Pimppijumppaa

Huh! Mikähän siinä, että aina kun laitan nuo jumppapallot pimppiin, niin alkaa ihan hillittömästi haluttamaan. Nytkään ei meinannu liukkarituubi käsissä pysyä....Olen ihan vasta-alkaja näiden kuulien kanssa ja ainakin tämä fiilis on lupaava! Muilla samoja kokemuksia? Tekis mieli soittaa miehelle, että äkkiä kotiin, hätätapaus.....
 
himotar
Kyllä minullakin kuulat alkavat kiihoittaa, vaikka en haluaisikaan. :ashamed: Tämä tunne tulee etenkin niitä kauemmin käyttäessäni, kuten vaikka työpäivänä. Pitää vaan ajatella jotain muita asioita.. :$
 
kaksosten äityli
Luulin että olen ainoa jolla nämä pallukat aiheuttaa kiihoitusta. Olen kuitenkin sitkeästi alkanut pitää niitä päivittäin tästä huolimatta. Luultavasti tämä ainainen märkyys johtuu niiden lihasten aktivoitumisesta. Samoin yölliset orgasmit unessa. :\| :ashamed: :snotty:
Itselläni kuulien (Smartballs) laiton yhteydessä etsin niille sopivan kohdan, etteivät jäisi juuri sen g-pisteen kohdalle. ;)
 
Mä käytin kans isompia kuulia,saman kokoiset kun smartballsit,mutta sellanen halpisversio smartballseista. Nyt käytössä on sellaiset pienet ja irralliset,jotka myös painaa hiukan enemmän.. ne ei kyllä tuo mitään kiihotuksen tunnetta kun ovat sen verran pienemmät.. aiempien kuulien kanssa oli just toi "ongelma" kun alkoi haluttaa...
Nämä pienet kuulat joita nyt käytän ei tunnu oikeestaan miltään,en edes tunne niitä sisälläni...mietin vaan että kuuluiskohan ne kuitenkin jotenkin tuntua,vaikka pienet ovatkin...

Ja te jotka myös käytätte pieniä,irrallisia kuulia..kuinka syvälle laitatte ne?
 
tavaksi tullut
Siirryin näiden pienempien käyttöön reilu 3 vuotta sitten saatuani niillä isommilla paikat ensin kohtalaisen piukaksi. Nyt vaan tulee pidettyä kuulia sen saavutetun tason ylläpitämiseksi. :wave:
Olen käyttänyt melko pitkään 3 kuulaa saman aikaisesti. Ostin samanlaisn sarjan yhden kadonneen kuulan tilalle. Laitan ne mahdollisimman syvälle, mutta kuitenkin siellä sisällä aina liikuskelevat eri paikkoihin. Osaan kuitenkin lihasten avulla jumpata ne takaisin syvemmälle, jos alkavat valua alemmaksi. B)
 

Yhteistyössä