Pienten lasten vanhemmat

Kuinka usein teillä harrastetaan seksiä? Viekö väsymys halut? Meillä kaksi alle kaksivuotiasta ja seksiä ehkä kaksikertaa kuukaudessa :'( Mies ei halua.Eikä lähesty. En tiedä kuinka saisimme seksiimme edes saman tason kuin se oli ennen lapsia.
 
Meillä kans kaks alle 2v mut petipuolella pyyhkii hyvin. Mies tosin nyt poissa viikot, mut viikonloppuisin sit puuhastellaan senki edestä. Päiväsaikaan ei ehdi, muksut harvoin nukkuu päiväunia yhtäaikaa,mutta kun yöunille laittavat niin me aletaan hommiin =) tai jos illal ei jaksa niin nyt on useemman kerran käyny niin et ku jompi kumpi on hoitanu yösyötön niin on sit hellästi herätelly toisen touhuilemaan. Piristää kummasti!
Suosittelisinkin kokeilemaa tuota yöherätystä, vaikka onhan se unesta pois mutta ehdottomasti sen arvoista. Hivuttaudut vaan toisen peiton alle.. ;) Jospa sitä miestäkin arveluttaa lähestyä sua niissä mielin, pakkien pelossa.

EI pidä ajatella sitä kamalaa väsyä, voi aloittaa vaikka ei olisi vielä niin kiihkoissaankaan, kyllä se kipinä sieltä roihahtaa ku vähän lämmittelee. :)
 
no meillä on siinä 3 kertaa viikossa keskimäärin. meilläkin mies yleensä se, kuka kieltäytyy.. olenkin kiusannut sitä puhumalla, että mies pitää aina seksin jälkeen kahden päivän karenssin. :kieh: kun mulle kelpaisi vaikka joka päivä..tai ainakin joka toinen.

jos miehelläsi on vaan kuiva kausi? kauan tuota haluttomuutta on kestänyt? tekeekö mies ikinä aloitetta?
 
Meillä harrastetaan seksiä keskimäärin jokatoinen päivä.
Väsymys vie haluja, kyllä se on myönnettävä, mutta meillä on suht pitkästä suhteesta huolimatta ihana ja molempien mieleinen seksielämä. Ei ole valittamista!
Meillä oli myös jossain vaiheessa tuo, että minä vonkasin, ja mies kieltäyty, Siis yksinkertaisesti meidän halut ei kohdannu. Mutta nyt taas ollaan samoilla linjoilla.
Kun lapsi/lapset nukkuu samassa huoneessa vanhempien kanssa, niin kyllä siinä varmasti jokaisen mielessä käy, että "herääkö se nyt??". Meillä oma tyttö on jonkun aikaa nukkunu omassa huoneessaan, ja onpa ihana kun saa kaikessa rauhassa puuhailla miehen kans, eikä tarvii ajatella tyttöä.
Tuo Piipan konsti "herätyksistä" on meilläkin käytössä, ja sit viikonloppu-aamuina lapsi vaan lastenohjelmia katsoo, ja makkarin ovi kiinni, niin on äidin ja iskän romanttinen aamuhetki on taattu (tai ainakin meillä tyttö pysyy lastenohjelmien parissa, eikä tuu ovelle ennen kuin on oikeasti hätä).
 
Mulla on aikaisemmin ollu vhäiset halut mutta nyt ku saimme pojan kuukausi sitten niin olisin ihan milloin vain valmis.. Nyt on mies se joka sanoo että ei nyt.. Tuntuu jotenki nololta ruinata.. Meillä kans on noi yö heräämiset mieluisia, joskus mieskin herää... ;)
 
no meillä menee vaihtelevasti 2-3 kertaa vko...Mä naisena olen se aktiivisempi puoli...ja sekös ottaa päähän..mä olisin aina valmis...kun mies vaan olis...Mun muksut on pian 6 ja 4 vuotiaat.Miehellä ei omia.
Mä tykkäisin joka toinen päivä tahista...suunnillee...aina sillon ku siltä tuntuu ja siihen ois mahollisuus...mutta mies vaan ei jotenki ole niin innokas..vaikka kyllä aika hyvin lähtee mukaan..jos peiton alla härnään...
Mutta päiväs aikaa ei oikeen meinaa syttyy jos härkin...en aina en joka päivä mutta joskus kun on semmonen fiilis...mutta ukko poistuu...tai hakeutuu omiin oloihinsa..hmmh...prkl... :|
Seksi on mukavaa tän miehen kanssa...ja homma silleen toimii...tosin välillä ukko arkailee tuoda esiin mitä hän tahtoo...ja jos ukko erehtyy sanomaan ääneen mitä tahtoo..ni jo on..mä oon ihan KI******A... :whistle: :D heh....
 

Yhteistyössä