Pistelee!!!

  • Viestiketjun aloittaja Elmis
  • Ensimmäinen viesti
Elmis
Lupasin kerran herjalla miehelle, että saa leikata mun pimpsakarvat ja niinhän se tässä yksi päivä sitten ilmoitti, että illalla ois aika lunastaa lupaus.

Ei se niitä kokonaan pois ajellu, lyhensi vaan kauttaaltaan. Muuten lopputulos on suorastaan yllättävän ihana (olen ollu jo pari päivää ihan kosteana kun jo pelkät alushousutkin hinkaa niin ihanasti häpyhuulia), mutta kun nää karvan päät pistelee niin peijakkaasti, että meinaan tulla hulluksi!

Eli pitäiskö jättää vähän pitemmäksi vai tottuuko tähän vai mikä auttaisi? Kokonaan posliiniksi ajelu ei tule kuuloonkaan, että sitä on turha edes ehdottaa.
 
Meilläkin mies mielellään leikkaa saksilla alapään karvojani, pääsee helpommin nuolemaan =) Mulla myös kutittaa pari päivää, mutta nyt viimeksi itte ajelin karvurilla elikäs ladyshavella ja vieläkin kutittaa. Vissiin vaikuttaa ajotyyli ja millä leikkaa.

Mites muilla?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 20:32 niin kirjoitti:
Meilläkin mies mielellään leikkaa saksilla alapään karvojani, pääsee helpommin nuolemaan =) Mulla myös kutittaa pari päivää, mutta nyt viimeksi itte ajelin karvurilla elikäs ladyshavella ja vieläkin kutittaa. Vissiin vaikuttaa ajotyyli ja millä leikkaa.

Mites muilla?
SAKSILLA :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 20:51 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 20:32 niin kirjoitti:
Meilläkin mies mielellään leikkaa saksilla alapään karvojani, pääsee helpommin nuolemaan =) Mulla myös kutittaa pari päivää, mutta nyt viimeksi itte ajelin karvurilla elikäs ladyshavella ja vieläkin kutittaa. Vissiin vaikuttaa ajotyyli ja millä leikkaa.

Mites muilla?
SAKSILLA :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
:eek: :eek: No mitäs kummaa siinä nyt on?!
 
Elmis
Mulla mies ajeli ihan sellaisen sähköisen partakoneen leikkausterällä ja sänki on jotain sentin puolentoista luokkaa. Mutta täytyy sanoa, että päivän kahden päästä on pistely hieman lakannut ja tänään on ollut ihan ok päivä tuon suhteen.

Mutta hei, kuinka usein näitä joutuis lyhentämään, jos haluaisi pitää tällaisena lyhyenä sänkenä aina? Eli kuinka nopeasti pimpsakarvat kasvaa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 14:37 Elmis kirjoitti:
Mulla mies ajeli ihan sellaisen sähköisen partakoneen leikkausterällä ja sänki on jotain sentin puolentoista luokkaa. Mutta täytyy sanoa, että päivän kahden päästä on pistely hieman lakannut ja tänään on ollut ihan ok päivä tuon suhteen.

Mutta hei, kuinka usein näitä joutuis lyhentämään, jos haluaisi pitää tällaisena lyhyenä sänkenä aina? Eli kuinka nopeasti pimpsakarvat kasvaa?
Ei voi kyl sängeksi enää sanoa jos sentin tai puolentoista pitkät karvat. Kuin pitkät sulla sit normaalisti, jos toi on sänki? Mulla leikkaamattomat karvat KORKEINTAAN 2cm..
 
jo vain
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 15:01 Elmis kirjoitti:
Eli pitäiskö jättää vähän pitemmäksi vai tottuuko tähän vai mikä auttaisi? Kokonaan posliiniksi ajelu ei tule kuuloonkaan, että sitä on turha edes ehdottaa.
Oi miksi? Jättäis vaikka pienen tupsun vaan. MMh.
 
Elmis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 09:29 jo vain kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 15:01 Elmis kirjoitti:
Eli pitäiskö jättää vähän pitemmäksi vai tottuuko tähän vai mikä auttaisi? Kokonaan posliiniksi ajelu ei tule kuuloonkaan, että sitä on turha edes ehdottaa.
Oi miksi? Jättäis vaikka pienen tupsun vaan. MMh.
Mulla on kaksi pientä tyttö-lasta ja haluan heidän oppivan, miltä AIKUINEN nainen näyttää! Enkä todellakaan halua joutua kertomaan uteliaalle 3-vuotiaalle, minne äitin pimpsakarvat on yön aikana kadonneet!

Juu ja mulla karvat on normaalisti noin 4-5 cm pitkiä, että mulle kyllä tuo sentti-puolitoista on jo sänki. Nää kun on aika kikkarat, niin ne näyttää lyhyemmiltä.

Tänään ei muuten ole pistellyt yhtään ja tunne on aivan ihana! Edelleen ihan kosteana yötä päivää! Täytyypä sanoa, että taitaa olla meikäläisenkin aika taipua päätöksissäni pitää luomukarvat. Nää on tullu jäädäkseen!
 
Toki jokaisen oma asia, miten lasten kanssa toimii, mutta mun lapset (2,5 ja 5v.) ei ole millään tavoin ihmetelleet kun aloin ajelemaan alapään karvoja säännöllisesti puolisen vuotta sitten. Ei aivan posliiniksi, mutta melkein, vain pieni kiitorata jäljellä... Tietty varsinaisen ajelun teen yksin, mutta normaalisti käydään myöskin yhdessä saunassa jne.
Ja jos kyselyjä tulee, niin selitän vain, että äiti haluaa vähän siistiä pitkiä karvoja lyhemmiksi. Leikataan sitä ihmisiltä vähän väliä tukkaa ja partaakin kun kasvaa, ja kainalokarvat, ja säärikarvat... Ei pienet lapset tee tuollaisesta mitään numeroa, jos ei aikuinen itse asiasta hämäänny. Ja isompanakin varmaan osaavat ajatella asiaa ihan luonnollisena, että jotkut tykkää pitää tietyt alueet kropassa karvattomina.
 
juu. minä haluaisin myös siistiä tuota karvaturria. saksilla sitä joudun tekemään kun ajelu on niin kamalaa.. pitkään sitä tehnyt jo kärsimyuksistä huolimatta että nätimmältä tuolla näyttäisi mutta pari päivää ajelun jälkeen niin pientä näppyä täyteen ja syyhytys niin kova että se on kaukan kauniista . oiskohan kellään mitän neuvoo.,. kun ei se saksiminen oo kiva kun ei EDES bikinirajoja pysty ottamaan höytlällä kun tulee niin kauhee syyhytys ja punotus. mies vaan sanoo että jätä se tommoseks jo on nin kivuliasta ja kamalaa.. mut tää on nin ruma näin.. varsinkin kun tää on nyt tämmöstä pientä sänkee koko alue :/ kiva mennä sitte julkisiin suihkuihin :ashamed:
 
Veet ihokarvanpoistovoide on minusta parempi tohon yläosaan, kuin höyläys. Antaa vain vaikuttaa väh. sen 6 min. jota sanotaan maksimiajaksi.
Ei tuu niin paljon näppyjä ja ärsytystä kuin höylällä.
Ja tekee riittävän usein, niin ettei sänki pääse kovin kasvamaan. Siinä kasvuvaiheessa se eniten kutittaa.
 
ite joskus oon noita veet juttui kokeillu mutta mulla vaan ne kaikki karvat ei lähe,sama se mistä ne karvat ottaa... mut en tiä oonko sin maximi aikaa pitäny.. mut juu täytyykin kokeilla. mulla muuten on yks veet juttu tuol mikä on bikinirajoille just meinattu. siin on semmonen jälkivoide joka kyl estää raapimista.. mulla just sillon seuraavana ja kolmantena päivänä sheivauksen jälkeen syyhyttää..
 
jo vain
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 15:10 Elmis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 09:29 jo vain kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 15:01 Elmis kirjoitti:
Eli pitäiskö jättää vähän pitemmäksi vai tottuuko tähän vai mikä auttaisi? Kokonaan posliiniksi ajelu ei tule kuuloonkaan, että sitä on turha edes ehdottaa.
Oi miksi? Jättäis vaikka pienen tupsun vaan. MMh.
Mulla on kaksi pientä tyttö-lasta ja haluan heidän oppivan, miltä AIKUINEN nainen näyttää! Enkä todellakaan halua joutua kertomaan uteliaalle 3-vuotiaalle, minne äitin pimpsakarvat on yön aikana kadonneet!

Juu ja mulla karvat on normaalisti noin 4-5 cm pitkiä, että mulle kyllä tuo sentti-puolitoista on jo sänki. Nää kun on aika kikkarat, niin ne näyttää lyhyemmiltä.

Tänään ei muuten ole pistellyt yhtään ja tunne on aivan ihana! Edelleen ihan kosteana yötä päivää! Täytyypä sanoa, että taitaa olla meikäläisenkin aika taipua päätöksissäni pitää luomukarvat. Nää on tullu jäädäkseen!
En ymmärrä. Jos vaikka ajelee sieltä häppäreiden seudulta kokonaan ja jättää päälle vähän reilummin karvaa niin tuskinpa nuo sinun lapsesi mitään huomaavat. En todellakaan usko.
 
shit
Mun mies höyläs mut poslariksi viime viikonloppuna (huom. lapset on jo tottunu äidin karvattomuuteen, mitäs siinä on ihmeellistä). Yleensä ollut sellanen vauhtiraita häpykummun päällä ja jonku verran aina jää karvaa peppuvakoon ja alapään suulle. Nyt ei jääny mitään ja voi taivas kun seuraavana päivänä alko kutina... mies vaan nauro! No, kivahan se ois poslarina olla, mutta taidan tyytyä siihen siistittyyn kiitorataversioon. Tuntuma näpeille ja kielelle (kuulemma) on ihana niinkin. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 13:51 pikkuGreippi kirjoitti:
ite joskus oon noita veet juttui kokeillu mutta mulla vaan ne kaikki karvat ei lähe,sama se mistä ne karvat ottaa... mut en tiä oonko sin maximi aikaa pitäny.. mut juu täytyykin kokeilla. mulla muuten on yks veet juttu tuol mikä on bikinirajoille just meinattu. siin on semmonen jälkivoide joka kyl estää raapimista.. mulla just sillon seuraavana ja kolmantena päivänä sheivauksen jälkeen syyhyttää..
Mä annan aina Veetin olla kymmenisen minuuttia, ennenkuin poistan. Ainakin mun iho kestää ihan hyvin. Ja karvat lähtee. Voiteella poistaessa tuleva sänki ei ole myöskään niin terävä kuin höyläyksen jäljiltä. Alempaa häppäreiden seudulta poistan höylällä, eikä tule näppyjä. Jotenkin tuossa ylhäällä iho on herkempää ärsyyntymään.
 
Mä otat alhaalta sähkökäyttösellä seivillä, en aivan kaikkia karvoja, mut parin millin sänki, samaten jätän tohon päälle sellasen samanlaisen sängen. Bikinirajan siistin veetin kylmävahalla. Kirpasee vähä mutta todella tyytyväinen oon lopputulokseen.
 
karvaton
Olen ollut kokonaan karvaton ensimmäisen odotuksesta alkaen. Tykkään vaan pitää paikat sileänä, ja karvat hoideltu pois vahalla ja pinseteillä. ;)

Nyt odotan 3:tta ja sama muoti on jatkunut edelleenkin. Esikoinen (7v) joskus kysyi karvattomuudestani naisten saunaillassa vertaillessa muita vartaloita saunassa. Kerroin haluavani pitää ne karvat poissa liittyen naisten kauneudenhoitoon, samoin kuin kainalokarvojenkin kanssa. Tietysti painotin tämän olevan jokaisen ihan oma asia. :flower:
 
Veetin kylmävahaliuskat ei mulla toimi ollenkaan, ei lähde kuin muutama hassu karva sieltä täältä.
Käytän sitä isossa putkilossa olevaa voidetta, joka ei varmaankaan ole intiimialueille edes tarkoitettu, mutta mitäs siitä kun se kerran toimii. =)
 
mulla myös on niitä veetin kylmävaha vai lämminvaha liuskoja ja ei sitten niin millään toimi.. karvoja muutama lähtee ja kaikki se vaha jää ihoon va sattuu niin #&%?$!* ja ihokin lähti.. ei taida olla mun juttu.. mutta kohta lähetäänkin sitten kauppaan ja käyn veetiä hakee! :)
 
karvanpoistaja
Veetin ihokarvanpoistovoidetta minäkin käytän. Sitä on muistaakseni kahta erilaista isossa tuubissa. Toinen on jotain aloe veraa ja toinen jotain muuta... en muista mitä. Sit on lisäksi nimenomaan bikinirajaan tarkoittu pienempi tuubi jonka kanssa samassa paketissa tulee jälkihoitovoide. Oon ite ostanut isoja tuubeja, koska se bikini tuplapakkaus tulee paljon kalliimmaksi. Mulla ainakin tehoaa hyvin kun antaa vaikuttaa reilusti sallitun ajan. Jälihoitona desinfioin laimealla densinfiointi aineella ja vanulapulla ja sit perusvoidetta päälle. Näppyjä tulee silti vähän, kun on herkkä iho. Höylällä en vois kuvitellakaan sheivaavani! Juu ja tolla veetillä voi tosiaan vedellä reilusti lähelle "herkkiä paikkoja" ei tarvii pelätä haavoja.
 
noni.. tossa toissailtana oli sitten veetit haaravälissä oli ja punasta pientä jälkee jäi ja ja sit kutitti niin #&%?$!* ettäh... noh mutta ei tullu punotusta onneksi nin paljon kuin höylällä :) ja annoin sen 10min vaikuttaa ja oli hyvä aika :) kiitos kun kerroitte minulle etyä veetiä kannattaa kokeilla :)
 
Olen puoli vuotta poistanut karvoja säännöllisesti, enkä vieläkään tiedä millä konstilla saisi sileän ihon ilman mitään ärsytystä... Veet on paras tähän saakka. Kyllähän senkin jälkeen hieman saattaa tulla näppyjä.
 

Yhteistyössä