Piiloitettu puoleni

  • Viestiketjun aloittaja Nahkakalsarikeisari
  • Ensimmäinen viesti
Nahkakalsarikeisari
Lunta satoi taivaan täydeltä eikä siksi oikeen kiinnostanut lähteä ulos kävelemään. Olin harrastanut pitkiä kävelylenkkejä ensimmäistä kertaa elämässäni kuluneen kolmenviikon ajan yrittäessäni piristää itseäni elämän takapakkien aikana. Kuukausi takaperin olin eronnut miesystävästäni, koska hän ei hyväksynyt lähtöäni Helsinkiin hakemaan työkokemusta sosiaali-alalta jota opiskelen. Ensin ajattelin, että voi helvetti mikä mulkku, mutta tunteiden rauhoituttua olin ikävissäni ja kaipasin häntä sekä ystäviä. No kumpiakaan ei minulla Helsingissä ollut joten polttelin iltaisin kynttilöitä ja koitin piristää itseäni liikkumalla. Onneksi sentään harjoittelupaikassa oli mukavia työkavereita ja päivät menivät mukavasti, mutta illat olivat yhtä helvettiä. Mielessäni käväisi ajatus soittaa työkaverilleni Jossulle joka oli mukava, sinkku ja arviolta minun ikäiseni parikymppinen. No tällainen ujo lapintyttö kun olen, niin tiesinhän mä itsekin, että en oikeasti uskalla soittaa.

Olin jo nukahtanut telkkarin ääreen kun säpsähdin hereille puhelimen ääneen. Ajattelin että siellä varmaan äiti soittelee kuulumisia tai siis se oli periaatteessa ainut puhelimeni virka ollut viimeisen kolmenviikon ajan. Hain puhelimen ja yllätyksekseni ruudussa välkkyi vain numero. Yleensä en uskalla vastata ikinä ellen tiedä kuka toisessa päässä on, mutta nyt uteliaisuus voitti ja vastasin. "Sara". Pitkän hiljaisuuden jälkeen toisesta päästä kuului kysymys "Siis Sarita vai?" Vastasin "Kyllä täällä olen, kuka siellä?" "No Jossu täällä moi. En ollut tuntea sinua oikealla nimellä" Ajattelin että mikä yhteen sattuma kun juuri olin ajatellut Jossua. Jossu jatkoi "Ajattelin kysyä, että lähtisitkö muutamalle siiderille vielä näin illanpäätteeksi?". Hymy nousi kasvoilleni, vihdoinkin saisin kauan kaivattua juttuseuraa. "Totta kai mä lähden." Vastasin. Sovimme että nähtäisiin läheisessä baarissa ihan kämppäni alakerrassa, koska en minnekään muualle löytäisi kuitenkaan.

Oli mukavaa jutella pitkästä aikaa jonkun kanssa ja ilta piteni vielä muutamalla siiderillä sekä tunnilla. Meillä luisti juttu niin hyvin, että ei edes huomattu seurata kelloa eikä muuten humalatilaakaan. Baarissa tuli valomerkki puoli kaksi johon havahduimme. Huomasin olevani aika huppelissa ja mielessä käväisi huominen työpäivä. Jossua ei työpäivä paljoa huolettanut, hän vaan tokaisi, että "vedetään nyt sitten päätäyteen kunnolla kun aloitettiin." Ajatus tuntui hyvältä ja yksissä tuumissa lähdimme jatkamaan iltaa pieneen yksiööni. Kotoani löytyi viinipullo jota aloimme tuhomaan jatkaessamme baarissa aloittamaamme molempien lempiaiheen työstämistä, eli miesten haukkumista. Jossu sanoi jotain typerää juuri samaan aikaan kun viinilasi oli huulillani, purskahdin nauruun ja viinit lensivät lasista Jossun päälle joka istui sohvalla vieressäni. Saimme molemmat aivan uskomattoman naurukohtauksen ja Jossu kaatoi kostoksi viininsä minun rinnuksille. Naurun loputtua katselimme hetken tekosiamme ja päätimme ottaa paidat pois päältä. Olin aika uskomattoman kännissä, koska tiukan topin pois ottaminen ei oikein ottanut tuulta alleen ja Jossu joutui auttamaan minua nostamalla toppia. Nostin kädet ylös topin kohotessa ja Jossun hymyilevät kasvot paljastuivat topinhelman takaa hitaasti. Yhtäkkiä tilanne vakavoitui ja Jossu lopetti topin nostamisen. Istuimme kasvotusten katsellen toisiamme. Ensikertaa huomasin katsovani Jossua erivalossa, niin kauniina ja seksikkäänä. Kuin pakon sanelemana huulemme löysivät toisensa. Vaivuimme syvään suudelmaan joka tuntui todella hyvältä. Jossu ei tuntunut enää keltä tahansa tytöltä vaan rakastajalta. Lopulta erkaannuimme ja tuijotimme tovin toisiamme silmiin, kunnes Jossu tokaisi "Oho! mites tässä nyt näin kävi". Vastasin vain että "Jaa-a". ja hymyilin lämpimästi takaisin.

Nousin ylös sohvalta ja sanoin käyväni vessassa. Kvellessäni vessaan tajusin hämmästyksekseni keimailevani Jossulle katseellani ja eleilläni. En olisi ikimaailmassa uskonut tätä itsestäni, ajattelin. Pissattuani pyyhkiessäni oma kosketukseni kulki lävitseni kuin sähkövirta. Kokeilin sormella varovasti itseäni ja tunsin olevani aivan turvonnut ja kostea. Hetken istuin paikallani miettien mitä helvettiä oli tapahtumassa, miksi tunsin näin nyt, enhän koskaan ole ollut kiinnostunut saman sukupuolen edustajista tosissani, ainoastaan joskus päiväunissa. Jostain sisältäni kumpusi tunne jättää kaikki vanha taakse ja ottaa tilanteesta irti kaikki.

Palatessani olohuoneeseen istui Jossu siellä edelleen rintaliivit päällään viinilasi kädessä. Jatkoimme iltaa kuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta ilmassa oli kipinöitä välillämme. Huomasin kuinka Jossun katseessa oli jotain uutta ja hän aivan selvästi viekotteli minua. Illan edetessä ja viinien loppumisen myötä sovimme, että Jossu jää yöksi luokseni. Sanoin Jossulle, että hän voisi ihan hyvin nukkua kanssani samassa sängyssä, koska sohva oli tosi pieni. Olin revetä innosta kun Jossu naurahti ja ilmoitti, että totta kai hän tulee viereen nukkumaan. Yritin kuitenkin olla näyttämättä innostumistani ulospäin ja näytellä, että oli ilmoittanut vain missä olisi mukavampaa. No kumpikin taisi kyllä tietää mistä oli kyse, mutta molemmat myös nauttivat kihelmöivästä tunnelmasta jota ilta oli tuonut tullessaan. Otin housut ja sukat pois ja kiitin luojaa, että olin vaihtanut ennen baariin lähtöä seksikkäät stringit jalkaan, vaikka en tuolloin olisi voinut aavistaakaan olevani tällaisessa tilanteessa illan päätteeksi. Pyllistin tahallani Jossua kohti nostaessani päiväpeiton pois sängyltä ja huomasin kääntyessäni, että hän oli hieman vilkuillut omien touhujensa välissä minuun päin, koska pää kääntyi yllättävän nopeasti minun katseen kohdatessa hänen silmänsä. Menin peiton alle ja katselin kuinka Jossu riisui housunsa joidenka alta paljastui tummanpunaiset stringit. Selvästi Jossu nautti saamastaan huomiosta ja olin aistivinani hänen liikkeissään harkittua hitautta. Halusin tuntea hänet ihollani palavammin kuin koskaan ketään, sisälläni poltteli ja kuumotti. Koetin olla punastumatta kiimasta. Käteni kulkeutui peiton alla vaistomaisesti rintani kautta alavatsaa pitkin hävylleni jota hellästi painoin kämmenelläni sringien päältä. Tuntui että voisin saada orgasmin pelkästään katsomalla Jossun täydellisiä muotoja. Rintaliivit peittivät vain osan pursuavista rinnoista jotka arvioin astetta suuremmaksi C:ksi kuin omani. Aina kun Jossu ei huomannut, tuijotin hänen ihanan kiinteitä pakaroita jotka hän piti kunnossa ja ruskettuneina lähes päivittäisillä kuntosali ja solarium käynneillä. Tein Jossulle tilaa vuoteeseen ja hän kömpi valot sammutettuaan peiton alle viereeni. Olisi minulla ollut toinenkin peitto, mutta tänä iltana päätin leikkiä sen kadonneen.

Jossu asettui kyljelleen selkä minuun päin ikään kuin lusikka asentoon sillä erolla vaan, että emme koskeneet toisiimme. Katselin hänen ihania kasvonpiirteitä joita valaisi ikkunasta kajastava katuvalo. Tunsin suurta tarvetta silittää tuota siloista poskea edessäni, koskettaa hänen täyteläisiä rintoja, painautua kiinni selkään.. Tärisin jo minut vallanneesta kiimasta eikä väsymyksestä taikka humalasta ollut tietoakaan, olin humaltunut Jossusta. Mietin miten voisin saada tilanteen etenemään, ottaisinko hänestä vain tiukasti kiinni vai koettaisinko jutella vielä jotain. Ei, en uskaltaisi mitään tehdä eikä päässäni liikkunut enää yhtään viisasta ajatusta jonka olisin voinut hänen kanssaan keskustelu mielessä jakaa. Hiljaisuus alkoi tuntumaan jo kiusalliselta. Otin käyttöön välinpitämättömän linjan ja toivotin hyvää yötä, kuitenkin niin että äänestäni pystyi aistimaan haluni tehdä jotain aivan muuta kuin nukkua. Jossu toivotti hyvät yöt takaisin ja jäi hiljaa makaamaan paikalleen. Olin jo aivan varma ettei tämä yö yllätyksiä toisikaan tullessaan kunnes Jossu yhtäkkiä sanoi "Mun mielestä oli aika kivaa suudella sua." Tuo lause tuli ihanan pikkutyttömäisellä keimailulla ja vastasin samalla tavalla takaisin. "Niin munkin mielestä". Jossu kallistui hieman minuun päin ja otti kädestäni kiinni vieden sen syliinsä niin että päädyimme kunnolla lusikka asentoon. Hänen hiukset tuoksuivat ihanasti persikalta ja tuntui ihanalta pitää häntä aivan kiinni itsessäni. Makasimme näin paikallaan molemmat raskaasti hengittäen pitkän tovin kunnes Jossu sanoi, ettei ole ollut ennen näin toisen tytön kanssa. Vastasin hänelle etten minullakaan ole kokemuksia tällaisesta ja uskaltauduin sanomaan kuitenkin, että minusta on kiva kun hän on juuri siinä.

Lauseen lopetettuani Jossu kääntyi ja sanoi "Suutele mua uudestaan." Tarrauduimme toisiimme hellästi ja annoimme huuliemme hitaasti löytää toisensa. Suutelimme pitkään samalla kietoutuen jaloistamme tiiviimmin yhteen ja otimme toisemme syleilyyn. Jossu silitti selkääni pitkin vedoin niin että sormet kävivät pitkällä alaselässä ja palasivat sieltä hiljalleen niskan kautta takaraivolle. Aina kun hänen käsi liukui kohti alaselkääni, tunsin pakottavaa tarvetta työntää lantiotani kohti hänen reittään, mutta en uskaltanut avoimesti ja estoitta tehdä sitä vielä. Olin todella kiihottunut ja tunsin kuinka valuin pikkuhousuihini vuolaasti kiiman kasvaessa yhä enemmän ja enemmän. En ollut kolmeen viikkoon ajatellut seksiä juuri lainkaan koettaessani tapella masennusta ja yksinäisyyttä vastaa ja nyt se kaikki varastoitunut kiima pääsi valloilleen. En enää kauaa pystyisi hillitsemään itseäni, niin kovaa oli halujen polteet huulillani, rinnoillani, vatsassani, sisälläni ja joka puolella. Jossu irtautui hieman minusta katsoen minua silmiin ja sanoi ilman ääntä huulilla "Ihana". Hän otti kädestäni kiinni ja ohjasi sen rinnoilleen sulkien samalla silmänsä. Miten kiihottavaa olikaan tuntea nuo täyteläiset rinnat käsissäni. Hän päästi kädestäni irti ja antoi minun jatkaa omin avuin. Jossu avasi rintaliivit heittäen ne lattialla jonka jälkeen otti hän taas kiinni kädestäni alkaen valuttamaan sitä vatsaansa pitkin alaspäin edelleen silmät suljettuina.

Käteni liukui suoraan hänen pikkuhousujensa sisään ja kohtasi posliiniksi ajellun häpykummun. Hän päästi taas irti kädestäni ja kumartui suutelemaan minua samalla kun keskisormeni löysi häpyvaon joka oli vähintäänkin yhtä kostea kuin omani. Annoin sormen valua pitkin vakoa aina reiälle asti tuntien kuinka stringit märkinä tarrautuivat käteeni toiselta puolelta. Oli uskomattoman kiihottavaa tuntea toisen naisen kiima sormissa, niiden hiljaa työntyessä sisälle liukkaaseen ja kouristelevaan pimppaan. Jossu oli aivan kiimasta sekaisin ja hän riisui rintaliivini nousten samalla hieman ylös ottaen nännini suuhunsa. Antauduin täysin hänelle pitäen kiinni tuon ihanan naisen takaraivosta joka imi ja näykki nännejäni. Olisin varmaan onnistunut saamaan orgasmin jo pelkästään tästä, mutta sitä iloa ei Jossu vielä minulle suonut vaan siirtyi takaisin suutelemaan minua suulle vieden kätensä pikkuhousuihini. Säpsähdin hänen löytäessä klitorikseni ja aloittaessaan hellästi sen tanssittamisen sormillaan. Työnsin lantiotani hänen kättään vasten niin että sormet käväisivät tekemässä tuttavuutta hetkellisesti reiälläni joka valui lemmen nesteitä nyt Jossulle enemmän kuin kenellekään muulle koskaan. Jossu työnsi muutaman sormen sisääni ja liikutteli niitä hiljalleen emättimeni seinämiä vasten. Tunsin kuinka pimppani nyki hänen sormiensa ympärillä, aivan kuin kuoleva tarraten viimeiseen oljenkorteen. Olin jo aivan lähellä orgasmia kun Jossu nousi polviensa varaan ja tarrasi sringeihini lanteiden kohdalta vetäen ne pois nostaen jalkani pystyyn. Vaikka sringit lensivät nopeasti lattialle, ei hän päästänyt jaloistani irti vaan piti niitä yhdessä ja ylhällä saaden näin minut oikein kunnolla esille, ikään kuin tarjottimelle eteensä. En häpeillyt yhtään vaikka tapanani ehkä hieman oli. Kaikki vaan tuntui niin luontevalta.

Jossu suuteli minua pohkeille ja alkoi kielellään liukua pitkin reisieni yhtymäkohtaa alaspäin kohti hänelle sykkivää vulvaani. Kieli pysähtyi juuri ennen haarukkaani ja nousi pois iholtani. En kestäisi enää hetkeäkään vaan halusin hänet nyt heti ja kokonaan. Kun kieli palasi iholleni tunsin sen taivaallisen kosketuksen välilihallani aivan reikäni alapuolella josta se hitaasti kärjellään ylös kulkiessaan avasi koko häpyni päätyen klitorikselle. Samalla kun kieli hieroi minua ihanasti, työnsi Jossu pari sormea sisälleni ja alkoi liikutella niitä edestakaisin. En tiedä mikä minuun meni, mutta päätin pitkittää orgasmin saamista ja nostin Jossun päälleni suutelemaan kuiskaten hänelle miten ihanalta tämä tuntui. Maistoin itseni hänen huulilta joka vain lisäsi kiimaani entisestään. Nousin ylös ja vedin Jossun istumaan sängynlaidalle itse siirtyessäni lattialle hänen haarojensa väliin. Suutelin nännejä enkä voinut olla koskematta myös haarakiilaan joka tuntui sringien päältäkin uskomattoman kostealta. Siirsin käteni hänen lanteilleen perääntyen hieman ja vetäen pikkuhousut pois jalasta. Eteeni paljastunut posliiniksi ajeltu pimppi oli ehkä kiihottavinta mitä olin koskaan nähnyt. Painoin pääni haarakiilaan ja nuolaisin häpyhuulia koskematta vielä kriittisiin kohteisiin. En ymmärtänyt miten paljon toisen naisen tuoksu ja maku saattoikin kiihottaa minua. En voinut enää vastustaa kiusausta vaan painauduin kiinni häneen kieli kärkenä työntyen valuvaan häpyvakoon. Annoin kieleni seikkailla vaikka päämäärää pitkin vakoa aina klitorikselta muutaman sentin Jossun sisälle. Jossu voihki ja inisi. Hän oli rojahtanut sängylle selälleen ja työnsi häpyään kohti kasvojani täysin estoitta. Hieroin itseäni toisella kädellä samalla kun tuotin Jossulle nautintoa toisella.

Jossu nousi istuvaan asentoon ja sanoi hengästyneenä, aivan sekaisin kiimasta, haluavansa saada samaan aikaan orgasmin kanssani. Hän veti ranteistani minut sängylle ja käänsi minut kysymättä mitään päällensä kuusysiin. Painoin pääni takaisin hänen haaroihinsa ja samalla laskin hieman takamustani aivan hänen naamansa eteen joka toivotti häpyni tervetulleeksi märällä suudelmalla. Tarrasin Jossua reisistä kyynärtaipeillani kiinni ja työnsin kaksi sormea hänen sisäänsä. Jossu ynisi allani ja vauhtimme kiihtyi kokoajan enemmän ja enemmän. Jossun sormet sisälläni, hänen makunsa suussani ja kiimansa kimpussani, en tiennyt enää mitä tapahtui, olimme vain yhtä tärisevää rakkauden kehtoa saavuttaessamme hiljalleen huippua. Silmissä sumeni kun painauduimme yhtä aikaa syvään nautintoon pitäen toisistamme kiinni lujasti ollaksemme yhtä jonka kaksi vaan voi saada aikaan. Sisään tukahtuneet nautinnon huokaukset ympäröivät meidät, lopulta päästen vapauteen kuin usva aamuauringon vapauttaessa sen huurteisesta korresta korkealle ilmaan kiemurtelemaan hiljaa hälventyen.

Saadessani kiinni hieman taas todellisuudesta siirryin Jossun viereen täristen. Kietouduimme toisiimme peiton alle suudellen. Kiemurtelimme toistemme sylissä uneen asti kuiskaillen lemmestä. Huomenna ei mentäisi töihin vaan vietettäisiin koko päivä yhdessä peiton alla.

 

Yhteistyössä