Pieni penis?

  • Viestiketjun aloittaja Kokematon.
  • Ensimmäinen viesti
nainen
Tasaiseen tahtiin tulee palstalle vakuutteluja siitä, että peniksen koolla ei ole yhtään mitään merkitystä ?
Että pieni kalu on ihan yhtä hyvä, kuin normaali ja vieläpä isokin kalu niputetaan samaan ?
Ja että pienellä pystyy tyydyttämään naisen ihan yhtä hyvin kuin suurellakin.

Haluan olla eri mieltä, koska minusta iso kalu on esteettisesti komeampi. Sitä paljon parempi käsitellä ja pitää hyvänä muutenkin, esim hitaasti runkkaamalla. Myös isot kivekset on paremmat käsitellä ja puristella. Iso kalu on vielä tukevampi ja painavampi kuiin pieni, joten se vaappuu seksikkäästi kääntyessä ja kävellessä.

Itse yhdynnässä ei ole niin suuret erot, koska kalu on sisällä piilossa. Eli pienelläkin tyydyttää naisen, mutta se iso kalu se tuntuu ihan eri tavalla kuin pieni. Nautinto on suurempi, kun alapäässä tuntuu pelkän puikkaamisen lisäksi myös napakkaa venytystä.
Nyt varmaan tulee sivuntäydeltä kommentteja, jonka mukaan olenkin horo ja en ymmärrä asiasta mitään?
Tämä oli kuitenkin oma mielipiteeni pienikaluisuuden ikuiseen problematiikkaan.
 
Maria
Tasaiseen tahtiin tulee palstalle vakuutteluja siitä, että peniksen koolla ei ole yhtään mitään merkitystä ?
Että pieni kalu on ihan yhtä hyvä, kuin normaali ja vieläpä isokin kalu niputetaan samaan ?
Ja että pienellä pystyy tyydyttämään naisen ihan yhtä hyvin kuin suurellakin.

Haluan olla eri mieltä, koska minusta iso kalu on esteettisesti komeampi. Sitä paljon parempi käsitellä ja pitää hyvänä muutenkin, esim hitaasti runkkaamalla. Myös isot kivekset on paremmat käsitellä ja puristella. Iso kalu on vielä tukevampi ja painavampi kuiin pieni, joten se vaappuu seksikkäästi kääntyessä ja kävellessä.

Itse yhdynnässä ei ole niin suuret erot, koska kalu on sisällä piilossa. Eli pienelläkin tyydyttää naisen, mutta se iso kalu se tuntuu ihan eri tavalla kuin pieni. Nautinto on suurempi, kun alapäässä tuntuu pelkän puikkaamisen lisäksi myös napakkaa venytystä.
Nyt varmaan tulee sivuntäydeltä kommentteja, jonka mukaan olenkin horo ja en ymmärrä asiasta mitään?
Tämä oli kuitenkin oma mielipiteeni pienikaluisuuden ikuiseen problematiikkaan.

Ei se ole yhtään kummempi mielipide kuin että miehet mielellään katselee ja koskettelee isoja kiinteitä rintoja kuin pieniä riippukorvia. Kuitenkin molemmat, kikkelit ja rinnat isot tai pienet ajaa asiansa.
 
Viimeksi muokattu:
nainen
Ei se ole yhtään kummempi mielipide kuin että miehet mielellään katselee ja koskettelee isoja kiinteitä rintoja kuin pieniä riippukorvia. Kuitenkin molemmat, kikkelit ja rinnat isot tai pienet ajaa asiansa.
Niinpäniin.
Harva nainen kait voi ihan tosissaan sanoa, että yhtään mitään väliä. Suuri tai pieni.
Kuten myös harva mies voi olla niin helppo tapaus, että ihan sama?
 
Viimeksi muokattu:
miesx
Tasaiseen tahtiin tulee palstalle vakuutteluja siitä, että peniksen koolla ei ole yhtään mitään merkitystä ?
Miehen ja peniksen koon suhde kait tekee peniksestä erilaisen vaikutuksen. Isolla miehellä pitää olla todella iso, jotta se näyttäisi isolta. Koko tarkoittaa myös pituutta ja paksuutta. Paksu ei ole aina pitkä ja hoikka ei ole aina lyhyt. Kaikkia muunnelmia aiheesta löytyy.

Minusta olisi todella hyvä, jos naiset ihan avoimesti voisivat kertoa mielipiteensä/toivomuksensa myös miehen peniksestä. Voihan kaikista muistakin ominaisuuksista kertoa mielipiteensä...
 
Viimeksi muokattu:
Pena
Koko on yksilöllinen. On säälittävää miten tietyt miehet yrittävät epätoivoisesti kusettaa muita ja ennenkaikkea itseään sillä, että heillä olisi 20 cm pitkä penis. Se on säälittävää ja epätoivoista. 12 - 15 cm kieppeillä pyörii rehellinen normaali pituus.
 
mr. mela
Alkuperäinen kirjoittaja sisään;8923220:
aika komeen oot saanut kasvatettua oot ihan oikeessa mutta toiset naiset
tykkää pikkukulleista hyvä näin on muuten itellä 4/21
Mä olen kai sitten epänormaali!!!
Vituttaa oikein, ku ei voi panna edes viidesti synnyttäneitä!
Ei mulla ole varmaan edes 25cm, mutta talouspaperirullaan sitä on turha edes yrittää tunkea!!!
Kommentti "minuun sä et todellakaan tota ainakaan tunge" ei tunnu kauhean kivalta!!!
Olis ihan kiva, että sais edes hiukan tiheämpään!!! Mun tyttöystävät ovat jättäneet myös sen takia, että seksiä ei voi harrastaa, ku sattuu! Olis kiva löytää oikeasti normaalia "horompi" peppu, koska tarpeet ois aika kovat!!! Epätoivoinen!!!
 
raittiusrajoitteinen
Ei sillä koolla nyt maailmanrauhaa rakenneta.Ihan sama myös naisilla.Itellä on joku 14-centtinen ja jälkikasvuakin löytyy.Ja oltu yhdessä joku 16 vuotta.Se on vaan sellainen tabu, että miehellä pitää olla kookas, vaikka elämän loppupeleissä ei vatunkaan merkitystä.Mutta jokaineen taablaa tyylillään voittamatta mitään
 
Vatukas
Ei sillä koolla nyt maailmanrauhaa rakenneta.Ihan sama myös naisilla.Itellä on joku 14-centtinen ja jälkikasvuakin löytyy.Ja oltu yhdessä joku 16 vuotta.Se on vaan sellainen tabu, että miehellä pitää olla kookas, vaikka elämän loppupeleissä ei vatunkaan merkitystä.Mutta jokaineen taablaa tyylillään voittamatta mitään

Vaikkei loppupeleissä olekaan vatunkaan merkitystä, niin silti otan mieluummin isokaluisen kuin pienikaluisen.
Iso on aina voitto pikkuruiseen verrattuna.
 
Viimeksi muokattu:
pekka
Meikällä on semmoset 15cm pitkä ja rapiat 4cm paksuutta. Riittääköhän tuo akalle kun ei oo vielä tähän asti tullut kysyttyä että "no tunsitko kyrpäni" . Vai kehtaako sitä vaan uudelle daamille heittää pienet varoituksen sanat ennen yhdyntää?
 
vastatkaa!
olen 17 v poika...onko mahdollista saada aikuiselta naiselta seksiä esim: lääkäri, opettaja, terveydenhoitaja yms.... vastatkaa olisi kiinnostavaaa päästä naimaan kypsää naista että kehtaako vihjailla seksiä ;)
 
saku
Onko poikaystavallani erityisen pieni penis, kun se lepotilassa on vain sellainen muutaman sentin pitka patti, ja taydessa koossaan ehka semmoinen 11 cm. Arvioin nain koska kun pitelen sita kadessani, peittaa kammeneni leveys sen about kokonaan, saattaa joskus pidentya ehka viela siita tosin.

Pienihan se kai on, mutta onko se siis sellainen aarimmaisen pieni? Minulla on kokemusta vain 3sta peniksesta tama mukaan lukien ja niista tama on huomattavasti lyhyin, mutta mietin vain, etta kuinka se vertaa ns. keskipituuksiin... Mies on muuten aika pitka, harteikas jne, olin vahan yllattynyt.

minulla on todella pieni verrattuna kavereitten mutta minua se ei haittaa sillä minun isälläkin on pieni
 
Viimeksi muokattu:
peukaloisen
Arvatkaa ottiko nuoren pojan luonnolle kun kerrankin pääsin seksihommiin niin tyttö sanoi : " Voi kun ihana, se ei ole vielä paisunut ja on noin kova", ja minulla oli täys stondis.
 
Ajatteleppa
Kaikki positiiviset ilmaisut ovat tervetulleita, mutta kun daami saattaa sanoa:
"Ompas mitätön muna, vai pitäisikö sanoa napero" ??
No eikös tilanne ole ihan vastaava naisella onpas sulla mitättömän pienet tissit tai kamalan suuret häpyhuulet. Kukas sitten on tyhmä sekö jota arvostellaan vai sekö joka avaa suunsa ja päästää sammakoita. Me olemme tällaisia kuin olemme ja todennäköisesti se mikä meissä on omasta mielestämme pientä (mihin vertaat???? ja miksi) ja vaatimatonta korvautuu jollain muulla paljon suuremmalla arvolla. Ei se ole korvien koosta kiinni.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä