pieniä kaluja

  • Viestiketjun aloittaja pieni kalu galluppi
  • Ensimmäinen viesti
Kiinnostunut
[/quote]

Tarkotatko sä sitä pientä kiertoliikettä, jota taitava mies käyttää? :wave:

[/quote]
juuuuuri sitä :D :D :p
[/quote]


Hei kertokaas lisää tuosta kiertoliikkeestä.

Näyttää että homma on jo kehuttu taivaisiin B)
 
Nöttönen harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2007 klo 19:44 Niilo kirjoitti:
Minkä kokoinen naisten mielestä on a) pippeli b) k.ulli c) k.yrpä ???
Pippeleitä on vaan pienillä pojilla, siis lapsilla. Myös semmoset alle 10cm juhlakunnossa olevat lasketaan tähän sarjaan.

Kulli... mä en tykkää siitä sanasta, en osaa mieltää sitä minkään kokoiseksi.

Kyrpä on sit 17--> :p
 
Epäilevä
Joo-o, kuinkahan monella naisella on noin tarkkaa käsitystä kalun koosta.

Ja kuinka moni oikeasti on saanut 20-senttistä. On meinaa aika harvassa.

Mutta ainahan voi tehdä tällasia "mielenkiintoisia" galluppeja.

 
vierasnainen
Mulla on ollu sit vissiin säkä kun mun molemmilla aviomiehillä, nykyisellä sekä entisellä on on molemmilla 20cm, tällä nykysellä ehkä vähän paksumpi ja entisellä sentin pitempi eli 21cm. Molemmilta on mitattu...
Mut olen saanu tossa välillä sinkkuaikana pienempiäkin kaluja ja kyllä niilläkin kunnon kyytejä on saanut, riippuu niin paljon kullin omistajan halusta ja osaamisesta tyydyttää nainen.
 
turhautunu
Mun nykyisellä on pieni vaivaiset 13cm täydessä terässä. Ei siin mitään mut ku tää pikkkunen on viel niin tuhannen herkkä tai sit lopahtaa kesken. Mun ei kärsi tehdä mitään "sen" aikana tai sit mikään ei auta, jos heppi on sillä tuulella \|O . Mä tahtoisin enemmän ja useammin, mut korkeintaan joka toinen ilta se saattaa jaksaa loppuun asti. Koon puutekaan ei haittais niin, ite en noista >20cm piittaa(satuttavat vain), mut seksi alkaa tökkiä ku tuo ongelma ei häviä.(hups taisin eksyä aiheesta)
Rakastan tätä miestä koko sydämestäni. Tahtoisin saada tän jutun toimiin. Muuten kyl tuntuu et ollaan täydelliset toisillemme.
 
Suomalaisen miehen kalun keskivertomitta lienee tuossa 15-17cm paikkeilla?Itsellä on partnereita ollut aika monta ja suurimmalla osalla luulisin olleen tuollainen pituus.Mielenkiintoisia analyysejä olen tehnyt jälkeenpäin yksin ja kavereiden kanssa.Mulle sopivin on juuri tuo normipituus monessakin mielessä.Liian iso sattuu ja monesti sen"omistajat" luulevat että nainen tyydyttyy pelkästä ison kalun katselemisesta eikä tarvitse sen kummempia esileikkejä :p Sitten taas paksut vehkeet saavat limakalvot kirveleviksi vaikka olisi kuinka märkä pesä tahansa.En tykkää tunteesta.Eli itse rakastan ihan tavallista kalua.Mieluummin vähän pienempää kuin valtavaa aisaa.Kyllä näppärä nainen keinot keksii pienemmänkin kanssa ettei ilman jää ja hyvältä tuntuu :whistle: :heart: <br><br>
 
Epäilevä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2007 klo 12:36 Coffeine kirjoitti:
Suomalaisen miehen kalun keskivertomitta lienee tuossa 15-17cm paikkeilla?Itsellä on partnereita ollut aika monta ja suurimmalla osalla luulisin olleen tuollainen pituus.
Juu, luulo ei ole tiedon väärti, tätä juuri tarkoitin.

Vaikka mitään kauhean kattavia tilastoja ei ole tehty, niin noin yleistäen kai keskipituus on ollut lähempänä 13-15 senttiä (tästä voi etsiä netistä tietoa). Merkkaako muutama sentti sitten mitään, onkin eri asia. Ehkä mielikuvissa.

Eli mittaamatta (yläpuolelta juuresta terskan kärkeen) aika harva nainen pystyy sanomaan oikean mitan, oli se keskipituus sitten mikä vaan.
 
Mä voin kyllä sanoa ihan suoraan, että en ole ikinä törmännyt liian pieneen :eek: Että mullon sitten vissiin käyny sairaan hyvä flaxi...taikka sitten se johtuu vaan siitä, että mä en edes ajatuksena vedä mitään kiksejä siitä, että paikat venyy ja paukkuu...
 
jone
Täällä tuntuu naiset olevan kovasti isomman kalun perään... Itse joudun toimimaan naisen kanssa 14cm ja 4 cm paksulla laitteella... :snotty:

Pyrin kompensoimaan vähyyttäni huomioimalla naistani enemmän: aikaa, suu- ja kielitöillä. Ei ole vielä tullut kenkää sängystä aamulla vaan vieressä olen saanut olla toistaiseksi... :/
 
Kyllä itelle ainakii tuo tunne merkkaa todella. Niih ja mitä ihmettä nainen tekee isolla jota EI osata käyttää, satuttaa ja sörkkii kun taas ois mahollisuus pieneen ja aivan taivaallisen ihanaan osaamiseen.
Omalla kullalla tosin on aivan täydellinen ja ossaa käyttää.
Missä mennee pienen kalun raja.... Monesti miettiny.. Taisin kyllä eksyä aiheesta.... Anteeksi :D
 
m 35
on se kumma ku nuita 20 senttisiä on niin paljon.niitten omistajat kehuu että saa pukkia miten haluaa ja ei kellään käy kipeetä.miten tuolla mun 16 senttisellä ei voi sitte työnnellä täysillä kun monella naisella se käy kipeetä ei tietenkään kaikille käy,kait se sitte on vaan sattunu mulle lyhyemmät naiset.mut täytyy sanoa että tosi tyytyväinen oon omani kokoon.. =) ..mut mites se orkku isommalla kikulilla onko se parempi,meikäläinen ei taho pystyä laaukeamaan ilman ääntä ja se kestää vielä pitkään se tuleminen,sehän se joskus naisia hymyilyttää ja naurattaakin vähän :snotty: :snotty:
 
esteri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 15:42 m 35 kirjoitti:
on se kumma ku nuita 20 senttisiä on niin paljon.niitten omistajat kehuu että saa pukkia miten haluaa ja ei kellään käy kipeetä.miten tuolla mun 16 senttisellä ei voi sitte työnnellä täysillä kun monella naisella se käy kipeetä ei tietenkään kaikille käy,kait se sitte on vaan sattunu mulle lyhyemmät naiset.mut täytyy sanoa että tosi tyytyväinen oon omani kokoon.. =) ..mut mites se orkku isommalla kikulilla onko se parempi,meikäläinen ei taho pystyä laaukeamaan ilman ääntä ja se kestää vielä pitkään se tuleminen,sehän se joskus naisia hymyilyttää ja naurattaakin vähän :snotty: :snotty:
:D :LOL:
 
MelkeinKyrp
Joo samaa huomannu, Mulla on 17cm meisseli ja ei oo naiset jäänyt tyydyttämättä. Ite rakastan naiseni nuolemista ja hyväilyä. Bonuksena saa sitte "pyörittää pepatsua oikein tosissaan" Heh B)

Kait sillä koolla on jotain välii, mutta en mä ainakaan haluaisi polkea mitään tulpatonta mopoa. On sen naisenkin oltava hyvänkokoinen eikä niinku joku sano mikään "Messuhalli"
 

Yhteistyössä