Pikkujoulut

grr grr grrrrrr
No meilläpä oli :p oikein perinteisen (?) irstaat pikkujoulut.. Ja mä sekoilin pomon kanssa..reilut 40-kymppinen, komee ku mikä :p ajauduttiin tupakkahuoneeeseen loppuloppuillasta ja juteltiin ja heiteltiin pikkutuhmia juttuja..se katseli mua ahnaasti, mun rintoja...sit se vaan tuli ja suuteli.mä olin heti mukana. Se otti mut siinä ja hitto että teki hyvää vaikka olikin vaan tosi pikainen pano.grrrrrrr, että tip tap tip tap vaan :wave:
 
Neo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2006 klo 17:05 grr grr grrrrrr kirjoitti:
No meilläpä oli :p oikein perinteisen (?) irstaat pikkujoulut.. Ja mä sekoilin pomon kanssa..reilut 40-kymppinen, komee ku mikä :p ajauduttiin tupakkahuoneeeseen loppuloppuillasta ja juteltiin ja heiteltiin pikkutuhmia juttuja..se katseli mua ahnaasti, mun rintoja...sit se vaan tuli ja suuteli.mä olin heti mukana. Se otti mut siinä ja hitto että teki hyvää vaikka olikin vaan tosi pikainen pano.grrrrrrr, että tip tap tip tap vaan :wave:
Sattui jo jokin aika sitte: samalla kaavalla meilläkin alkoi, mutta siirryttiin kokoushuoneeseen, työkaveri katsoi syvästi ja kiihkeästi silmiin, otti pikkuhousut pois ja meni selälleen pöydälle. Session keskeytti yövartija, joka tosin nopeesti laittoi huoneen oven kiinni. Jatkettiin vielä tovi senkin jälkeen. Kyllä oli kiihkoa... Aika perusteellinen molemminpuolinen käsittely. *Haikeus *
 
Kyllä täytyy sanoa että tyhjä on pää jos työkavereitten kanssa täytyy lempeillä :eek: Täällä kerskua moisesta asiasta
:headwall:

No meitä on joka lähtöön ja onneksi olen löytänyt rinnalleni ihmisen joka ei moista tekisi =)

Joulun odotusta teille...
 
mrr
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 12:25 Igor kirjoitti:
Olisko kellään ehdotuksia mitä sitä pistäis päälle pikkujouluihin??
tiukka toppi, lyhyt hame ja stayupit... siis jos olet nainen. niin ja tiukkapipojen ei tartte tänne tulla kommentoimaan. nyt on pikkujoulujen aika ja kaikki on sallittua... B) :xmas:
 
Pikkujoulujen tonttu
Pikkujoulut tuli ja meni. Laivalla kaksi yötä. Ja kumpanakin aamuna heräsin työkaverin hytistä :p Minä olen sinkku, mut työkaveri naimisissa ja lapsi. Tämmösiä nämä ukkomiehet sit on, ikävä kyllä.
 
rouwa
Itse olin kanssa laivalla. Pikkujoulu risteilyllä. Tapasin siellä ihanan miehen. MItään vaarallista ei tapahtunu, eli tosi kuivaa tekstiä nyt tänne , mutta olisi ehkä voinut tapahtua. Omatunto siinä kolkutteli jo tanssin lomassa. Juttelimme ja nauroimme läpi yön , hyvänyön suudelma vaihdettiin.. Molemmat olemme naimisissa, mutta emme siis keskenämme, lapsiakin on. Harmiteltiin siinä vaan, että miksi emme olleet voineet tavata aikaisemmin . Hyvä pari olisi meistä tullut.. nyyh..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 15:40 mrr kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 12:25 Igor kirjoitti:
Olisko kellään ehdotuksia mitä sitä pistäis päälle pikkujouluihin??
tiukka toppi, lyhyt hame ja stayupit... siis jos olet nainen. niin ja tiukkapipojen ei tartte tänne tulla kommentoimaan. nyt on pikkujoulujen aika ja kaikki on sallittua... B) :xmas:
Ei ole tiukasta piposta kyse , vaan täytyy olla täys idiootti jos tietää että miehellä/naisella on lapsia ja vaimo ;)

EI KETÄÄN TERVE IHMINEN SÄRJE PIENTEN LASTEN SYDÄMIÄ JA RIKO HEIDÄN PERHETTÄÄN VAIKKA OLISI PIKKUJOULUT :headwall:
Mäntti
 
Skeptikko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 20:52 rouwa kirjoitti:
Itse olin kanssa laivalla. Pikkujoulu risteilyllä. Tapasin siellä ihanan miehen. MItään vaarallista ei tapahtunu, eli tosi kuivaa tekstiä nyt tänne , mutta olisi ehkä voinut tapahtua. Omatunto siinä kolkutteli jo tanssin lomassa. Juttelimme ja nauroimme läpi yön , hyvänyön suudelma vaihdettiin.. Molemmat olemme naimisissa, mutta emme siis keskenämme, lapsiakin on. Harmiteltiin siinä vaan, että miksi emme olleet voineet tavata aikaisemmin . Hyvä pari olisi meistä tullut.. nyyh..
Mistä sä sen tiedät? Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä turhaa tuntetisointia, jota harrastetaan pikkujouluissa, laskettelumatkoilla jne. Tuntuu, että aikuisilla ihmisillä karkaa täysin järki päästä. Unohdetaan, että arki se iskee vastaan joka jannun kanssa ja outoa tyyppiä ei voi kuvitella tuntevansa parin tunnin hurmauskeskustelun perusteella.
 
Sekä miehet että naiset pikkujouluilevat ihan saman kaavan mukaan, oli naimisissa tai ei, lapsia tai ei. Minäkin ajauduin kiihkeään hetkeen työkaverin kanssa, kummatkin ollaan naimisissa ja lapsiakin muutama. Ei vaan mahda mitään. Seksiä ei harrastettu kuitenkaan.
 
fruu
no siis ei pikkujoulut ole yhtään sen enempää "pettämisjuhla" ku mikään muukaan jos on taipumusta siihen.
pikkujouluista hyviä muistoja, ei tosin oman työpaikan porukasta vaan joku muu on aina löytynyt..sitte oman kullan kainaloon =)
 
rouwa
NO olen itsekin tätä ihmetellyt, että minkä takia pikkujouluissa ollaan aina pettämässä, minkä takia se ikäänkuin kuuluuu asiaan. Itse olen ollut mieheni kanssa jo kymmenen vuotta, enkä koskaan ennen pikkujouluissakaan pettänyt, enk ä siis koe nytkään pettäneeni,, mutta.. en ole mikään tuomitsemaan muita, elämässä voi sattua yllättäviä käänteitä, kenelle tahansa, kun elämää elää.
 
SuuriRakastaja
Tästä on kokemusta vaikka kuinka paljon. Kaikkein paras oli pikkujoulu, jossa ensin vein auvoiseen orgasmin satamaan puhelinvaihteen tytön ja pari tuntia myöhemmin nussin himokkaasti erästä reskontran naista.

Minä - en naimisissa, enkä menekään
Naiset - kumpikin naimisissa, lapsia - tosi vosuja!

 
RaivoisaRakastajatar
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2006 klo 19:36 Sportti kirjoitti:
Voi sua! Ootko tyytyväinen ittees? Ei oo tainnu sulla tulla hissi ylös asti. Itekki oon mies ja mulla on sellanen periaate et varattuihin en koske. Sun täytyis saada korville oikee kunnolla ni oppisit.
No tuo Suuri... nyt vain jauhaa, saa joku hupinsa täällä. Antaa poijan jauhaa meidän kaikkien "ilona".
 
Mutta onko kellen käynyt näin? Mää nuoleskelin naispuolisen työkaverini kanssa .......ja oon itekin nainen. Aviossa ja lapsellinen.

Kiihkeetä suutelua ja sit imeskelin sen ihania tisuja ja se mun. Sen jälkeen joka päivä on pitäny saada mieheltä kun koko ajan on vaan mielessä ne kovat nännit. olin ihan märkä mut pikkareita ei otettu pois kun ei uskallettu siinä tilassa.

elämäni hurjin ja ihanin pikkujoulu. tietty työpaikalle meno oli aika noloa mut asiasta ei oo puhuttu.
 
ootta te säälittäviä! mielenkiinnosta kysyn kuinka monessa tarinassa on alkoholi mukana? voin melkein olla varma et kaikissa. kun sekoilet kännissä, olet varattu (tai kumppani) ja litiset täällä miten mahtavaa oli.. voin vaan todeta että se ei ole oikeaa elämistä. siis täysin kieroutunut moraali! aivan sama oli pikkujoulu tai juhannus! Mut kukin tyylillään. sen minkä taakseen jättää sen EDESTÄÄN löytää! Itse onnellisessa ja turvallisessa asemassa pienten lasten äitinä ja isänä, voimme aina ja kaikkialla luottaa toisiimme. Olemme kaikintavoin niin luvanneet toisillemme koko elämän ajaksi!
 
mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2006 klo 23:43 vieras kirjoitti:
ootta te säälittäviä! mielenkiinnosta kysyn kuinka monessa tarinassa on alkoholi mukana? voin melkein olla varma et kaikissa. kun sekoilet kännissä, olet varattu (tai kumppani) ja litiset täällä miten mahtavaa oli.. voin vaan todeta että se ei ole oikeaa elämistä. siis täysin kieroutunut moraali! aivan sama oli pikkujoulu tai juhannus! Mut kukin tyylillään. sen minkä taakseen jättää sen EDESTÄÄN löytää! Itse onnellisessa ja turvallisessa asemassa pienten lasten äitinä ja isänä, voimme aina ja kaikkialla luottaa toisiimme. Olemme kaikintavoin niin luvanneet toisillemme koko elämän ajaksi!
peesi tähän
 

Yhteistyössä