Pitkä pano?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiedä pitääkö vaimo pitkästä panosta, mutta siitä hän pitää, kun annan suuseksiä, välillä hän avaa käsin pimpin huulia et pääsen kunnolla klitorista imemään, mitä pidempään sitä parempi siinä vaiheessa, kun koittaa hekuman huippu ja koittaa orgasmiin laukeaminen on kuin pimppi kokisi jonkinlaisen alku räjähdyksen, voi sitä riemun kiljahdusta huutoa minkä hän kokee.
 
vierailija
Olen kerran semmoisen kokenut
Tosin mies oli nauttinut alkoholia aika lailla ja ajauduttiin samaan sänkyyn
En aikaa muista mutta pitkään kesti (1-2h ainakin se nai mua)
ja aamulla oli pillu ihan arka ja hiukka verinen (miehellä oli paksu kalu)
 
vierailija
Silleen ko saa miehen päällä oikein ajan kanssa oman maun mukaan panna ja toteuttaa sitä mikä pimpistä hyvältä tuntuu, en ole koskaan kellosta katsonut.
Olen ollut aina hyvin antelias pimpin suhteen, ja kyllä se hyvälttä tuntuu, kun oikein ajan kanssa pimppi saa nauttia panemisesta, mieheni, kun käyttää Caverjectia mikä saa peniksen pitkään pysymään erektiossa, on tosi nautinnollista, kun saan nauttia näistä ohi kiitävistä hetkistä tuntuu aina tosi taivaalliselta.
 
vierailija
Tänäään on ystävän päivä,voisi laittaa saunan lämpimäksi, sen jälkeen voisi panna vaimon saunan puhdasta pimppiä hänen haluamallaan tavalla pitkään, et pimppi saa mitä yhdellä kertaa voi saada, vaikka ystävän päivän kunniaksi voisi panna pidempäänkin, miten vain haluttaa.
 
vierailija
Muistan avioliiton alkuaikoina, kun meillä oli niin kuttsuttu ulkosauna, oli kiire päästä sänkyyn kun penis seiso koko saunassa olon ajan, ei siinä paljon aikaa mennyt, kun vaimo jalat koukussa availi pimpi huulia ja sain panna pimppiä ja lueta. Nyt tilanne on toisen lainen vuosien jälkeen, välistä panemiseen menee aikaa, kun ajan kanssa pannaan molemmat huomioon ottaen ja voidaan oikein nauttia panemisen ilosta ja riemusta.
 
vierailija
Aloin kerran laskemaan kuinka monta panoa on tullut koettua samaan pimppiin sai sellaisen noin lukeman, kuin viisituhatta kertaa, ajattelin voiko olla totta, mutta näin se vain on, kyllä pitkä pano kannattaa .3
 

Yhteistyössä