Viestiketjun aloittaja mieheni?
  • Ensimmäinen viesti
mieheni?
Löysin mieheni puhelimesta tekstarin tyyliin ""Olet ajatuksissani. Millon tavataan?"", tutkin puhelinta ihan luvan kanssa, salaa en toisen puhelimeen koske. Mieheni kiistää täysin, että hänellä olisi suhde. Hän selitti, että kysessä on työkaveri, joka ""vainoaa"" häntä, ja hän on kertonut että on naimisissa eikä halua suhdetta.

Haluaisin uskoa häntä. Olemme olleet muutaman vuoden naimisissa, ja meillä menee mielestäni todella hyvin, olemme hyvin onnellisia. Lisäksi vietämme oikeastaan kaiken vapaa-aikamme yhdessä, joten en oikein edes ymmärrä milloin hän kerkeäisi tavata toista naista. Paitsi tietysti työaikana.

Mutta kuitenkin jokin ääni päässä sanoo, että asia ei ole näin. Ehkä kuukausi sitten huomasin, että mieheni laittaa partavettä töihin lähtissään, tätä ei ole tapahtunut ikinä ennen. Lisäksi hän vilkuilee puhelintaa jatkuvasti. Puhelimesta on lisäksi aina viimeiset puhelutiedot poistettu. Mitään selitystä näille hän ei osaa antaa.

Olen aivan sekaisin mitä pitäisi ajatella. Välillä tuntuu, että on aivan tyhmää jäädä miettimään tätä, koska olemme onnellisia. Välillä taas tuntuu, että minua kusetetaan ja pahasti.

Mitä ihmettä tekisin??
 
salarakas
pettää, aivan varmasti!! älä usko mitä yrittää sulle selittää! mulla on ollut just tollaseen ukkoon suhde kohta vuoden ja ukko ei ole vieläkään jäänyt kiinni!! ei hänestäkään kukaan uskois että pettää!! ja pettää kunnolla! ja vaimo uskoo kotona kaikki selitykset!

 
ap
Ihmettelen vaan, että mistä sitä aikaa sitten riittää niihin tapaamisiin. Kun kuitenkin ollaan käytännössä kaikki vapaa-aika yhdessä. Riittääkö se kellekkään, jos vaan työaikana käy jossakin kääntymässä?

Ja ihmetyttää, kun olemme kuitenkin niin onnellisia. Siis en ole ikinä huomannut mitään tyytymättömyyttä miehessäni. Jaksaa joka päivä sanoa miten rakastaa minua ja miten on niin onnellinen, on oikea lässyttäjä. Niin ja tätä teki siis jo ennen näitä uusia kuvioita, suhteemme alusta alkaen.
 
S
Teot kertovat enemmän kuin tuhat sanaa....ja rakastaahan voi vaikka kymmentä,eri tavalla.se eri juttu kenelle sydämensä antaa ja kuka sydämessä tärkein.Sinä et taida miehesi sydämessä olla..ainakaan se tärkein..
 
E
Samaa mieltä muiden kanssa... pettää.

Ai mistä aikaa suhteelle? Meillä ainakin on töissä yks lemmenpari, jota olemme seuranneet sekavini tuntein (ei tiedetä pitäisikö itkeä, nauraa vai sääliä). Tiedän miehen olevan 'onnellisesti' naimisissa tai vähintään kihloissa. Naisesta en tiedä. Ai mistä aikaa - aamukahvit kahdestaan kahvilassa, iltapäiväkahvi samoin, punttisalille (työpaikan oma sali) aina osuvat 5 minuutin sisään 'sattumalta'. Tämä romanssai ilmeisesti on alkumetreillä, mutta voisi aiheuttaa samanlaisia mietintöjä miehen avo/aviovaimon mielessä kuin sinunkin - että alkaa epäilyttämään, mutta kuitenkin kun kaikki on niin hyvin - toistaiseksi- niin ei osaa uskoa sitä mitä näkee.

Mua henk. koht etoo katsella sitä pariskuntaa. Mutta en oikein tiedä mitä pitäisi tehdä - ei niihin voi olla törmäämättäkään, mutta ei toisaalta kuulu minulle pennin vertaa. Silti säälittää 'onnellinen' vaimo kotona. On se niin väärin.
 
Emmi
Työkaveri on täydellinen salarakas, koska tapaamiset on helppo järjestää ja keksiä niille alibi. Työkaveriin voipi olla helppo ""vahingossa"" ihastua kun päivittäin näkee. Olisiko niin että ensin heillä on ollut jonkinmoinen salasuhde. Harvoin naiset laittelee aivan tyhjästä tuollaisia viestejä ukkomiehille. Nyt miehesi on tullut järkiinsä ja kokee että nainen vainoaa kun ei olekaan yhtäaikaa miehesi kanssa tullut järkiinsä vaan toivoo että suhde jatkuisi.
 
ellikelli
E: mikä sua niin etoo? Ei kai se oikeastaan sinulle kuulu, jos kaksi ihmistä löytää työpaikalta toisensa? Ihmetyttää hiukan ""inhosi"". Yhtä hyvin jotakuta voit inhottaa sinä ja mahdollinen siippasi. Muuten, mistä tiedät, onko tämä niin ""onnellisesti"" naimisissa oleva mies tosiaan niin onnellinen siinä liitossaan? Oletko kenties kysynyt, asuuko hän vielä ylipäätään kotona? On kokemusta sinunlaisestasi tyypistä ja sinunlaistesi katseista. Löysimme toisemme työpaikalta, nyt oltu naimisissa viisi vuotta. Mutta muistan toki ""katseet"". *huoh*
 
Ninnu
Tuli vaan mieleeni, että minäkin laitan avoliitossa olevalle salarakkaalleni hempeitä viestejä. Lukeekohan avovaimo niitä? Me asutaan eri paikkakunnilla ja tapaillaan ympäri Suomea muutaman kuukauden välein jossain hotellissa. Hänellä työmatkat aina selitys, omalle miehelleni keksin aina kaikenlaista naisystävien tapaamisista.
 
salarakas
Kyllä niitä tilaisuuksia tulee. Jos ei muuta niin ruokatunnilla käyvät panemassa. Me naidaan mun salarakkaan kanssa aina kun tavataan, vaikka olisi vain tunti aikaa, hyvin riittää...ja jos ei muuta paikkaa ole,niin hänen autossaan. Monet kerrat on ollu aivan ihanat sessiot autossa! Ja myös tämän miehen vaimo luulee että heillä menee ihan hyvin ja rakastaa miestään, ja kuvittelee että myös miehensä rakastaa häntä edelleen. Mutta lapsen takia ei mies perhettään hajota.
 
E
no, ohhoh... se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... :)...

Niin... etoo ehkä on liian voimakkaasti sanottu, koska itsekkin tuossa totesin että ei asia mulle kuulu. Sitä vaan tarkoitin että mun mielestä jos oma liitto ei ole onnellinen, niin ei se onnellisemmaksi tule toisen sylissäkään. Ja totta, en tiedä onko mies onnellinen, mutta jos ei ole onnellinen niin miksi sitten ei eroa tai hoida suhdettaan onnellisemmaksi tai jotain... aikaisemmin (siis sanotaan puoli vuotta sitten) tämä mies kävi salilla vaimonsa kanssa useasti, kun siellä perheenjäsenet saa myös käydä, mutta eipä käy enään. Sitä vaan tarkoitin että jos ei ole onnellinen nykyisen kanssa, niin miksi ei sitten eroa ja jatka sit elämäänsä. Täytyykö sitä lennosta vaihtaa? Ehkä, jokainen taaplaa tyylillään. Ja yritän olla arvostelematta, yritän, aina en onnistu. Itsekin eronneena ja uuden onnen löydettyäni, ymmärrän jollain lailla, en vaan tajua tuota kiirettä.
 
kyllä
Pettää aivan varmasti! Sen jo todistaa se että poistaa soitetut ja vastatut puhelut!! Ei kai se sitä sulle tunnusta, kieltää viimeiseen asti. Kunnes jää rysän päältä kiinni tai muuta vastaavaa....Mitä ihmettä muuten tongit miehesi kännykkää? Törkeää käytöstä, taidat olla sellainen pikkuvaimo että kyttäät ja vahtaat ukkosi joka liikettä ja soittelet perään jne...Eipä ole ihme että mies haluaa toista naista!
 
poliisille ja ""kyllälle""
Jos hyväksyt pikku pettämisen, miksi et hyväksi pientä puhelimen tsekkailua, olet todella moraalinen ihminen :)
Ai niin, ja pettäminenhän on okei jos jos olet siinä aktiivisena osapuolena, mutta jos se tapahtuu sulle niin taidatpa täällä olla rääkymässä..;)
 
Se vaimo
Vai luulet sä että mä en tiedä. Voi sua raukkaa.
Sä et tainnutkaan tietää kaikkea.
Kysyppä minkä lääkekuurin sun panijasi söi juuri. Kysy mitä varten ja mihin vaivaan?
Alkaa sunkin koivet tutista, suupielesi halkeilla ja muutkin oireet varmaan pikkuhiljaa ilmestyä.

Sä olet hei ihan just niin tyhmä kuin miltä näytätkin!
 
Mymmeli
Itselleni tuli ensimmäisenä mieleen, että tuo miehesi saaman viestin sanamuoto kertoo jotain. Lähettäjä kysyy, että ""milloin tavataan"", sen sijaan, että kysyisi ""voisimmeko tavata"". Siitä voisi ehkä päätellä, että he ovat tapailleet ennenkin, eikä miehesi selitys siitä, että joku työkaveri vainoaa häntä ole kovin uskottava.
 

Yhteistyössä