Pitkä päivä

  • Viestiketjun aloittaja Väsynyt
  • Ensimmäinen viesti
Väsynyt
Huh huh. Pitkä työpäivä takana ja vihdoin kotona. Väsyttää ja jalkoja pakottaa. Olisiko ketään herrasmiestä riisumaan saappaani ja hieromaan jalkapohjiani? Jos olet oikein taitava, voi olla että palkitsen sinut...
 
Väsynyt
en malttanut odottaa vaan menin lepäämään. nyt oon kyllä ihan virkkuna ja tarmoa täynnä vaikka mihin toimintaan ;)
ja voihan sitä ainakin fantasioida yhä siitä herrasmiehestä joka riisuisi saappaani ja hieroisi helliä jalkapohjiani ja hyväilisi norjia sääriäni...
 
Hieroja
Wautsi??? mitä sieltä löytyi?? hei sinullahan ei ollut edes alkkareita!!! Hei minunhan piti ensin hieroa, mutta en taida malttaa enään jalkoja vaan siiryn ylemmäs....
 
Väsynyt
kyllä kätesi täytyi olla öljytyt, en ihan noin vähästä kostu. ainakaan märäksi asti. suutele varpaitani, kielitä nilkkojani. ole hellä ja maltillinen. anna mun nauttia susta tovi niin lupaan antaa palkintoni..
 
hieroja
Olen erikoisen hyvä jalkojen hieroja. ensin lähden hieroman ukkovarpaan sivusta, josta jatkan pohjan hieromisella,, en millään malttas pysyä täällä alhaalla kovin kauan, tännehän voin palata myöhemminkin!!
 
Väsynyt
no ei sitte jos ei malttia löydy. valitan. tiedän että palkintoni olisi miellyttänyt ja meillä olisi ollut ehkä kiihkeääkin, mutta olisin halunnut ensin nautiskella hetken ja päästä siten tunnelmaan. taidan odottaa seuraavaa hierojaa. jospa hän näkisi tarpeeni, ja tyydyttäisi ne..
 
väsynyt
hmmm. tosi hieroja kuulostaa ammattilaiselta.. suutelethan myös puhtaita varpaitani. kielitäthän nilkkojani. sitten voit kiivetä ylemmäs, mutta vain vähän ja maltillisesti..
 
Väsynyt
sänki ei häiritse, ja johan sanoin että sääreni ovat norjat ja kyllä, erittäin kiinteät ja lisäksi pehmeän ruskettuneet..
olisi herrat hierojat ystävällisiä ja riisuutuisi edessäni..
 

Yhteistyössä