Pettämistäkö??

  • Viestiketjun aloittaja oishansekiva
  • Ensimmäinen viesti
oishansekiva
Olisiko se teidän mielestänne pettämistä, jos olisi naisen kanssa ,kun elää parisuhteessa? Vai voisiko sen ajatella niin, että se oli vain yksi kerta "uusi kokemus"? Tulisiko potea huonoa omaatuntoa? Onko kellään kokemuksia sellaisesta tilanteesta? :whistle:
 
Täytyy sanoa, että mä eikä myöskään mieheni, pidä sitä pettämisenä. Jotenkin kummaa. Kyllä mä voisin vähän nikotella, jos mies sanois harrasteensa seksiä jonkun miespuolisen ystävänsä kanssa. mutta kun mä kerroin haraastaneeni seksiä naisen kanssa, niin sehän oli ihan ok. Kai hän ei kokenut sitä uhkana suhteellemme. Niinkuin en mäkään. En jättäisi miestäni naisen takia, vaikka naisita(kin) tykkäänkin!
 
Metsänlintu
Mä en myöskään pidä sitä pettämisenä.Olen saanut naista luvan kanssa ja etsiskelen jälleen uusia kokemuksia naisen kanssa...
Mies tietää haluistani.En kuitenkaan lähtisi naisen matkaan,enkä jättäisi miestäni naisen tähden, vaikka kyllä ne puoleensa vetääkin... =)
 
IsoMies
http://www.bisexuel.dk/v3/default.asp

Tuossa teille tanskalaisen avioparin ylläpitämät turvalliset sivut heidän omasta eroottisesta elämästään. Jokaiselle jotakin...
:p
 
Metsänlintu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2006 klo 11:12 Minni kirjoitti:
Ajattele, sopisiko Sinulle, että miehesi olisi toisen miehen kanssa. Mun täytyy sanoa, että meidän suhteessa se olisi kyllä pettämistä, sekä minun, että mieheni mielestä. Sorry!
Vaikea kuvitella,kun tilanne on tämä,mikä itselläni..Asioihin kasvaa.
Jos mieheni olisi salaa bi-seksuaali,niin minun luonteellani se olisi kova mustasukkaisuuden paikka,myönnetään.Mutta en kyllä osaa edes kuvitella.. :) Mutta jos mieheni minulle sallii mukavia kokemuksia,enkä tee niitä häneltä salaa,niin miksi en näin tekisi.Se ei ole häneltä pois,vaan mukava lisämauste meidänkin pedissämme.Monea miehiä kiihottaa ajatuskin kahdesta naisesta yhdessä ja niin minuakin kahdesta miehestä...Jos mieheni olisi asian tuonut julki että olisi bi,ja asioista puhuttaisiin avoimesti,niin ei siinä mitään ongelmaa olisi.Pelisäännöt kun sovitaan.Tiedän ettei läheskään kaikki ole yhtä avarakatseisia ja avoimia...
 
joo,oon kysynyt asiaa mieheltäni ja hän sanoi ettei häntä haittaisi laisinkaan. Ei kokisi sitä mitenkään suhteelle uhkana vaan minulle jonain pienenä kivana lisänä. Tosin meillä minä haluan seksiä paljon enemmän kuin hän, joten saattaa olla että ukko olis vaan helpottunut jos toteuttaisin halujan naisen kanssa niin hänen ei tarttis niin usein. En oo vielä rohjennut kokeilla, mutta varmasti vielä jonain päivänä kun löydän sellasen oikeenlaisen tytön..
 
Se on pettämistä jos mies ei ole lupaa siihen antanut! Näemmä olet luva saanut joten anna palaa.
Meillä mulla on lupa naisiin mutta en ole koskaan vielä... ;) :p Naiset ei uhkaa mun miehen miehisyyttä näemmä joten sitä vain kiihottais kuulla jälkikäteen mitä oon touhunnu :D :saint:

 

Yhteistyössä