Pisuttelu

  • Viestiketjun aloittaja Kai pipi
  • Ensimmäinen viesti
Kai pipi
Kirjoitan tämän tässä vappuhuumassa, koska todennäköisesti muuten en uskaltaisi. Olen normaali ja koulutettu nuori mies josta kukaan lähi-omainen voisi olettaa mitään perverssiä / erikoista.

Pidän kaikesta normaalista seksistä, mutta pissaamiseen liittyvä toiminta saa mut aivan sekaisin. En ymmärrä miten saatankin kiihottua niin paljon naisen pissatessa. Pidän itseäni täysin normaalina tätä huomioon ottamatta.

Omaan ilmeisesti fetissin ko. toimintaan ja niin kuin arvata saattaa se on muodostunut minulle jonkin laiseksi patoutumaksi, koska elän normaalissa parisuhteessa ja rakastan naistani, mutta kuitenkin yksin ollessani tuntuu siltä, että jotakin puuttuu. En voisi koskaan omalta puolisoltani vaatia mitään mitä hän ei halua (tiedän että ko. toiminta ei tule kyseeseenkään) enkä siksi edes viitsi vihjata asiasta.

Onko täällä kenties joitakin naisia jotka "kärsivät" samasta aiheesta. Olisi mukavaa keskustella vaikka näin internetin välityksellä aiheesta ja saada ymmärystä tähän joskin hyvin kummalliseen "fetissiin".

Ps. kaikki te jotka tuomitsette minut tältä istumalta, älkää kertoko minulle kuinka perverssi olen vaan ottakaa tämä vain kysynyksenä joka ei koskenut teitä.
 
Neito
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 03:30 Kai pipi kirjoitti:
En voisi koskaan omalta puolisoltani vaatia mitään mitä hän ei halua (tiedän että ko. toiminta ei tule kyseeseenkään) enkä siksi edes viitsi vihjata asiasta.
Millaista "toimintaa" tarkoitat? Mielenkiintoinen fetissi meinaan, vaik ei tod. omani. Kiinnostaa vaan tietää enemmän. :p
 
kai pipi
Voi niitä haaveita on monia, mutta monesti haaveilen sellaisesta, että naiselta lirahtaa hieman housuihin ja saan hieroa häntä. Toinen fantasia on, että rakastellessa sänky kastuisi vaikka niin, että olen alla ja saan pisun vatsalle :p Ajattelen itseni aina passiivisena näissä leikeissä enkä saa mitään kiksejä naisen alistamisesta tällä tavalla siis pissimällä naisen päälle vaan ainoastaan siinä naisen pisussa jokin kiehtoo aivan hurjasti. Haluaisin vain löytää naisen joka olisi kiinnostunut samoista asioista ja jonka kanssa voisi keskustella/kirjoitella asiasta ja mahdollisesti leikkiä kaikenlaista tuhmaa.

En ymmärrä mikä aiheessa kiihottaa enkä ole saanut mitään vastausta asiaan keittiöpsykoligin taidoillani eikä sen niin väliäkään. Vaikka tuskin koskaan löydän kumppania tähän leikkiin niin pidän tätä kuitenkin erittäin mukavana piirteenä itsessäni, koska se on aivan ihanaa kiihottua sekunnissa äärimmilleen ajatellen asiaa... :p :p

Mitä te muut "terveet" olette tästä mieltä. Onko pisuleikit edes jossain mielessä kiihottavia vai todella etovia?
 
mistä tiedät ettei naistasi kiinnosta ollenkaan pisuleikit, jos kerran et ole siitä edes vihjannut? itse hänet tietysti parhaiten tunnet, mutta olisiko se kysyminen kuitenkaan niin kamalaa?

mun mielestä noissa pisujutuissa ei ole mitään pahaa. olen itsekin aiheesta kiinnostunut, mutta todellakin vain fantasian asteella. en siis koskaan kokeillut käytännössä. haluaisin kyllä... niin että kai meitä "pipejä" on sitten enemmänkin ;)
 
kai pipi
Kyllä se on vaan mun tilanteessa niin, että ei tartte kysästä aiheesta. Varovaisesti olen kuitenkin vihjaillut, mutta toistaiseksi tuloksetta ja varmaan myös jatkossakin tuloksetta ;)

Ennen kuin olin kiinnostunut näistä jutuista en edes ymmärtänyt, että todennäköisesti kaksi entistä tyttöystävääni olisivat molemmat olleet kiinnostuneita aiheesta, että kyllä elän pienessä toivossa siitä, että meitä "pipejä" löytyy.

Mulla on kanssa homma ihan fantasia tasolla, mutta kiinnostusta tuntuu olevan välillä hieman liikaakin päästä toteuttamaan :whistle: Näitä juttuja kun ei ihan jokaiselta noin vaan kysytä kesken sänkyhommien tai mulla ei ainakaan olisi pokkaa tuomituksi tulemisen pelossa. Ne jotka ei tätä ymmärrä pitää meitä varmaan aivan sairaina ja likaisina ihmisinä ja ei olisi kiva olla sellaisessa maineessa, siksi haluisinkin löytää näin netistä seuraa jostain jolla sama tilanne.

Haluutko helmi vaihtaa fantasioita? Olisi mukavaa saada joku jonka kanssa keskustella.
 
Edellinen mieheni uskaltautui aikoinaan kertomaan minulle, että haluaisi mun pissaavan hänen päällensä. Itse en silloin kokenut sitä varsinaisesti kiihottavaksi, mutta en siitä säikähtänytkään vaan toteutimme hänen fantasiansa yhdessä. Tiemme erkanivat aikanaan, enkä sen jälkeen ole vastaavaa kokenut, mutta eroottinen lataus on jäänyt noista muistoista. Ensimmäistä kertaa tajusin pissaamisesta itsekin kiihottuvani kun katselin elokuvaa Holy smoke. Siinä pääosan esittäjä pissaa jotenkin hyvin suojattoman ja haavoittuvaisen oloisena seisaaltaan pissan valuessa pitkin reisiä ja Harvey Keitelin esittämän miehen katsellessa tapahtumaa. Kohtaus tuntui hyvin eroottiselta. Joskus itselleni käy suihkussa masturboidessani niin, että kovasti kiihottuessani pissakin tulee. Se tuntuu tosi hyvältä. En ole kuitenkaan koskaan kertonut asiasta nykyiselle miehelleni. En kai ole oikein kehdannut.
 
Mieheni on kanssa tykkää joskus noista pissa jutuista, ja kiihottuu.ja olemme jotain kokeiltukin yhdessä, mutta vain mihin itse olen halunnut ja jos en toista kertaa halua ni mieheni sitä kunnioittaa.kokeilunhalua riittää..mutta joskus se jää siihen.
 
Kaipa niitä hankalampiakin fetissejä vois olla...kakasta ainakin syntyis karseempaa sotkua. Jos mun mies haluais mun pissaavan sen päälle en tosin tiedä mitä tekisin. Olis tietty "mukavaa" toteuttaa toisen fantasia, mutta toisaalta se tuntuisi niin toisen halventamiselta, että vois olla aika hankalaa - oikeesti siis en luultavasti itse todellakaan nauttisi vaan pikemminkin tuntisin siis loukkaavani häntä...lisäksi olen sen sortin siisteysihminen, että tarvis sit varmaan hankkii jotkut kumilakanat tai suorittaa sessio suihkussa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Esmeralda:
ap kuvaili juuri minun lempi fantasiani :ashamed:
Mieheni ei myöskään ole kiinnostunut ko. jutuista, joskus olen siihn suuntaan leikilläni vihjaissut. Mitäpä tuosta, tosin kivahan se olisi kokeilla, edes kerran.
Toisaalta, ihan kivojahan nämä jutut on ihan ajatuksenkin ja kuvitelmien asteella... :p
Kyl voisi olla kivaa päästä kokeileen tai näkemään kun nainen pissailee :p

 

Yhteistyössä